עורכי דין דיני עבודה בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין דיני עבודה בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין דיני עבודה בירושלים

הלינו את שכרם? פיטרו אתכן במהלך הריון? הפרו את זכויותיכם? הכירו עורכי דין דיני עבודה בירושלים שתוכלו לפנות אליהם לייעוץ, טיפול וייצוג בתביעה

פורסם בתאריך: 15.5.20 15:18

יחסי עובד מעביד מטבע הדברים מהווים מקור לחיכוכים, הן מצד המעסיק והן מצד העובד שלכל אחד מהם אינטרס מנוגד.  במקביל, שני הצדדים לא תמיד מכירים ויודעים את הוראות החוק ואת הזכויות והחובות ומכאן הדרך מובילה לעורכי דין דיני עבודה בירושלים.


דנה שרון אדר, משרד עורכי דין

עו"ד דנה שרון אדר (צילום: פרטי)

עו"ד דנה שרון אדר (צילום: פרטי)

"יחס אישי ואמינות הם הנתונים המשמעותיים ביותר בייצוג במשרד שלי", אומרת עו"ד שרון אדר, שמתמחה בתחום דיני עבודה, "אני עצמי מטפלת בתיק מהתחלה ועד הסוף ומייצגת בפועל בבית הדין לעבודה. בנוסף אני מקפידה על אמינות שבאה לידי ביטוי במקרים בהם לדעתי אין קייס לתביעה, אני מיידעת את הלקוח. וכל זאת במחירים סבירים", היא מדגישה, "חשוב לדעת שאני נותנת את כל כולי בתהליך הייצוג לתיק ולהליך. עם פתיחת התיק אני מתחייבת לתת את המקסימום ולהשיג כמה שיותר. אולם תמיד מבהירה כי לבית המשפט יודעים איך נכנסים אבל אף פעם לא יודעים איך יוצאים".

המשרד עוסק בתחום דיני העבודה, משפט העבודה, עבודת נשים, פיטורי נשים בהריון שלא כדין, פיטורי נשים בחופשת לידה ובתקופה המוגנת, ייצוג בהליכי שימוע וגישור, עזרה בניהול מו"מ וחוזי עבודה, בדיקת תלושי שכר. לעו"ד דנה שרון אדר ניסיון בייצוג הליכים ומיצוי זכויות העובדים מול משרדי ממשלה וגופים במינהל האזרחי, מול חברות הייטק ומול מעסיקים קטנים יותר במשק. בנוסף, מייצגת מעסיקים שנתבעו ע"י עובדים.

"לעיתים במסגרת הליך משפטי, עם בדיקת תלושי השכר שמציג הלקוח, מתגלה תמונה לפיה יתכן כי זכויותיו קופחו ובתי הדין לעבודה פסקו לא אחת לפצות עובדים בשל כך. זאת כמובן כל זמן שהדבר נעשה בחוסר תום לב".

"היום, משנכנס מונח השימוע בדין הפסיקה, נוצר מצב שבו מעסיקים מבצעים את השימוע למען הפרוטוקול בלבד, זה לא נעשה באמת בלב שלם ובנפש חפצה, וכאן אנחנו נלחמים לייצוג העובד ומיצוי זכויותיו", מסבירה עו"ד דנה שרון אדר ומוסיפה, "להערכתי בתקופה זו של משבר הקורונה ברגע שיחזרו עובדים לעבודה יהיה פה ניצול לרעה של המצב, מכורח הנסיבות וממצוקה של המעסיקים. ולכן זכויותיהם של עובדים רבים ייפגעו ופה אני נכנסת לתמונה".

לדבריה, בפועל חלק לא מבוטל של התיקים נסגרים בפשרה שמוצעת ע"י השופט עצמו עוד בשלב מוקדם של ההליך בבית הדין. "דיני עבודה מטבע הדברים מתקיימים בין אנשים, זה לא שחור ולבן ויש הרבה מרכיבים שנלקחים בחשבון. ייאמר לזכותם של השופטים שהם מתייחסים לכל הרכיבים ומכירים בטובת העובד שנעשה לו עוול לצד המעסיק והמצוקות שלו", היא מפרטת, "על כן בית הדין מחליט לפעמים על פשרה שלא תקפח את המעסיק וגם את העובד, למעט במקרים של זכויות קוגנטיות עליהן לא יכול לוותר העובד, גם אם חתם למעסיק על ויתור. במקרים אלה, מחייב בית הדין את המעסיק ללא פשרות".

היא מסכמת: "לקוח שמגיע אלי יכול להיות בטוח שאם לקחתי את התיק, אני מאמינה בו ואעשה כל שביכולתי להוציא את המירב עבורו".

טלפון: 050-7324716

כתובת: תרצה 4/17, ירושלים

מייל: [email protected]


אסתי בנג'מן בלזר, עו"ד ונוטריונית

עו"ד אסתי בנג'מן בלזר | צילום: נועם מושקוביץ

עו"ד אסתי בנג'מן בלזר | צילום: נועם מושקוביץ

"משפט העבודה הוא תחום ייחודי, שמצריך ידע והבנה מקצועיים לצד רגישות רבה. החיבור עם הלקוח והבנת הצרכים שלו הם חלק חיוני בהכוונה המקצועית שלו ובמציאת פתרונות למצב הנתון בגינו נדרש לשירותיי". מסבירה עורכת הדין אסתי בנג'מין בלזר, שמתמחה בדיני עבודה. "תחום דיני העבודה הוא התמחות בפני עצמה וכמו שלא הולכים לרופא עור בשביל ניתוח לב, כך גם בתחומי המשפט חשוב לבחור עורך דין בהתאם לתחום התמחותו".

משרד הבוטיק של עו"ד בנג'מן בלזר הוקם בשנת 2009 ולאורך השנים הוביל תיקים רבים ומורכבים. המשרד מספק ייעוץ שוטף למעסיקים ועובדים החל משלב תכנון תמהיל העובדים, גיוסם, עריכת הסכמי העבודה, ניהול משא ומתן בחוזה העבודה, או חוזה פרישה, ניהול נכון של הליכי פיטורים, סוגיות בעבודת נשים, אנשים עם מוגבלויות ועוד. עורכת הדין בנג'מן בלזר מייצגת בערכאות המשפטיות השונות בהליכי תביעה, הגנה, ערעורים וועדות משמעת לסוגיהן.

"חשוב מאוד להכיר את תחום דיני העבודה על בוריו ואת ההתנהלות בבית הדין לעבודה. אני לא ממהרת להכניס את לקוחותיי לבתי הדין לעבודה, שהם עמוסים, אם אפשר למצוא פתרון שיחסוך ללקוח זמן וכסף", היא מציינת. "בתוך התהליך, חשוב לי מאוד להקשיב לדברים, להבחין בין רצון לצורך של הלקוח שעומד מולי ולשקף לו את הברירות העומדות מולו וגם את התוצאה האפשרית ועלויותיה. הכל כדי שיהיו בידיו כל הנתונים שיעזרו לו לקבל החלטה שקולה שלא מתוך כעס, אכזבה  או אימפולסיביות רגעית".

עו"ד בנג'מן בלזר, מלווה את הלקוח מהרגע הראשון ועד סוף התהליך. "אני עושה את כל המאמצים שהלקוחות שלי יקבלו את מה שהם צריכים ומה שנכון להם. בזכות ניסיון מקצועי רב שנים מפתחים ראייה כוללת וכך ניתן לשקף את הדברים ללקוח ולכוון אותו לפתרונות האפשריים. ויחד עם זאת, לא תמיד העצה תהיה להתפשר בכל מחיר, אם זה לא נכון ללקוח".

במשרד ניתן לקבל מגוון שירותים משפטיים. עורכת הדין בנג'מן בלזר בעלת הסמכה לעריכת ייפוי כוח מתמשך- שהוא כלי חדש יחסית בעולם המשפט ובו אדם יכול לתת הוראות מפורשות ליקיריו כיצד להמשיך לנהל את חייו במידה והוא יאבד את כושרו המנטלי והפיזי. עורכת הדין בנג'מן בלזר מוסמכת כחשבת שכר וכבודקת שכר מוסמכת והיא גם נוטריונית העורכת אישורים רשמיים בשפות עברית, אנגלית וצרפתית.

לעו"ד בנג'מן בלזר, תואר ביחסים בין לאומיים ולימודי האסלאם מהאוניברסיטה העברית, לצד תואר ראשון נוסף במשפטים ותואר שני במנהל עסקים. בנג'מן בלזר התמחתה במשרדם של עוה"ד חיים ואסף ברנזון מהרצליה פיתוח – ממשרדי הבוטיק החשובים והמוערכים בתחום דיני העבודה. היא נשואה ואמא לחמישה ילדים ולירושלים הגיעה המשפחה מהמרכז לפני כשבע שנים. "בתור סטודנטית התגוררתי בירושלים והיה ברור לי שבשלב כלשהו אחזור לגור בעיר. זו עיר נפלאה, גם לילדים וגם לנו המבוגרים, יש בה מגוון אנושי מיוחד, אנחנו נהנים ומוקירים כל רגע בירושלים ואוהבים את האווירה הייחודית בה".

כתובת: בן יהודה 10, מדרחוב ירושלים.

קווי02-6226553, פקס: 077-3354780, נייד-  052-7505909

לוואטסאפ עסקי לחצו כאן

לדף הפייסבוק לחצו כאן 

לאתר הבית: https://www.benjamin-law.co.il


עו"ד אורנית בן שושן

היא בעלת משרד בוטיק קטן ואיכותי, שמעניק יחס אישי וצמוד לכל אורך הדרך. עו"ד אורנית בן שושן מוסמכת במשפטים ומתמחה בדיני עבודה על כל הקשת הרחבה, זאת לצד תחומים נוספים ובהם צוואות וירושות, יפוי כח מתמשך, הסכמים אזרחיים לסוגיהם, הסכמי מכר והוצאה לפועל. לזכותה שנים של ניסיון והצלחות מוכחות עם דגש על יחס אישי ומיוחד, זמינות מירבית ומקצועיות משפטית חסרת פשרות. למשרד לקוחות פרטיים, חברות ועסקים.

עו"ד אורנית בן שושן (צילום: יובל כהן אהרונוב)

עו"ד אורנית בן שושן (צילום: יובל כהן אהרונוב)

משרד עו"ד בן שושן מתמחה בדיני עבודה על כל מגוון הנושאים: פיצויי פיטורים, הכנות לשימוע וייצוג במהלך השימוע, פיטורים בהריון, טיפולי פוריות, הטרדה מינית, אפליה בעבודה, תשלום שעות נוספות, הסכמי העסקה ועיצומים כספיים על מעסיק במקרים של הגשת תלונה במשרד התמ"ת.

"תחום דיני העבודה הוא תחום מורכב אשר מצריך התמחות משפטית מיוחדת בסוגים שונים של תביעות, כמו פגיעה בזכויות קוגנטיות של עובד, פיטורים בגובה פיצויי פיטורים להם זכאי העובד, פגיעה  בזכויות עובדת בהריון ועוד", מסבירה עו"ד בן שושן, "חשוב לציין כי חלק גדול של התיקים נסגר כבר כפשרה או בשלב מוקדם של ההליך בבית הדין, ויש לראות בסיום ההליך בשלבים מוקדמים אלה כחשובים לשני הצדדים, מאחר ומדובר ביחסים שבין בני אדם שהיו עד לפני רגע עובד ומעסיק". היא מוסיפה כי "חשוב לפנות לעו"ד ולא להתנהל עצמאית בנושאים אלה מאחר והעובד עצמו לא יכול לכמת את כל הזכויות הכספיות שמגיעות לו, ועו"ד יכול למצות את כל הזכויות שמגיעות לו. "לא פעם מגיע עובד למשרדי ומבקש שאגיש בשמו תביעה על רכיבי שכר מסויימים, ובעת בדיקה מעמיקה עולה כי הוא זכאי לרכיבי שכר נוספים ולזכויות נוספות שקודם לא ידע עליהם. תפקידי הוא להשיג את הפיצוי המקסימלי המגיע ללקוח", מסכמת עו"ד בן שושן.

בן שושן מייצגת גם מעסיקים שנתבעו על-ידי עובדים. באחד המקרים הזכורים לה ייצגה עו"ד בן שושן מעסיק שהעובד שלו תבע אותו עוד בזמן שהועסק אצלו. וכך היא מספרת: "התביעה הוגשה לבית הדין לעבודה על סך מיליון וחמישים שקלים. בבדיקה מעמיקה שנעשתה בתיק נמצא כי על אף שנפגעו זכויותיו של העובד בשגגה, הוא זכאי לתשלום הנמוך בהרבה מהסכום שתבע את המעסיק ובסופו הסתיים התיק בפשרה בין עורכי הדין של שני הצדדים על סך 130,000 ₪ כולל שכ"ט בלבד. התובע המשיך לעבוד אצל אותו המעסיק. זה תיק שהסתיים בדרך הטובה ביותר לכל הצדדים".

טלפון: 054-4544476

מייל: [email protected]

כתובת: מצפה הבירה 23, מבשרת ציון

פייסבוק: אורנית בן שושן, משרד עורכי דין – Oranit Ben shushan, law office


משרד עו"ד שמעון האן

עו"ד שמעון האן ( צילום: יובל כהן אהרונוב )

עו"ד שמעון האן ( צילום: יובל כהן אהרונוב )

בין אם מדובר בפיטורים שלא כדין, נטילת זכויות לנשים בהריון, תלושי שכר ללא רכיבים משמעותיים או הפרת זכויות עובדים – יש לכם עם מי להתייעץ ואיך לדרוש את הזכויות שלכם. משרד עו"ד שמעון האן מייצג  עובדים שהמעסיקים פגעו בזכויותיהם וכן מייצג גופים שנתבעים ע"י עובדים. "בתקופת הקורונה עולות שאלות רבות הקשורות בכך", מסביר עו"ד שמעון האן, "למשל עובדים שנמצאים בחל"ת והמעסיקים רוצים לפטר אותם – חובה לקיים שימוע, או עובדות שכירות בהריון שנמצאות בחל"ת, או חופשת לידה וטיפולי פוריות שגם בתקופת משבר הקורונה צריך לדעת להתנהל נכון. גם מקרים כמו יציאת עובדים מעל גיל 60 לחל"ת או פיטורין או מצב בו המעסיק דורש הפחתת שכר בתקופת הקורונה, בכל אלה אם יש התנהלות לא נכונה אנחנו מייצגים".

למשרד ניסיון רב בתביעות במקרים שונים: תאונות עבודה, אפלייה בעבודה, הטרדה מינית, חוקי עבודה, פסיקות בחוקי עבודה, הרעת תנאים, הלנת שכר, הבראה, שמירת רצף זכויות לעובד, פיצויים ושעות נוספות, שכר למלצרים, דמי נסיעות וימי חופשה, שכר עבודה גלובלי, שעות מנוחה, וגם תחום ההתנהלות מול עובד, עד כמה מותר למעסיק להתעמר בעובדים או לדבר איתם לא בכבוד, אם מותר להם להיכנס למחשב האישי של העובדים וכו.

"כבר למעלה מעשור שמשרדנו מייצג עובדים מצד אחד ומעסיקים מצד שני בתיקים רבים הקשורים בדיני עבודה", אומר עו"ד שמעון האן, "אנשים לא מכירים את החוקים ואת הזכויות שלהם ולא יודעים לעמוד על הזכויות שמגיעות להם. חשוב להדגיש שלעובד יש זכויות ועל המעסיק חובה לשמור על זכויות העובד ולכבד את העובד. המומחיות שלנו לייצג את העובד אל מול המעסיק כי יש לנו את הידע והמקצועיות לכך".

"אנחנו מייצגים גם מעסיקים במקרים כמו עובדים שעזבו את מקום עבודתם ומחפשים להגיש תביעות שאין להם חיבור למציאות. כמובן שבמידה והמעסיק הפר את התנאים שמגיעים לעובד זה לא תקין ולא עפ"י חוקי עבודה, אבל השאלה היא אם יש בסיס או אין בסיס לתביעה, ויש הרבה שכירים שתובעים את מעסיקיהם. מה שחשוב הוא להתייחס ללקוחות שלנו ביחס אישי, אנחנו מלווים אותם לכל אורך הדרך, פועלים ברגישות לצד מקצועיות במטרה להביא לתוצאות טובות", מסכם עו"ד האן.

המשרד מטפל בין היתר גם בתחומים נוספים: מקרקעין, חברות, תביעות אזרחיות, מיזוגים ורכישות, דיני ירושה וצוואה, חוזים, בנקאות, ייצוג חייבים וזוכים בהוצאה לפועל, פירוקים וכינוסים, תביעות לשון הרע וליטיגציה.

עו"ד שמעון האן
טלפון: 02-5025544
כתובת: הלל 18, ירושלים

לאתר: https://www.hahn-law.co.il/
לפייסבוק: שמעון האן עורך דין

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר