איתי שכטר חוגג עוד כיבוש (צילום: אורן בן חקון)
איתי שכטר חוגג עוד כיבוש (צילום: אורן בן חקון)

איתי שכטר הצטיין, בית"ר הביסה את סכנין 1:5

צמד ובישול (הוכשל בפנדל שכבש אריק סאבו) לחלוץ. דוד קלטינס ויעקב בריהון השלימו את החגיגה. מימר: "חבל שהאוהדים שלנו לא היו איתנו כדי לחגוג מקרוב"

פורסם בתאריך: 6.5.17 22:21

עד העונה האחרונה נחשבה בני סכנין לסוס השחור של בית"ר. סכנין, היריבה הגדולה של הצהובים שחורים, לא הפסיקה בשנים האחרונות להשיג ניצחונות גדולי נגד בית"ר. אחד כזה אף נרשם בסיבוב הראשון של העונה, אי שם בחודש נובמבר, אז ניצחה סכנין את בית"ר בטדי.

אלא שאז, כך נדמה, "החגיגה" נגמרה והיוצרות התהפכו. בית"ר השיגה הערב (מוצ"ש) את ניצחונה הרביעי ברציפות נגד סכנין (שלושה בליגה ועוד אחד בגביע המדינה), כשהביסה אותה 1:4 במשחק שנערך בעכו (זכר לעונש רדיוס שקיבלה סכנין בעקבות אירועי המשחק הקודם בין הקבוצות).

איתי שכטר הצטיין עם צמד (בדקות 15 ו-57) וגרם לפנדל, שממנו כבש אריק סאבו (דקה 45). דוד קלטינס (דקה 60) ויעקב בריהון (דקה 88) השלימו את החגיגה הצהובה באצטדיון בעכו.

כמו בית"ר, גם שכטר רושם עונה מצוינת נגד סכנין, כשהצמד העלה את מאזנו נגד הקבוצה מהמגזר לחמישה שערים העונה (ארבעה מתוכם בליגה). החלוץ, חשוב לציין, מוליך את טבלת מלך השערים של בית"ר עם 13 כיבושים בליגה (שאליהם יש להוסיף גם ארבעה שערים במסגרת גביע המדינה).

בעקבות הניצחון עשתה בית"ר צעד חשוב להבטחת המקום השלישי בטבלה, שמקנה כידוע את הכרטיס למוקדות הליגה האירופית בעונה הבאה. כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה, לבית"ר 56 נקודות, חמש יותר מאשר למכבי פתח תקוה שבמקום הרביעי (למלאבסים משחק פחות, שאותו הם ישלימו ביום שני נגד הפועל באר שבע).

"אני שמח על הניצחון הרביעי הרצוף שלנו על סכנין, דבר שלא היה כאן", אמר המאמן שרון מימר בסיום. "חבל שהאוהדים שלנו לא היו איתנו כדי לחגוג מקרוב".

מימר הוסיף כי "עשינו צעד נוסף לעבר המקום באירופה. זה תלוי אך ורק בנו. יש לנו עוד שני משחקים להשלים את המשימה, נגד באר שבע ומכבי תל אביב, ולמרות שלא יהיה קל אני מאמין שלא נפספס את ההזדמנות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר