ד"ר תומר סברון (צילום: שלומי כהן)
ד"ר תומר סברון (צילום: שלומי כהן)

הסדנה להיפנוזה עצמית של ד"ר תומר סברון

להשתחרר מהעבר, ליצור את העתיד! בואו לסדנת היפנוזה עצמית שתעזור לכם לבצע שינוי בחיים, להשתחרר מאמונות ופחדים כובלים, ולסייע גם בריפוי גופני. מנחה הסדנה, ד"ר תומר סברון: "ההיפנוזה העצמית היא כלי עוצמתי אך פשוט ליישום"

פורסם בתאריך: 28.3.19 13:00

מי מאיתנו לא מרגיש 'תקוע' לפעמים? מי לא מרגיש שהוא חייב אבל חייב לשנות דברים מסויימים כדי שמסלול החיים יזרום בצורה חלקה יותר שתגרום לנו לאושר ולסיפוק.  הבעיה תמיד היא היכן לשים את האצבע במדוייק על מה ואיך? בסדנה ייחודית פרי רעיון בלעדי של ד"ר תומר סברון מאשתאול, אודות היפנוזה עצמית, תלמדו איך לתכנת את התת מודע, לשנותו ובכך לבצע את השינוי בחיים. להפוך את מה שהיה תקוע בעקשנות ולא משתחרר לכזה שיאפשר לנו לחיות את חיינו בצורה המיטבית ביותר בעזרת מספר כלים לשינוי.

"הסדנה שתתקיים ב-12.4 בחוות טור סיני בירושלים אורכת כ-4 שעות מאוד אינטנסיביות", מספר תומר, "במהלכה מקבלים המשתתפים ידע חשוב וחיוני על המוח האנושי וגוף האדם המסביר בין היתר מהם הגורמים שתוקעים אותנו במהלך החיים. החלק השני הוא כמובן העברת הכלים והטכניקות איך להיכנס למצב ההיפנוטי, שהוא מצב טבעי לנו, ואיך לעשות את העבודה בהיפנוזה העצמית על מנת לחולל שינוי בתת המודע ובעצמנו באופן נכון ואפקטיבי".

זוהי הסדנה השנייה בירושלים, מאז החל להעביר סדנאות להיפנוט עצמי לפני כשנתיים וחצי. "כיום אני מעביר סדנאות במרכז ובפריפריה וכמובן בירושלים. הסדנה הראשונה היתה הצלחה והפידבקים שקיבלנו היו מדהימים. מבחינתי זו שליחות להעביר את הידע והכלים משני החיים האלו לכמה שיותר אנשים. לעזור לאחרים להשתחרר מאמונות ופחדים כובלים, ולסייע גם בריפוי גופני. אני רוצה לציין שאין צורך בהכנה מקדימה או ידע מקדים להשתתפות בסדנא. אני רוצה שהמשתתפים יבואו כמו שהם ועם רצון ומוכנות ללמוד ולעזור לעצמם. ההיפנוזה העצמית היא כלי עוצמתי אך פשוט ליישום".

ד"ר תומר סברון (צילום: שלומי כהן)

ד"ר תומר סברון (צילום: שלומי כהן)

איך התחלת?

"לפני שהפכתי לפסיכולוג קליני עסקתי בתחום מדעי המוח ובנוירו-ביולוגיה. יש לי PHD בנוירו-ביולוגיה ממכון וייצמן. לפני כ-35 שנה נפצעתי בזמן השירות הצבאי. ג'יפ בו נסעתי התהפך ואני נזרקתי החוצה. נפגעתי בחוט השדרה ומאז אני מרותק לכסא גלגלים. ההתמודדות עם הגוף הפגוע היא חלק משמעותי מהמסע שלי ודרך הגוף וההתמודדות הזו למדתי הרבה מאוד על מערכת הגוף-נפש ועל המיינד האנושי.  מהרגע הראשון שנפצעתי הנחו אותי 2 כללים מרכזיים: להיות עצמאי ככל שניתן למרות הפציעה הקשה והפגיעה בחלק גדול מהגוף, והשני לאפשר לגוף שלי לפעול בצורה הטבעית ביותר שאפשר, ואלו הדברים שהנחו אותי ודחפו אותי כל הזמן להתחזק מבחינה גופנית ומבחינה מנטלית. היום אני טבעוני, אוכל בריא עוסק הרבה בפעילות גופנית מגוונת. הגוף שלי חזק ובריא הרבה יותר מבעבר בכל המובנים. אני תומך בחיבור העמוק שבין גוף ונפש ומאמין ויודע שהמחשבות שלנו משפיעות מבחינה גופנית וכמובן שזהו חלק מהסדנה. אני רואה את הפציעה שלי כמתנה. ברגע שבחרתי ללכת בדרך שבה הלכה החלה אצלי התפתחות והקשבה פנימה אל תוך הגוף. ההשפעה של הפציעה עליי היום מינורית ביותר וארגז הכלים שיצרתי אותם אני מעביר בסדנאות לאנשים הם הכלים שמאפשרים לי להשתחרר ולעשות את כל מה שאני מחליט לעשות מבלי להרגיש מוגבל כלל".

האם יש המשכיות לסדנה?

"הסדנה הינה חד פעמית שייחודה בזה שהיא גורמת למהפך ושינוי בחיים מבחינת הידע ומבחינת הכלים שאדם מקבל בסדנה. הידע והתהליך בסדנה יוצר שינוי עמוק, ותרגול מצומצם בהמשך מחזק ומעמיק את השינוי. לאחר הסדנה אני תמיד זמין במייל, וואטסאפ, או בטלפון על מנת לסייע ולכוון במידת הצורך. המטרה שלי שהמשתתפים אכן ישתמשו בהיפנוזה העצמית ויחיו חיים מתוך חופש, רוגע, ושמחה פנימיים".

ד"ר תומר סברון (צילום: שלומי כהן)

וסדנה אחת מספיקה לשחרר מחסומים ובעיות?

"המספרים מדברים בעד עצמם. עד כה אלפים עברו את הסדנה, ואנשים משתפים אותי כל הזמן בשינויים המדהימים והמרגשים שהם יצרו בחייהם ובעצמם. לפעמים אפילו להפטר מכאבים פיזיים, להרגיש טוב, לקום בבוקר עם חיוך עם אושר פנימי ואופטימיות. או לשפר מערכות יחסים בזוגיות ובמשפחה או בעבודה. או להתגבר על פחדים ששלטו בהם במשך שנים. הכלים מסייעים גם ליצור רוגע ושקט פנימי ולכן תומכים ביצירת בריאות כללית. זוהי בהחלט הזדמנות פז לקבל ידע וכלים חשובים ומשני חיים כדי לחולל שינוי מהותי בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו".

 

סדנת היפנוזה עצמית עם ד"ר תומר סברון

חווה אורגנית טור סיני

עלות למשתתף 250 ₪ בלבד.

יום שישי 12.4.2019 בין השעות 09:00-14:00

הרשמה מראש בלינק: self-hypnosis.co.il

לאתר של תומר: www.tomersivron.co.il

לפייסבוק: תומר סברון – פסיכולוג קליני רוחני

ליוטיוב: תומר סברון

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר