ביטוח בריאות (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
ביטוח בריאות (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

ביטוח בריאות: הכל על הביטוח הכי חשוב בימים אלה

מהי חשיבות ביטוח בריאות פרטי? ומהם הכיסויים החדשים בשירותי הרפואה? סוכן הביטוח אודי כץ, מנכ"ל סוכנות הביטוח הירושלמית 'אדרת' ולשעבר נשיא לשכת סוכני הביטוח, עונה לכל השאלות שמטרידות אותנו במיוחד בתקופת הקורונה

פורסם בתאריך: 28.7.20 14:26

בכל השנה ובמיוחד בימים אלו של משבר הקורונה, סוכן הביטוח אודי כץ, מנכ"ל סוכנות הביטוח הירושלמית 'אדרת' ולשעבר נשיא לשכת סוכני הביטוח, עוזר לנו להבין עוד יותר את חשיבותו של ביטוח הבריאות הפרטי ואת נחיצותם של הכיסויים העדכניים והחדשניים בשירותי הרפואה, המתאימים לכל גיל ולכל כיס.

אודי כץ, מנכ"ל אדרת סוכנות ביטוח (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אודי כץ, מנכ"ל אדרת סוכנות ביטוח (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מהי השפעת הקורונה על אפשרויות הטיפול וזמינותן?

"רמת הרפואה בישראל היא מהטובות בעולם, אבל בפועל המערכת הציבורית מתמודדת ביתר שאת בתקופה זו עם מצוקות מתמשכות. אנחנו מדברים על עומסים בבתי החולים, תורים ארוכים לרופאים מומחים, בדיקות שמתארכות וסל תרופות מוגבל, שלא יכול להכיל את כל התרופות החדשות הזמינות בארץ ובעולם. כל אלו מרחיבים את הפערים בין אפשרויות הטיפול המאוד מתקדמות שקיימות לבין זמינותן בפועל. מה שנכון לימי שגרה, מתעצם עוד יותר בתקופה העכשווית שמתאפיינת באי-ודאות רפואית סביב הקורונה ובלחץ גדול על מערכת הבריאות הציבורית".

כאן נכנס לתמונה ביטוח הבריאות הפרטי?

"הביטוח הפרטי מעניק למבוטחים שירותי בריאות מהירים, מקיפים ומתקדמים, בכל עת, צורך ועניין. שירותי בריאות חיוניים, שאינם תלויים בבירוקרטיה של מערכת הבריאות, בעומסים, בצפיפות, או במגבלותיה התקציביות עקב התמיכה הממשלתית, שמטבע הדברים מוגבלת בהיקפם".

מה תרומתו של  ביטוח הבריאות דווקא בתקופה זו?

"מגפת הקורונה הביאה אלינו מחלה שאנחנו לא מכירים. אנחנו לא יודעים מה הטיפול האופטימלי במחלה ומהן ההשלכות שלה. במשבר הבריאותי הלא פשוט עולה מטבע הדברים מפלס הלחץ. כל התעטשות, שיעול, אודם באף או תסמין אחר, מערער אותנו. לכן פתרונות ביטוח הבריאות מצמצמים את סימני השאלה, מורידים את מפלס הלחץ ומעניקים לנו פתרונות מהירים וזמינים בכל הקשור לתחומי רפואת המשפחה, לרפואת הילדים ולרפואת מומחים".

מהם טווחי הטיפול בעזרת ביטוח הבריאות הפרטי?

"אתן לכך דוגמא. מבוטח יכול להיפגש עם רופא מומחה מכל תחום בתוך שלושה ימי עסקים, ויכול גם להיבדק בכל בדיקה אבחנתית בתוך יומיים ולקבל את פענוח הבדיקה בתוך יומיים. המבוטח גם יכול להיוועץ עם רופאים נוספים מהבית, בכל מקום בארץ בו הוא גר. זאת אומרת שמהרגע שהתעורר חשד אצל המבוטח בנוגע לבעיה רפואית כלשהי, הוא יכול תוך שבעה ימי עבודה להתייעץ עם רופא, לעשות בדיקה אבחנתית וגם לקבל את התוצאות שלה כדי להתחיל לטפל בבעיה".

"כמה משנה גילו ומצבו הכלכלי של המבוטח?

"ביטוח הבריאות הפרטי נותן מענה לצרכים הבריאותיים של הלקוחות בכל טווח הגילאים ובכל סטאטוס –  ילדים, מבוגרים ובני הגיל השלישי, הן באופן פרטני והן במסגרת משפחתית כוללת".

ומה באשר למחירי הביטוח?

"מחירי ביטוחי הבריאות גמישים מאוד כיום ומותאמים לכל כיס ולכל יכולת כלכלית".

"חלילה במקרה פטירה, האם קיים כיסוי שיבטיח את הכנסת המשפחה?

"קודם כל נאחל בריאות איתנה, זה הכי חשוב. מעבר לכך, וחלילה בעת פטירה,  קיים כיסוי ריסק למקרה מוות. זהו למעשה סכום כספי שמקבלת משפחת המבוטח על-מנת שתוכל לשמור על רמת ההכנסה ורמת החיים טרם האסון, כדי שחלילה לא תיקלע גם לקטסטרופה כספית".

"לסיכומו של דבר, מהו המסר המרכזי שלך לאזרחי ירושלים?

"המשפט 'העיקר הבריאות' קיבל משנה תוקף בתקופת הקורונה, שהמחישה את חשיבות הביטחון הבריאותי ועד כמה סיכון בריאותי עלול לאיים. לכן המסר המרכזי שלי: תחשבו בריאות, ותדאגו שעומדים לרשותכם ולרשות משפחותיכם כיסויי הבריאות הרחבים והמתקדמים ביותר".

אדרת סוכנות לביטוח

כתובת: רח' עזה 29, ירושלים
טלפון: 02-5666081
לאתר: www.aderet.co.il
לפייסבוק: אדרת אהוד כץ סוכנות לביטוח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר