חודש המודעות לסרטן השד, פינת ההנצחה ללידות שקטות בגן החיות התנ"כי (צילומים: הילה כהן אייס, אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
חודש המודעות לסרטן השד, פינת ההנצחה ללידות שקטות בגן החיות התנ"כי (צילומים: הילה כהן אייס, אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אמא ירושלמית – הטור של מיכל | חודש המודעות לסרטן השד וללידות שקטות

אוקטובר הוא גם חודש המודעות לסרטן השד - בדיקה אחת מצילה חיים; וגם חודש המודעות ללידות שקטות ולאובדן תינוקות רכים - גם השנה יתקיים המפגש השנתי לציון בפינת הזיכרון בגן החיות התנכ"י

פורסם בתאריך: 10.10.19 12:44

חודש אוקטובר השנה יוצא עמוס חגים ואירועים. ראש השנה ויום הכיפורים מאחורינו, סוכות עוד לפנינו, וגם נושאים חשובים על הפרק.

כזכור לכן, חודש אוקטובר הוא גם חודש המודעות ללידות שקטות ואובדן תינוקות רכים, וגם חודש המודעות לסרטן השד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אז נכון שבתוך אווירת החגים נשאבים לכל מה שמאיר ומשמח, משפחה, ארוחות, טיולים, הפתעות, אבל בואו נזכור גם את מה שפחות קל, וניתן לזה את תשומת הלב הראויה. אמנם אלו דברים שמקיפים אותנו כל השנה, אבל החודש זאת הזדמנות להתייחד איתם ולתת להם מקום ראוי.

נכון שאני כותבת עליהם כל שנה באריכות, אך השנה מפאת החגים, הם יוצמדו ויוזכרו יחד כדי שלא יבלעו בעומס החגים. וכך מי שצריך או צריכה תזכורות, לא יתפספסו.

נתחיל בחודש המודעות ללידות שקטות ואובדן תינוקות רכים, גם השנה יתקיים המפגש השנתי לציון החודש בפינת הזיכרון בגן החיות התנכ"י. גם השנה הילה כהן אייס המיוחדת שעוסקת בנושא החשוב כל יום במהלך השנה (כבר מספר שנים), לוקחת חלק חשוב בארגון והפצת האירוע למען כל ההורים שצריכים את ההתייחדות החשובה הזאת עם האובדן, עם הזיכרון.

המפגש יתקיים מחר, יום שישי 11.10.19 החל מהשעה 9:00 בבוקר.

הוא יתחיל בהתכנסות משותפת בכניסה לגן החיות ויכלול תוכנית עוטפת ומחבקת. פרטים בהזמנה.


הזמנה - חודש המודעות ללידות שקטות

הזמנה – חודש המודעות ללידות שקטות



נמשיך בחודש המודעות לסרטן השד. החשיבות של כל אישה להכיר את גופה על בסיס יומי, לדעת לזהות את השינויים שחלים בו, ולזהות נורות אדומות במקרה הצורך היא חשובה מאין כמותה.

היום עומדת הסטטיסטיקה של סרטן השד על המספר המצמרר של אחת מחמש נשים. תחשבו עליכן בדייט עם חברות, הממוצע אומר שאחת בשולחן אתכן תמצא בסיכון לסרטן השד. מפחיד!

עכשיו קחנה את הפחד הזה, ותרגמנה אותו לחשיבות גילוי מוקדם שיכול להציל חיים. לא שווה לכן להיבדק? לטור מצורפת תמונה של חמישה דגשים אותם תוכלנה לבדוק כל יום בעצמכן כשגרת המקלחת שלכן, ובנוסף פעם בשנה אל תוותרנה על בדיקת כירוג שד. זה החיים שלכן, והם שווים את זה!


חודש המודעות לסרטן השד


עכשיו, אחרי שהכנסתן ליומנים את מה שחשוב לא פחות מאווירת החגים, רוצו לפגוש את שלומית ולבנות איתה סוכה.

חג סוכות שמח ושנה טובה של שמחות ובריאות

מיכל

מיכל פישמן-רואה (צילום: יולי שוורץ)

מיכל פישמן-רואה (צילום: יולי שוורץ)



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר