עידית בנימין (צילום: מורן ביטון)
עידית בנימין (צילום: מורן ביטון)

הקליניקה של עידית בנימין: טיפול מגע ודיקור סיני

אם אתם סובלים מבעיות במערכת החיסון, כאבים כרוניים ודלקות, הפרעות שינה ומתחים - כדאי להגיע לעידית בנימין, מטפלת ברפואה סינית בירושלים והבעלים של קליניקת "דיקור ומגע" אשר מציעה טיפולי דיקור סיני, טווינא, שיאצו ולחיצות שיעזרו לשחרר את הכאב ולהבריא

פורסם בתאריך: 14.6.20 12:24

מטופלים רבים סובלים מכאבים שונים שלא תמיד נמצא להם פתרון ברפואה הקונבנציונלית. כאבי גב ומפרקים, כאבים טרום וסתיים, דלקות, הפרעות שינה, מחלות אוטואימוניות וכאבים נוספים שמפריעים להם לשגרת היום. מה יכול להיות הפתרון לכך? את התשובה תוכלו למצוא בקליניקה של עידית בנימין מטפלת ברפואה סינית אשר נותנת מענה המשלב טיפול מגע ודיקור סיני בהסתכלות על היבט הפיזי והנפשי. בקליניקת "דיקור ומגע" אשר שוכנת בשכונת בית הכרם תוכלו למצוא מגוון טיפולים אשר מטרתם להביא לאיזון מושלם של גוף ונפש ולהחלמה מלאה.

"על פי התפיסה של הרפואה הסינית ודרך הטיפול שלי, על מנת להגיע לשלמות הגוף והנפש ולאזן ביניהם יש להתייחס לחמשת הפזות ולאתר את הציר הדורש טיפול. חמשת הפזות הן: עץ, אש, אדמה, מתכת ומים, המבטאים את ההרמוניה וזרימת האנרגיה ביקום ובגוף האדם", מסבירה עידית.

עידית בנימין (צילום: מורן ביטון)

עידית בנימין (צילום: מורן ביטון)

אבחון מבוסס על תשאול מעמיק

עידית מציעה הליך טיפולי אשר מבוסס על תשאול מעמיק וכולל בדיקת לשון, דופק, מישוש בטן, שילוב של מגע ודיקור המיועדים לחזק ולווסת את המערכת החיסונית ולשפר חילוף חומרים וכמובן להעלים את הכאב ולרפא. "חשוב לציין אני כמטפלת ברפואה משלימה מאמינה בשילוב עם הרפואה המערבית, תזונה מאוזנת, שמירה על אורח חיים בריא. אני מציעה עוד דרך ריפוי בהסתכלות על שורש הבעיה תוך התחשבות בתהליכים פנימיים עמוקים המוסתרים בנפש ובגוף".

כיצד מתקיים התשאול?

"כאשר מגיע אלי מטופל אני מתשאלת אותו לסיבת הגעתו לטיפול, ומבצעת תשאול בריאותי  מקיף ואף שואלת על חוויות עבר משמעותיות, טראומות או כל דבר שעשוי להיות רלוונטי לטיפול. כלי נוסף בו אני משתמשת הוא בדיקת לשון. הלשון שלנו מראה רבות על המצב הפנימי, לדוגמא לשון חיוורת מצביעה על חולשה. כמו כן, בדיקת דופק תיתן כיוון לטיפול גם כן. מטופלים רבים מגיעים אלי כי הרפואה המערבית לא תמיד נותנת מענה למקור הכאב. באמצעות האבחון אני מזהה את מקור הבעיה. נקודות הדיקור המופעלות במגע ובמחטים יעבדו על מקור הבעיה, לעיתים בשילוב נקודות שתכליתן להרגיע ולגרום לשלוות נפש. הטיפול ברוב המקרים יגע בשלוש רמות שמוזכרות ברפואה הסינית העתיקה והן Heaven, Man ,Earth, ובתרגום חופשי גוף, נפש ותמצית שזה המקור שלנו".

הקליניקה (צילום: עידית בנימין)

הקליניקה (צילום: עידית בנימין)

את יכולה לתת דוגמה לטיפול שהצליח?

"אחד המקרים זכורים לי היטב. בתחילת דרכי הגיעה אלי בחורה צעירה שבכל פעם שהורידה את הראש, החלו כאבי ראש חזקים, דמעות ולחץ ברקות. זה התרחש מספר פעמים במשך היום ולא אפשר לה לתפקד כראוי. אחרי טיפול ממושך בקליניקת "דיקור ומגע" ואחרי תשאול מעמיק ואבחון מדויק, דיקור סיני ומגע, מצבה של המטופלת השתפר פלאים והתופעה חלפה. מדובר בתהליך טיפולי ארוך ולא טיפול יחיד, ממש סדרת טיפולים".

במהלך לימודיה במכללת "תמורות" עידית עבדה כאסיסטנטית בקליניקה לרפואה סינית מאוד פעילה, מה שאפשר לה להיחשף להרבה מאוד מקרים. בשנים אחרונות היא משלבת טיפולי מגע עם לחיצות על נקודות דיקור בשיטה מאוד נפוצה בחו"ל שנקראת אקיופרסור, דיקור סיני וצמחי מרפא. "במקרים של מתחים, אינסומניה, כאבים בגב עליון שנובעים ממתח, אתחיל בטיפול טווינא שיאפשר למטופל הרפיה וקבלה טובה יותר של טיפולי הדיקור לאחר מכן. גם המלצות תזונה והמלצות לחיים בריאים, שיחות וצמחי מרפא הם חלק בלתי נפרד מהטיפול", אומרת עידית.

ולסיום, תובנה קצרה מעולם הרפואה הסינית?

"יש בגוף ובנפש הרבה תהליכים נסתרים ויש הרבה דרכים להחלמה. היום יש הכרה בכך ששילוב של רפואה משלימה עם רפואה מערבית משפר את תהליך החלמה ותומך בטיפול הקונבנציונלי".

קליניקת "דיקור ומגע"

טלפון: ‏050-2936478

לפייסבוק: עידית בנימין שיאצו טווינא דיקור סיני

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר