קהל אוהדי בני סכנין, קהל אוהדי בית"ר ירושלים (צילומים: ניר קידר)
קהל אוהדי בני סכנין, קהל אוהדי בית"ר ירושלים (צילומים: ניר קידר)

לקראת המשחק מול סכנין: "אסור לאבד נקודות בדוחא"

בית"ר ירושלים חוזרת לסכנין אחרי שנתיים, והיא יודעת ששלוש נקודות הן בגדר חובה: "הפסד - ואנחנו מסתבכים חזק בתחתית"

פורסם בתאריך: 4.1.19 08:10

כמעט שנתיים עברו מאז הפעם האחרונה שבה הגיעה בית"ר ירושלים לאצטדיון דוחא שבסכנין (26.2.17). באותו משחק היא ניצחה 0:2 את הקבוצה המקומית, משערים של איתי שכטר ועידן ורד, תחת הדרכתו של שרון מימר. באותה עונה, בחודש מאי, בית"ר ירושלים הביסה את סכנין, הפעם באצטדיון בעכו, 1:5 – הניצחון הגדול ביותר שלה בהיסטוריית המשחקים מול היריבה המושבעת.



מחר, מוצאי שבת, 5.1.19, בשעה 20:30, הצהובים-שחורים של ניר קלינגר מגיעים לעיר הגלילית, והפעם גם עם התבלין הכי חזק שלהם – הקהל הירושלמי, שיגיע בעקבות החלטת שתי הקבוצות והמנהלת לאפשר את החזרת שני הקהלים למשחקי החוץ בין הקבוצות.

בית"ר ירושלים יודעת שהיא מגיעה כפייבוריטית למשחק במוצאי שבת מול החניכים המוכים של עמיר תורג'מן, בין היתר משום שבחמשת מפגשי הליגה האחרונים בין שתי הקבוצות ניצחה בני סכנין את בית"ר ירושלים רק פעם אחת, 2:3 במחזור החמישי בעונה שעברה. זאת ועוד: חניכיו של תורג'מן עשויים להגיע ללא ארבעה שחקני מפתח, וביניהם שלומי אזולאי ומוחמד גאדיר.

קהל אוהדי בני סכנין (צילום: ניר קידר)

קהל אוהדי בני סכנין (צילום: ניר קידר)

"מצפה לנו משחק קשה מאוד, ובדוחא תמיד קשה", טוען גורם בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "צריכים לנצח גם בשביל המועדון, לא רק בשביל הקהל. אנחנו צריכים את הנקודות כדי קודם כל לברוח מהתחתית. אם אנחנו מפסידים אנחנו מסתבכים חזק בתחתית. אסור לנו להפסיד את המשחק הזה".

"אנחנו משדרים סוג של עוצמה", אומר שחקן ל"כל העיר". "אני תמיד חושב שצריך לבוא ולשחק כדורגל באותו סגנון מול כל קבוצה, ולא להסתכל על מה שקורה מסביב. אם מתעסקים בכל מה שמסביב ובמה שלא צריך להתעסק בו, בסוף מפסידים את המשחק".

"גם בבית וגם בחוץ הצלחנו לנצח את סכנין כי באנו לשחק כדורגל", טוען שחקן בכיר בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אנחנו מודעים לחשיבות המשחק, ולכך שניצחון ייתן המון לקהל מבחינה פיקנטית – אבל לנו חשוב להסתכל על הטבלה ולנצח בשביל לברוח מהתחתית ולהיצמד לצמרת. צריך לעשות את זה עם ניצחון במוצאי שבת".

קהל אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)

מעבר ליריבות בין שני הקהלים, מדובר במשחק מפתח עבור שתי הקבוצות – משחק תחתית לוהט: הפער בין בית"ר ירושלים לסכנין עומד על שלוש נקודות; בית"ר ירושלים במקום ה-11 עם 17 נקודות וסכנין במקום ה-15, מתחת לקו האדום, עם 14.

"מלחמה, זה מה שהולך להיות לנו במוצאי שבת", מציין גורם נוסף בבית"ר. "הלוואי שננצח, אבל כמו שנראינו נגד הפועל חיפה יהיה לנו קשה לעשות את זה. אני חושב שייגמר תיקו. אם ננצח, זה יהיה יותר ניצחון בשביל הקהל, אבל אסור לנו לשכוח – אנחנו בתחתית, וצריכים לנצח כדי לברוח. בליגה הזאת, כל משחק שאתה מאבד בו נקודות יכול לגרור אותך למטה, וניצחון אחד יכול להקפיץ אותך למעלה".

"אם ננצח זה יהיה גם עבור הקהל וגם בשביל המקום בטבלה", מוסיף ומציין גורם אחר בבית וגן בשיחה עם "ספורט כל העיר". "זה מסוג המשחקים שלא קשורים לטבלה ולשחקנים – זה משחק פיקנטי, גם כי הקהל חוזר לדוחא. יהיה משחק מעניין. אנחנו מקווים מאוד לחזור עם שלוש נקודות. אם חלילה נפסיד, נסתבך בתחתית חזק, ולכן זה לא רק מאבק של סכנין נגד בית"ר – יש כאן משמעות גם מבחינת המקום בטבלה. אם אנחנו רוצים להידבק לפלייאוף העליון אסור לנו לאבד נקודות שם. זה משחק מאוד חשוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר