מילוי שפתיים בכללית אסתטיקה | צילום באדיבות: Subbotina/depositphotos.com
מילוי שפתיים בכללית אסתטיקה | צילום באדיבות: Subbotina/depositphotos.com

לבחור נכון: איך להשיג מילוי שפתיים מוצלח ולהימנע מטעויות

ניתוח השפתיים המשובש של פייג' בלינגר ממדינת ארקנסו בארה"ב מדגיש פעם נוספת את הצורך להימנע מסיכונים בניתוחים וטיפולים אסתטיים. על מה כדאי להקפיד כאשר ישנם כל כך הרבה מטפלים, רופאים, מוסדות ומכונים בשוק?

פורסם בתאריך: 1.3.22 13:08

מילוי שפתיים הוא הליך שהפך בשנים האחרונות לפופולרי מאוד. מאנג'לינה ג'ולי, דרך ליידי גאגא ועד לסלביות המקומיות שלנו כמו אביבית בר זוהר וג'ני צ'רוואני – קל מאוד להבחין ביתרונות של הליך מוצלח שכזה שיכול להעניק לשפתיים מראה מלא, סימטרי ורענן. מהצד השני, כאשר הדברים משתבשים חלילה, כמו במקרה שאירע לאחרונה לצעירה ממדינת ארקנסו בארה"ב, זה עלול להסתיים רע מאוד בהיבט הרפואי והאתסטי כאחד.

נשים וגברים פונים למרפאות אסתטיות למילוי החריצים סביב הפה ולקבלת מראה רענן וצעיר. טיפולים אסתטיים וניתוחים אסתטיים הם הליכים רפואים לכל דבר הטומנים בחובם גם סיכונים, בחירה בגוף מקצועי ואחראי תקטין את הסיכונים האלה עד למינימום. בשוק קיימים לא מעט מטפלים ללא הסמכה ומכוני יופי ללא רישוי שמבטיחים תהליכים מקוצרים במחירים נמוכים. בפועל, טיפול לא נכון בעור הפנים עלול לגרום לנזק רב.

אחרי גיל 40, נפח השפתיים יורד, וזה קורה באופן טבעי. השומן שנמצא מתחת לעור מתנוון והרכות והגמישות שאפיינו את השפתיים עד כה, נעלמות בהדרגה. כדי לתקן או לטשטש את הקמטוטים שמתחילים לצוץ בצדי השפתיים ולאורך השפה העליונה ניתן לפנות למילוי שפתיים באמצעות חומרים כמו חומצה היאלורונית. מדובר בהליך נפוץ ולרוב בטוח, אך יד לא מיומנת וטיפול לקוי עלולים כאמור להחמיר את המצב ולגרום לנזק כבד.

מילוי קמטים בהזרקה סביב השפתיים מתאים לבני 18 ומעלה, אך רוב הפונים והפונות הם מעל גיל 40. הטיפול נעשה בהרדמה מקומית (במשחה מאלחשת או בזריקה), ואורך בין 30 ל-60 דקות.


למילוי שפתיים בכללית אסתטיקה לחצו כאן


קבלו 5 כללים למילוי שפתיים בטוח:

  1. הימנעו מסיליקון – מחקרים עדכניים הראו כי לחומר הזה יש נטייה לזוז עם השנים, לגרום לזיהומים או לגושים, בעיה נוספת היא שכדי להיפטר מסיליקון לא מוצלח יש צורך בניתוח מסובך עוד יותר, לכן המלצתנו היא פשוט להימנע ממנו.
  2. העדיפו חומצה היאלורונית – בניגוד לסיליקון, זהו חומר בטוח לשימוש, שאינו גורם לאלרגיות ונמצא באופן טבעי בגופנו. החומר הזה מוכר גם בשמות המסחריים "רסטילן" ו-ג'ובידרם". בניגוד לסיליקון, את החומצה ההיאלורונית ניתן להמיס במקרה הצורך.
  3. מינון מדויק – מינון לא נכון של חומר המילוי יכול לגרום למצב שבו השפתיים נדחקות קדימה, העור סביבן נמתח והתוצאה תהיה מראה לא פרופורציונלי עם "שפתי ברווז". כדי להימנע ממצב כזה, יש להקפיד כבר בפגישת הייעוץ עם הרופא על תיאום ציפיות לתוצאות הטיפול האפשריות.
  4. בחרו באחריות – לפני תחילת הטיפול יש לבדוק שמי שמזריק את החומר הם רופא/ה פלסטיקאי/ת מורשה עם ניסיון במילוי קמטים בהזרקה. זכרו שבשוק ישנם לא מעט מכוני יופי ללא רישיון ומטפלים ללא הסמכה. כדאי לעבור את ההליך בקופת החולים, שם המרפאות פועלות תחת פיקוח משרד הבריאות, עם חומרים שעומדים בתקנים ישראליים, אמריקניים ואלו של האיחוד האירופי.
  5. רק רופאים מומחים – בכללית אסתטיקה מבצעים את ההליך של הזרקת חומרי המילוי רק רופאים מומחים בדרמטולוגיה (רופאי עור), מקצועים, מיומנים ובעלי ניסיון.

למילוי שפתיים בכללית אסתטיקה לחצו כאן


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר