משה חוגג (צילום: מתוך פייסבוק)
משה חוגג (צילום: מתוך פייסבוק)

יזם ההייטק משה חוגג רכש את בית"ר ירושלים: "בכוונתי לקחת את המועדון לשיאים חדשים"

חוגג, בן 37, יעביר כ-26 מיליון שקלים תמורת רכישת בית"ר, כ-8 מיליון שקלים מתוכם לטובת כיסוי חובות העבר. עוד הוסיף חוגג: "ראיתי חשיבות רבה בחתימה על העסקה טרם פתיחת העונה על מנת שנוכל לפתוח אותה כמו שצריך"

פורסם בתאריך: 13.8.18 12:34

בית"ר ירושלים נמצאת בפתחו של עידן חדש: לפני שעה קלה סוכמה עסקת מכירת המועדון לאיש העסקים משה חוגג, זאת לאחר פגישה שהתקיימה לפני שעה קלה בין חוגג לבין אלי טביב, בה הגיעו השניים להסכמה על מתווה הרכישה. העסקה כולה מוערכת בכ-26 מיליון שקלים, 18 מיליון שקלים יועברו לאלי טביב ו-8 מיליון שקלים יופנו לטובת כיסוי חובות העבר של בית"ר ירושלים.



"אני שמח ונרגש לבשר על חתימת העסקה", מסר חוגג לאחר השלמת עסקת המכירה. "יש לי חזון שמטרתו להצעיד את בית"ר ירושלים לדרך חדשה. אני מאמין בקבוצה וביכולותיה ובכוונתי לפתח את המועדון ולקחת אותו לשיאים חדשים. ראיתי חשיבות רבה בחתימה על העסקה טרם פתיחת העונה על מנת שנוכל לפתוח אותה כמו שצריך. אני רוצה להודות לאלי טביב על מו"מ קצר ויעיל. אני מקבל לידי קבוצה במצב בריא וטוב מידי אדם שאכפת לו ואוהב את הקבוצה, ואני שמח ומודה לו על כך".

מבחינה מקצועית, מכירת בית"ר ירושלים לחוגג, כפי שכבר פורסם ב"כל העיר", לחוגג תוכניות יפות עבור המועדון, כשבין השאר הוא מעוניין להנחית בבית וגן את מאור בוזגלו, ערן לוי וטל בן חיים הבלם. בנוסף, העברת הבעלות לידיו של חוגג תשאיר, ככל הנראה, בבית"ר את שני הכוכבים הגדולים של הקבוצה – עידן ורד ואריק סאבו, כשכבר היו עם רגל וחצי מחוץ למועדון.

ל"כל העיר" נודע כי התוכניות המקצועיות של חוגג, שמצאו עוגן במספר שיחות שכבר נוהלו בינו לבין אלי אוחנה, הן קודם כל – השארתו של אוחנה. חוגג מצא שפה משותפת עם אוחנה, שאף היה מעורב בדיונים השבוע, ומובן כי אם וכאשר יפתח עידן חוגג, אזי אוחנה יהיה גורם משמעותי בו.

חוגג, בן 37, נולד במיתר שבדרום, ועשה שירות צבאי כקצין ביחידת הכלבנים עוקץ. אין לו תואר אקדמי, אך כישורים יש ויש. את הונו עשה במו ידיו, בהרבה שכל וחושים חדים. בשנת 2010 הקים חוגג, ביחד עם אחיו עודד חוגג, את אפליקציית mobli, רשת חברתית לשיתוף תמונות וסרטונים. בשנת 2012, כך על פי פרסומים בעיתונים הכלכליים, שווי השוק של mobli הוערך בכ-200 מיליון דולר.

במקביל לפיתוח של mobli, שנסגרה בשנת 2016, הקים חוגג את קרן ההון-סיכון סינגולריטים, אחת הקרנות המרכזיות מבחינת השקעות בהייטק הישראלי, אשר גם חתומה על מספר אקזיטים גדולים, שהפכו אותו לדמות מובילה בכל מערך האקו-סיסטם בישראל. הונו של חוגג מוערך בכמה עשרות מיליוני דולרים. פעילותו העסקית מתרחבת וממשיכה. כך למשל לפני כ-8 חודשים הכריזה קרן סינגולריטים על גיוס הון בעסקה בהיקף של 30 מיליון דולר, שמיועדת להשקעות בתחומי הרובוטיקה, המובייל והפינטק. נוסף להשקעות ולליווי הצמוד של החברות, חוגג מוסיף לסייע ליזמים ולחברות בכל הנוגע לקישורים לאנשי מפתח ברחבי העולם, ומוסיף לתכנן קדימה – ולחשוב בגדול.

 

אוהדי בית"ר ירושלים, כמעט מיותר לציין, שמחו לשמוע את הידיעות על חתימה העסקה. עמותת האוהדים מסרה: "עמותת אוהדי בית"ר מברכת את מר משה חוגג על שרכש את המועדון ממר אלי טביב והצטרף רשמית למשפחת בית"ר ירושלים. העמותה מאחלת למשה הצלחה גדולה ובתקווה שיגשים את מטרותיו לקחת את המועדון לשיאים חדשים. בנוסף רוצה העמותה להודות לראש העיר ניר ברקת על מאמציו הרבים בימים האחרונים במטרה להעביר את הבעלות על הקבוצה לחוגג. בשעה טובה נעשה ונצליח. סבלנו מספיק, אנו מקווים כי הגיעה העת לשותפות מוצלחת עם בעלים חדש".

מארגון האוהדים לה פמיליה, שקיים אתמול (ראשון) הפגנות ענק מול ביתו של אלי טביב בכפר שמריהו ומול ביתה של בתו ליהי ברמת גן, מוסר: "זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו. אוהדים יקרים, לאחר בדיקה קפדנית ומעמיקה עם כל הגורמים הראויים למעמד זה, אנו שמחים לבשר לכם שהמנורה נדלקה מחדש! אנו כל כך נרגשים שכל הבלאגן והמלחמה מאחורינו, וכידוע, אין חדש תחת השמש, אי אפשר לנצח את אוהדי בית"ר המאוחדים. כמו כן ברצוננו לאחל הצלחה למשה חוגג, בעל הבית החדש, שבעזרת השם ידע ויצליח למנף ולהוביל אותנו למקומות שבית"ר אכן ראויה להם.

"וזה הרגע לו חיכנו – אימון פתיחה הגדול! בהתרגשות רבה, האימון יתקיים ביום ראשון הקרוב, 19.08.18, כולנו ניפגש בשעה 16:30 במרכז בית הכרם, ומשם נצעד בקנבל ענק כמו שלא נראה אפילו בברזיל ונראה לרוכש החדש בדיוק לאן הוא הגיע. יאללה בית"ר".

ראש העיר ניר ברקת: "משה, ברוך הבא למשפחת בית"ר ירושלים. שמחתי לארח אותך אתמול בביתי עד השעות הקטנות של הלילה לתיאום המהלכים לקראת החתימה היום. אני משוכנע שבכוחם של הצעדים שאתה מתכוון לעשות עם כניסתך, להחזיר את בית"ר לגדולתה עם הקהל העצום של אוהדיה. אני כאן כדי להושיט יד ולעזור, בכל תפקיד שבו אהיה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר