תיאטרון החאן (צילומים: דוברות תיאטרון החאן, דניאל עובדיה)
תיאטרון החאן (צילומים: דוברות תיאטרון החאן, דניאל עובדיה)

תיאטרון החאן: במה ליצירות מקומיות

"כמעט מוחאן". ביום שלישי, 2.10, יציגו - לראשונה בתיאטרון החאן - בוגרי בתי הספר למשחק בירושלים יצירות מקוריות

פורסם בתאריך: 26.9.18 17:25

תיאטרון החאן בירושלים פועל להדק את קשריו עם סצנת התרבות המקומית, ומפעיל פרויקט חדש המפתח יוצרים ירושלמים צעירים, בתקווה לשלבם בעתיד בלהקת התיאטרון. במסגרת הפרויקט "כמעט מוחאן", יציגו ביום שלישי הקרוב, 2.10, על במת התיאטרון, יוצרים ויוצרות ירושלמים צעירים, את הערב הראשון של הפרויקט.



עד סוף השנה, אחת לחודש יוצגו בבמה 2 – האולם הקטן של החאן, בין שלוש לארבע יצירות, בשלבים שונים של פיתוח, כאשר בכל יצירה לוקחים חלק, לא יותר מארבעה משתתפים. בהתאם להתקדמותם, הם יכולים לקדם יצירה מתמשכת, או להביא לכל הופעה יצירה חדשה. העבודה היא גם בצוותים קטנים וגם קבוצתית וכל היוצרים עוזרים זה לזה, גם ביצירות שאינן שלהם.

"כמעט מוחאן" בתיאטרון החאן (צילום: דניאל עובדיה)

"כמעט מוחאן" בתיאטרון החאן (צילום: דניאל עובדיה)

אודי בן משה, המנהל האמנותי של החאן: "אנחנו מקווים ש'כמעט מוחאן' יוביל לדיאלוג אמיתי עם קהילת היוצרים הירושלמית. דיאלוג לא רק בתחומי המשחק, אלא גם, במוסיקה, מחול ועוד שיוביל להשתלבות חלקם העתידית בלהקה. לא פחות חשוב, הוא הרצון שלנו שהיוצרים יאתגרו את המוסכמות על-פיהן החאן פועל במשך שנים, בתקווה להשפיע על רוח התיאטרון העתידית".

לדברי שירה שטרן, מנהלת הפרויקט: "אנחנו עובדים ומופיעים בבמה 2, שהוא אולם יוצא דופן, הבנוי כמערה, בתוך הסלע, דבר המשפיע לגמרי, על החומרים היצירתיים. עבודה משותפת עם יוצרים עצמאיים וצעירים מרתקת ומביאה למחשבה מקורית. היא יוצרת קרקע לפיתוח אישי ומקצועי. כאמנית ירושלמית, חשוב לי מאוד ליצור ולייצר בעיר שבה גדלתי ולמדתי". שטרן מציינת כי "שיתוף הפעולה עם תיאטרון בסדר גודל של "החאן", שמעוניין לתת במה ליצירה מקורית, אינו מובן מאליו".

תיאטרון החאן (צילום: דוברות תיאטרון החאן)

תיאטרון החאן (צילום: דוברות תיאטרון החאן)

"כמעט מוחאן" יעלה בתאריכים: 2.10, 23.10 ו-4.12. מחיר כרטיס: 20 שקלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר