Jbm הפקת בר מצווה בכותל (צילום: אורי פינקלבר)
Jbm הפקת בר מצווה בכותל (צילום: אורי פינקלבר)

Jbm הפקת בר מצווה בכותל – הרשו לעצמכם להתרגש

כבר 12 שנה שפנחס מרגוליס מפיק אירועי בר מצווה בכותל המערבי. לקבוצות גדולות או קטנות, עם אפשרות ללהקת מתופפים, תקיעה בשופרות, חופות מעוצבות לחתן השמחה, הפרחת יונים וכל מה שירגש את הקהל שלכם מהארץ ומחו"ל

פורסם בתאריך: 24.11.19 11:40

שופרות, מעגל מתופפים, הפרחת בלונים או הפרחת יונים, חופה לבנה, חתן בר מצווה נרגש, משפחה ואורחים חגיגיים ונרגשים.. מזל טוב! הגיע הזמן לחגיגה של פעם בחיים. אז אם החלטתם לערוך את האירוע בכותל הכתובת היא כמובן   Jbmהפקת בר מצווה בכותל. אלפי אירועי בר מצווה ובת מצווה ערך והפיק פנחס מרגוליס, ירושלמי והבעלים של חברת Jbm, במהלך 12 השנים האחרונות. קטנים כגדולים, אירועים ל-20 איש או ל200 איש, אין הבדל. המקצועיות, הניסיון, הייחודיות והשירות האיכותי קנו לו שם בקרב הקהל הרחב בארץ ובחו"ל, המבקש לחגוג את האירוע בכותל. "הפקת אירוע חגיגי ומשמעותי כמו בר מצווה או בת מצווה דורש לוגיסטיקה, היערכות והכנה מראש. על מנת שהאירוע יתנהל ברמה גבוהה וכדי שהלקוח יוכל לקבל את התוצאה המיטבית לשביעות רצונו, אני תמיד מתחיל את ההפקה בשיחה מקדימה עם הלקוחות, להבין מה חשוב להם, על מה ירצו לתת דגש. השירות שלי כולל הפקת אירוע החל מהזמנת ההסעה דרך סגירת נגנים או מעגל מתופפים, ארוחת בוקר, סדנה או פעילות אחרת לאורחים, באיזה מסלול יצעדו האורחים לכותל, האם ירצו לבקר באחד מהאתרים באזור ועד לבחירת המסעדה וסוג האוכל שיוגש בארוחה החגיגית". אומר פנחס מרגוליס.

Jbm הפקת בר מצווה בכותל (צילום: אורי פינקלבר)

Jbm הפקת בר מצווה בכותל (צילום: אורי פינקלבר)

"כמי שצמח מהשטח, ההיכרות רבת השנים שלי כמדריך עם אתרי הכותל מעניקה לי את היתרון לבניית תוכן לאירוע כמו ביקור באתרים או העברת סדנה ייחודית במהלך האירוע. סיור וביקור באתרים השונים מוסיף נופך ערכי וייחודי. יש לי מגוון הצעות לאיך האירוע שלכם ייראה, וזה עוד אחד מהיתרונות הרבים שלנו לעומת המתחרים. אני יכול לספר שישנם מי שבוחרים להתחיל את האירוע דווקא בטיילת של ארמון הנציב – תצפית יפהפיה קרובה מאוד לעיר העתיקה  ומשם אל הכותל, ישנם כאלה שירצו הפרחת בלונים בסיור האירוע או הפרחת יונים. כל לקוח מגיע עם חלום שאותו אנחנו הופכים למציאות הן מבחינת תוכן והן מבחינת מחיר. האירועים שאנחנו בונים הם מודולריים וכמובן שישנם אינספור הצעות לתוספות ושדרוגים, הכל בהתאם לרצון הלקוח", אומר פנחס מרגוליס. צוות מיומן ומקצועי של מדריכים/פייטנים, צלמים, נגנים, מעגלי מתופפים, צלמי סטילס ווידאו עובדים על כל הפקה. במהלך כל אירוע מתלווה למשפחה מדריך אומן, המהווה איש קשר לכל בקשה של המשפחה. כל אירוע לדבריו מלווה בהמון שמחה וחגיגיות לצד צילומים מרהיבים אותם תקבל המשפחה כאלבום דיגיטלי .

Jbm הפקת בר מצווה בכותל (צילום: אורי פינקלבר)

Jbm הפקת בר מצווה בכותל (צילום: אורי פינקלבר)

כמפיק מקצועי ורב מוסמך דואג פנחס לכל הפרטים. "במעמד המרגש הזה העבודה שלנו כוללת גם דברים קטנים כמו שמירת מקום בכותל, לתת תזכורת בעניין הברכות, להתנהל מול חתן הבר מצווה ברגישות ומקצועיות. אם יש נושא הלכתי לא פתור תמיד נוכל להציע עזרה, למצוא פתרונות יצירתיים לכל מזג אויר, להציע מגוון מסעדות שיתאימו לאופי האירוע והאורחים ובעצם לחשוב על הכל – זה התפקיד שלנו. אני אומר ללקוחות תמיד אתם תבואו כמו אורחים ואנחנו נדאג לכל השאר. אכן הפידבקים מצוינים, ההמלצות הרבות של מגוון הלקוחות שעבדו איתנו מהארץ ומהעולם מדברות בעד עצמן. אין דבר שחשוב לי יותר מלתפור ללקוח אירוע ערכי ומהנה לפי מידותיו ורצונו, ברמה גבוהה תוך ירידה לפרטים ברזולוציות הקטנות ביותר. חשוב לנו שבני המשפחה יהנו באירוע ולא יצטרכו לדאוג, וגם שנער הבר מצווה או נערת הבת מצווה יזכרו את האירוע כחוויה מכוננת לכל החיים", מסכם פנחס מרגוליס.

תוכלו להתרשם מהפקת אירועי הבר מצוות בלינקים המצורפים:

Jbm – הפקת בר מצווה בכותל

לאתר: www.jbm.co.il/he

נייד: 058-4400045  (לפרטים נוספים)

לפייסבוק: Jerusalem Bar Mitzva

לאינסטגרם: jerusalembarmitzvah

המלצות ביוטיוב: Jerusalem Bar Mitzvah – JBM

כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר