זוהר טל ז"ל (צילום: אלבום משפחתי)
זוהר טל ז"ל (צילום: אלבום משפחתי)

זוכרים את זוהר טל ז"ל: ערב התרמת שיער מיוחד יתקיים בשבוע הבא

זוהר טל ז"ל נפטרה לאחר מלחמה ארוכה במחלת הסרטן, כשהיא רק בת 25. ביום שני הבא (8.7), כשנתיים לאחר מותה, משפחתה עורכת לזכרה ערב התרמת שיער

פורסם בתאריך: 1.7.19 14:04

זוכרים את זוהר טל ז"ל: לפני שנה ועשרה חודשים, לאחר מלחמה ארוכה וקשה במחלת הסרטן, הלכה לעולמה, זוהר טל ז"ל, תושבת גבעת זאב, כשהיא בת 25 בלבד. כשנה לפני מותה התגלה בראשה של טל ז"ל סרטן אלים. לאחר 11 חודשים ארוכים ומייגעים, שכללו טיפולים רבים – ניתוחים, הקרנות, כימותרפיה והידרדרות במצבה הבריאותי, נפטרה זוהר בחודש באוגוסט 2017.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

בחודש אוגוסט הקרוב יציינו בני משפחת טל שנתיים ללכתה. לכן, החליטו בני המשפחה, לארגן מיזם מיוחד עם עמותת 'זכרון מנחם', ולבצע ערב התרמה מיוחד לזכרה של זוהר, שייערך ביום שני, 8.7.19, בבית המשפחה בגבעת זאב, רחוב שבט בנימין 20/4 – החל משעה 17:00. לערב ההתרמה מוזמנות ילדות, נערות ונשים לעשות מעשה טוב, ולתרום את שיערן לעמותת 'זכרון מנחם' שיכינו משערן פאות לחולי סרטן הזקוקים לפאה.


זוהר טל ז"ל (צילום: מתוך דף הפייסבוק של זוהר טל)

זוהר טל ז"ל (צילום: מתוך דף הפייסבוק של זוהר טל)


"בעקבות מותה של זוהר ואיבוד שיערה כתוצאה מן הטיפולים, אני יודעת מה המשמעות של להיות עם קרחת", מספרת ל"כל העיר" הודיה ריחני, אחותה הגדולה של זוהר, ויוזמת ערב ההתרמה. "מאז שאחותי הקטנה חלתה, אני כל פעם תורמת את שערי. עוד מעט נציין שנתיים למותה של זוהר, ועלה לי הרעיון שנעשה ערב לזכרה, ולכן פניתי ל'זכרון מנחם' והם התלהבו מהרעיון. זו לא פעם ראשונה שהם עושים אירועי התרמה לזכר חולי סרטן שנפטרו בגלל המחלה".


ערב התרמה לזוהר


"בינתיים יש כ-10 נרשמות וצריך 20 נרשמות על מנת לקיים את האירוע", ממשיכה ואומרת ריחני. "פרסמתי את המיזם ביישוב, בבתי ספר ובעוד במקומות ציבוריים. יהיו שם ספר וספרית. שיספרו בצורה מקצועית, והצמות יגיעו בסוף הערב ל'זכרון מנחם'".

בנוסף פרסמה ריחני, פוסט מרגש הפונה לכל מי שמעוניינת לתרום את שערה. "זוהר שלי, אהובת ליבי לוחמת גיבורה שלי. זו שלנצח תישאר בת 25. לפני כמעט שנתיים עזבת אותנו, לאחר לחימה קשה ועיקשת בסרטן מוח אגרסיבי, שגבה ממך ומאיתנו כל כך הרבה ובסוף, את היקרה מכל… אותך. את צחוקך, חיוכך ואצילותך הסרטן הארור לא הצליח לקחת, בנפשך וברוחך הוא לא יכול היה לגעת, אך בגופך הוא פגע כל כך".


זוהר טל ז"ל (צילום: מתוך דף הפייסבוק של זוהר טל)

זוהר טל ז"ל (צילום: מתוך דף הפייסבוק של זוהר טל)


"היכולת ללכת, לראות, לאכול ולתפקד נלקחו ממך בהדרגה, ועם זאת – אובדן השיער היה קשה לך ולנו במיוחד. תלתלייך הזהובים היו סימן ההיכר שלך, כתר לראשך, ועם הנשירה הרגשת שחלק ממך נלקח. לעולם לא אשכח איך הפאה המהממת שהכין לך דודנו האהוב. כל כך שימחה אותך והשיבה לפנייך את החיוך היפה והמושלם שאפיין אותך, בתקופה שהיית זקוקה לו יותר מכל. נערות ונשים יקרות מתמודדות עם מחלת הסרטן ונלחמות בו בגבורה, בחוזקה ובאומץ. המעט שאנו יכולים ויכולות לעשות למענן הוא לתרום שיער, כדי שגם הן יוכלו לחייך".

יום שני, 8.7.19, בשעות 20:00-17:00, רחוב שבט בנימין 20/4 גבעת זאב.
לפרטים נוספים – הודיה 050-4442549




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוכבד

    כדי לימנוע מחלות לא עלינו …זה ללכת בצניעות ..נשים וגברים כאחד… ושיהיה זיכרה ברוך.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר