סירא יוגה (צילום: לולה אלמוג ומעיין שנהר)

סירא-יוגה: סטודיו ליוגה בירושלים

אם המילים האלה מדברות אליכם - בואו לסירא-יוגה: איינגר יוגה, אשטנגה ויניאסה, האטה, ין, דהרמה, קונדליני, רוקט, יוגה נידרה, פילאטיס, תנועה קונטקט ועוד... הכירו את לולה אלמוג, ומעיין שנהר שהקימו סטודיו מיוחד ליוגה בירושלים מתחילים ומתקדמים לנשים ולגברים

פורסם בתאריך: 23.2.20 14:24

לא פחות משמונה סוגים שונים של יוגה, מדיטציה, מיינדפולנס, תנועה וקונטקט ניתן לתרגל במקביל ב"סירא יוגה", סטודיו ליוגה בירושלים, לצד סדנאות נוספות של גוף ונפש. "אלו הם עולמות התוכן שלנו כי אנחנו מאמינות ביוגה ככלי לריפוי של המיינד ושל הגוף ושאר התכנים משלימים את החווייה" אומרת לולה אלמוג, מייסדת סטודיו סירא יוגה ביחד עם שותפתה מעיין שנהר.

סירא יוגה (צילום: לולה אלמוג ומעיין שנהר)

קהילת היוגה ההולכת וגדלה בירושלים הביאה את השתיים להחלטה כי קיים צורך מיידי והכרחי בבית מתאים לתרגול יוגה על שלל סוגיה. הן הכירו, איך לא, דרך היוגה. כל אחת הגיעה מרקע אחר לאחר שנים של תרגול עם מורים ישראלים ובינלאומיים. בנוסף, אומרת לולה "הבנו את הערך המנטלי רוחני – אנרגטי של סטודיו ליוגה בעיר מלאה מתחים. רצינו ליצור אי של שקט ונורמליזציה. מקום רגןע יפה ונעים שהאווירה בו טובה וכל אחד או אחת מתקבלים בברכה".

המבחר הרחב של שיעורי היוגה, הפילאטיס ושאר התרגולים מועברים בסטודיו על ידי השתיים ומורות נוספות. כל אחת וסגנונה ושיטתה. לולה למדה יוגה אצל שמעון בן אבי לפני כ-10 שנים ואצל ענת צחור, ומאז מתרגלת ומלמד. מעיין למדה אצל דייויד סונסון וסרי דהרמה מיטרה, מתרגלת מאז יל 16 ומלמדת מ-2012.

סירא יוגה (צילום: לולה אלמוג ומעיין שנהר)

לולה ומעיין בחרו לפתוח את הסטודיו שלהן דווקא במרכז העיר, קרוב לרכבת הקלה. הבחירה הייתה תוך התחשבות בנגישות והן מתוך הרצון ליצור מרחב שקט בתוך העיר "הכה מורכבת וכה מופלאה" לדבריהן. הסטודיו המרווח, גודלו כ-230 מ"ר, והתקרה בגובה של 3.5 מטר, מעוצב בעיצוב נק וחם גדוש עציצים ואווירת זן. כולל שני חללי תרגות גדולים, פרקט עץ אמיתי, תקרה גבוהה, חלונות ענקיים הפונים לבריכת ממילא, סלון בו מוגש תה בכל זמן ומקלחות חמות.

בסירא-יוגה ניתן לתרגל 8 סוגים של יוגה: איינגר יוגה, אשטנגה ויניאסה, האטה, ין, דהרמה, קונדליני, רוקט, יוגה נידרה, למתחילים ומתקדמים לצד שיעורי פילאטיס, תנועה קונטקט ועוד. בכל שיעור מתרגלים בין 7 ל-35 נשים וגברים.

סירא יוגה (צילום: לולה אלמוג ומעיין שנהר)

"יוגה הוא כלי לריפוי ויצירת איזון בין הגוף והתודעה" אומרת לולה. "כולנו יכולים לשפר את איכות חיינו, להיות רגועים יותר, מאוזנים יותר. ישנם אנשים שחוששים מההיבט הפיזי של היוגה.אך יוגה היא כלי הוליסטי ויש לה יכולת לרפא. תוצר הלוואי הוא גמישות חיזוק וכו', אבל כמובן שלא צריך להגיע עם שום יכולת כדי לתרגל- הדבר היחיד הוא רצון. כל אחד יכול לתרגל יוגה. וכל אחד יכול להגיע לשקט כבר בשיעור הראשון. כמובן שככל שמתרגלים הגוף מתגמש, היכולת משתפרת וגם הבטחון העצמי. היתרונות של תרגול יוגה הם כה רבים: יכולת הריכוז משתפרת, המיקוד שלנו נעשה טוב יותר, השליטה שלנו באיברי הגוף, תשומת הלב שלנו למתרחש בסביבה, לעצמנו ולאנשים בחיינו גדלה. ובגדול אנחנו הופכים לאנשים רגועים יותר ושמחים יותר".

בנוסף מתקיימות בסטודיו סדנאות שתיקה, העמקה בפילוסופיה, ולקראת הקיץ מתוכננות סדנאות עם מורים בינ"ל,  סדנאות עמידת ידיים,ו….ריטריט יוגה של שבוע בהודו!

 

לפרטים נוספים: סירא יוגה 

כתובת: בן סירא 5 (שלומציון 18)

טלפון: 077-5521959

לאתר: https://www.sirayoga.com/

לפייסבוק: סירא יוגה – יוגה ותנועה ירושלים

לאינסטרגרם: https://www.instagram.com/sirayogastudio/

מייל: sirastudioj[email protected]

 

 

 

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר