שלל הכנופיה שפרצה לבתי עסק באזור ירושלים. (צילום: דוברות המשטרה)
שלל הכנופיה שפרצה לבתי עסק באזור ירושלים. (צילום: דוברות המשטרה)

נעצרה כנופייה שפרצה לבתי עסק באזור ירושלים

הכנופייה המונה 11 חשודים גנבה בשיטה מתוחכמת סחורות בשווי מיליוני שקלים מבתי עסק ביישובים אבן ספיר, בית נקופה ובית שמש

פורסם בתאריך: 18.4.17 13:39

המשטרה עצרה היום (ג') כנופיית פורצים, שפעלה באזור ירושלים ובכל הארץ בשיטה מתוחכמת ומאורגנת. לכנופייה מיוחסות עשרות התפרצויות לבתי עסק ומחסנים וגנבת סחורות בשווי מליוני שקלים. מספר בתי עסק ביישובים אבן ספיר, בית נקופה ובעיר בית שמש נעקצו על ידי הכנופייה. שווי הסחורה שנגנבה – מיליוני שקלים.

במשטרה מספרים כי כנופיית הפורצים נעצרה "על חם", עת שהגיעו לבית עסק בדרום הארץ שם ניסו לגנוב סחורה בשווי מאות אלפי שקלים. כלל חברי הכנופייה המונה 11 חשודים (תושבי מזרח ירושלים והשטחים) נעצרו. מחקירת החשודים עולה כי הכנופיה פעלה בשיטה מתוחכמת ומאורגנת בה כל אחד מחבריה היה בעל תפקיד מוגדר בהם פורצים, סבלים ונהגים ובראשה עמד חשוד שהוגדר כראש הכנופיה. כן עולה כי משזיהה ראש הכנופיה עסק או מפעל בעל רכוש רב, בשלב ראשון בדק את סוג הרכוש ומה שוויו בשוק. עם ההחלטה להתמקד בבית העסק, פעלו במספר מדרגים כאשר בשלב ראשון דרג הפורצים פרץ למקום והסבלים ריכזו את הסחורה. בשלב שני ורק לאחר אור ראשון ותחילת תנועת כלי רכב בכבישים, הגיעו משאיות מהשטרחים דרך המעברים עליהם העמיסו הסחורה שגנבו. עם סיום העמסת הסחורה נסעו לשטחים שם רוקנו הסחורה שנגנבה ברוב המקרים במחסנים. עפי הידוע לחוקרי המשטרה הכנופיה פעלה בכל הארץ ובדגש לגזרת ירושלים ביישובים אבן ספיר, בית נקופה, בית שמש והר טוב. השווי המוערך של הסחורה שנגנב על ידי הכנופיה הינו מיליוני שקלים.

 

שלל הכנופיה שפרצה לבתי עסק. קרדיט (צילום דוברות המשטרה)

מתוך שלל הכנופיה. (צילום: דוברות המשטרה)

במשטרה ממשיכים ומספרים כי בלשי המשטרה עצרו את חברי החוליה 'על חם' עת שפרצו לבית עסק בדרום הארץ ובמקום נתפסו שתי משאיות גנובות ועוד מספר כלי רכב ששימשו את חברי הכנופיה. בשעת מעצרם ניסו החשודים להתנגד לפעילות המעצרים ואף תקפו חלק מהשוטרים. כאמור 11 חשודים נעצרו  ומעצרם הוארך על ידי בית המשפט. והחקירה נמשכת.

במשטרה מדגישים כי מדובר בכנופיית פורצים מרכזית שפעלה בכל הארץ ופגעה קשות בבעלי בתי העסק להן נגרם נזק של מיליוני שקלים: "חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות  אחר דפוס הפעולה המתוחכם בה פעלו חברי החוליה ולעצרם בשעת מעשה,  נגדם המשטרה תפעל למיצוי מלוא חומרת הדין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר