בר "ריי" במרכז העיר (צילום: פרטי)
בר "ריי" במרכז העיר (צילום: פרטי)

הלילה, הטוויסט בבילוי: הבר במרכז העיר שהופך לקלאב תוסס

הסצנה החדשה בעיר: הבר "ריי" שנפתח לפני שלושה חודשים ופועל בשישי בערב במרכז העיר, מזמין את הבליינים ליהנות גם מבר וגם מקלאב. כך זה נראה מבפנים

פורסם בתאריך: 21.6.19 16:16

הטוויסט בבר "ריי" בירושלים. לפני כשלושה חודשים נפתח ברחוב כורש 7, במרכז העיר, בר חדש – 'ריי', שפתוח גם בשישי בערב. מנהלי הבר פותחים את המקום עבור בלייני העיר – שלא צריכים לצאת מהעיר כדי לבלות בקלאבים. אחת האופציות המרעננות היא בר "ריי".



מנהלי הבר מספרים ל"כל העיר" כי המקום אינו מתיימר להיות המוני כמו מועדון לילה ומרענן את סצינת הברים. את הפרסום על הבר אפשר למצוא רק ברשת החברתית 'אינסטגרם'.

אזנ מה הטוויסט? מנהלי המקום ממשיכים ומספרים כי עד השעה 2:00 בלילה המקום פועל כבר, ואחר כך הבליינים יכולים לעבור לחדר סודי, דרך דלת מקשרת, ולהנות מאווירת "קלאב", בעיקר עבור צעירים בשנות ה-20 לחייהם. עבור קוראי ה-35 פלוס שבינינו – מדובר בסוג של "מועדון דיסקוטק", אך אינטימי יותר.


בר "ריי" במרכז העיר (צילום: פרטי)

בר "ריי" במרכז העיר (צילום: פרטי)


"בר ה'ריי' מחולק לשני חלקים, החלק הראשון הוא הבר, שזה דאנס בר שנפתח בשעה 22:30. כאשר הטוויסט מגיע בשעה 2:00 בלילה ונפתח בחדר נוסף 'קלאב' שהוא אינטימי, כאשר הכניסות נפרדות, ויש דלת מקשרת בין הבר ל 'קלאב'", מתאר בשיחה עם "כל העיר" קובי למברטו, מבעלי ה'ריי'. "חדר ה'קלאב' מצומצם ואינטימי יחסית ויכול להכיל עד 100 אנשים. אנו לא רוצים שזה יהיה יותר מדי ממוסחר כמו מועדון, ובנוסף, הרעיון הוא שהבילוי מתחיל ב-22:30 ולא נגמר מהר, אלא ממשיך מהבר לקלאב עד לפנות בוקר".


בר "ריי" במרכז העיר (צילום: פרטי)

בר "ריי" במרכז העיר (צילום: פרטי)


לדברי למברטו, בחדר הקלאב עושים כבוד למוזיקת הטכנו. "מדובר בסצנהה מובילה בעולם המועדונים בארץ ובעולם", מדגיש למברטו, "אנחנו משתדלים שאנשים שבאמת אוהבים מוזיקת טכנו ייכנסו לתוך ה'קלאב'. אך בבר עצמו יש את כל סוגי המוזיקה והלהיטים העכשוויים".

"מבחינת הרעיון, אני מגדיר את ה'ריי' כבר ניו יורקי", ממשיך ואומר למברטו. "מלבד הימים שהבר פעיל בסופי שבוע – חמישי, שישי ושבת. אנחנו מתכננים בעתיד לפתוח יום פעילות נוסף באמצע השבוע, כרגע אנחנו בוחנים את זה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר