היתר תכנון ורישוי בע"מ (צילום: יובל כהן אהרונוב)
היתר תכנון ורישוי בע"מ (צילום: יובל כהן אהרונוב)

חברת היתר תכנון ורישוי בע"מ – מותג בענף היתרי בנייה בירושלים

איך הפכה חברת היתר תכנון ורישוי בע"מ לשם דבר בתחום היתרי בנייה בירושלים? מה הופך את החברה למיוחדת כל כך? ומדוע הלקוחות זוכים לתוצאות מוצלחות במיוחד?

פורסם בתאריך: 14.8.20 11:40

אם אתם מתכננים לבנות בית חדש או להוסיף בניה לביתכם הקיים, כמו לדוגמא מרפסת, קומה נוספת או ממ"ד, החוק מחייב אתכם ראשית לקבל היתרי בנייה בירושלים מאת הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בעיר.

הטיפול בבקשת היתר בניה והגשת כל הנדרש לוועדה המקומית בדרך הנכונה טעונה שרותיו של אדריכל. כאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת היתר תכנון ורישוי בע"מ. יזמי נדל"ן מכירים אותה היטב ויש שמכנים אותה מותג בענף היתרי בנייה בירושלים, ועל כך מעידים לקוחות החברה מאז שנת 2006. כבר ידוע שתהליך קבלת היתר בנייה הוא ארוך ומסורבל ודורש לא מעט ידע מקדים, מסמכים רבים והליכים ביורוקרטיים מול בעלי תפקידים שונים ברשות וכן סקיצות בנייה המשורטטות על ידי אדריכלים בתוכנות ייעודיות, לכן, תושבי ירושלים המעוניינים במימוש זכויות הבנייה בנכס שבבעלותם פונים לחברת היתר תכנון ורישוי בע"מ כדי לקבל מענה מהיר ויעיל.

(הדמייה: חברת היתר תכנון ורישוי בע"מ)

(הדמייה: חברת היתר תכנון ורישוי בע"מ)

"תפיסת העולם שלנו נובעת מהצורך לתת מענה בתחום הוצאת היתרי הבניה, אשר ידוע כתחום קשה ומייגע וכולל בתוכו שילוב בעלי מקצוע רבים, לצד בירוקרטיה אינסופית מול גורמי התכנון העירוניים וגורמים נוספים", מסביר יאיר ברסלויער – הבעלים ומנכ"ל החברה, "שמנו לעצמנו למטרה להגיש לתושבי ירושלים סל שירותים מקיף הכולל ליווי בקשות להוצאת היתרי בניה, שינוי תוכניות בנין עיר תב"ע, הכשרת חריגות בניה (ליווי תכנוני והוצאת היתר/בשילוב עם עורכי דין מהשורה הראשונה), תוכניות בניין עיר, ליווי תהליך הוצאת תעודת גמר/טופס 4 וכדומה".

חברת היתר צברה מוניטין רב בתקופת הפעילות והפכה למותג בעיר ירושלים וסביבתה, זאת בעקבות רמת השרות הגבוהה והתוצאות שהיא מפיקה בזמן יחסית קצר אשר חברות אחרות בענף שואפות להגיע אליהן. השירות המוצע הינו שירות מא'-ת' משלב התכנון ועד לקבלת היתר הבניה בפועל, בדגש על שירות אישי ומקצועי לכל לקוח. לחברה ניסיון רב בליווי בקשות מורכבות עבור בתים משותפים מרובי דיירים תוך ניהול הפרויקט המורכב של הוצאת היתרים/שינוי תב"ע במיומנות רבה.

היתר תכנון ורישוי בע"מ (צילום: יובל כהן אהרונוב)

היתר תכנון ורישוי בע"מ (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מהו בעצם היתר הבנייה?

"זהו אישור המתקבל מאת הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, כאשר בלעדיו אסור להתחיל לבנות. רק לאחר קבלת האישור אפשר להתחיל בבניית הפרויקט, לבצע שינויים בקרקע, להרוס ולבנות. קבלת ההיתר היא חובה ובלעדיה הבניה בפועל אינה חוקית. מדובר במקרים כגון – הריסת מבנה, שינויים בקונסטרוקציה של מבנה, שינויים בחזיתות המבנה, תוספת חיצונית חדשה, הקמת מבנים מכל סוג ועוד".

איך אתה מסביר את רמת ההצלחה הגבוהה שלכם?

"אנחנו בחברת היתר תכנון ורישוי בע"מ קשובים באופן מלא לצורכי הלקוח ומקפידים להגשים את החזון שלו לבניה המבוקשת וכן את צרכיו התכנוניים באופן אופטימלי. חשוב לנו לתת מענה מהיר בהליך הוצאת ההיתר, לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו, ככל שתלוי בנו, ולתת שירות אמין ויעיל ללקוחותינו. מטרתנו היא לסיים את הטיפול בתהליך במינימום זמן ובמקסימום תוצאה ואנחנו יודעים לעשות את זה. אנחנו  מעניקים חווית שירות אחרת ומיוחדת וכך הופכים את תהליך השבחת הנכס של הלקוח לאפשרי ויעיל".

(הדמייה: חברת היתר תכנון ורישוי בע"מ)

(הדמייה: חברת היתר תכנון ורישוי בע"מ)

במה בא לידי ביטוי הייחוד שלכם?

"השירות שאנחנו נותנים שונה לגמרי ממה שהשוק רגיל אליו, רק מי שעבד איתנו יכול להבין את הרמות המדוקדקות של ליווי יד ביד הן בהליך התכנוני והן בהליך הביורוקרטי, הלקוח כצופה מן הצד מקבל דיווח על התקדמות הבקשה להיתר ממנהל הפרויקט ואין לו צורך לעשות שום פעולה. השרות שלנו מתחיל ממש מהתחלה, החל מבדיקת הנכס ואפשרויות לתוספות בו,  שיתוף בכל המידע הדרוש לקבלת החלטה מיטבית, עריכת סקיצות לאישורו של הלקוח וליווי כל ההליך מול גורמי הרשות בעיריית ירושלים וכן מול בעלי מקצוע אחרים עד לקבלת היתר הבנייה ומסירתו ללקוח. החברה מתמחה גם בהוצאת תוכניות עבודה מפורטות לביצוע, ואנחנו אפילו עוזרים ללקוח במציאת קבלן מתאים וייעודי לפרויקט שלו ועוסקים במידת הצורך בפיקוח עליון של הפרויקט עד סיומו ומסירתו ללקוח".

מי בצוות החברה?

"החברה מתגאה בצוות אדריכלים מקצועי ומסור:

  • סמנכ"ל החברה מתנאל אביטבול – הנדסאי אדריכלות והנדסאי בניין, לשעבר בוחן רישוי בעיריית ירושלים.
  • ציפי ריישר – אדריכלית רשוייה בעלת ניסיון של 25 שנה. מתכננת ראשית במשרד.
  • ישראל סנדרוביץ – מנהל תיקי לקוחות ומלווה הלקוחות בכל הפן המנהלי.
  • בנוסף הצוות מונה עוד כ-5 עובדות, כולן הנדסאיות אדריכלות, וכמובן אנוכי, יאיר ברסלויער – הבעלים והמנכ"ל".

מי קהל היעד שלכם? מי הלקוחות?

"הקהל מגוון וכולל בתוכו חברות יזמיות שמשתמשות בנו לצורך ליווי תהליכים תכנוניים כגון: תמ"א 38 וקידום ותכנון תוכניות מפורטות, גופים וחברות המעוניינים בקבלת טופס אכלוס לאחר גמר הבניה, אדריכלים ויזמים המבקשים הדמיות מיוחדות טרם תכנון הפרוייקט וכמובן לקוחות פרטיים המבקשים להשביח את ביתם או את דירת המגורים שלהם. איננו בוחלים בשום עבודה ומבצעים הכל באותה רמת מקצועיות ואכפתיות –  החל מתוספת מרפסת או קומה בבניין ועד פרוייקט של הקמת בניין או קבוצת בניינים".

היתר תכנון ורישוי בע"מ (צילום: יובל כהן אהרונוב)

היתר תכנון ורישוי בע"מ (צילום: יובל כהן אהרונוב)

למה לעבור את התהליך אתכם?

"לקוחות שעברו את התהליך איתנו מעידים על שירות באיכות שלא נראית בישראל בתחום היתרי הבניה וכך גם הגיעה ההצלחה, בעיקר מפה לאוזן של אנשים על פני עשור וחצי. זה גם המוטו שאנחנו מאוד מקפידים עליו".

"יש פה תהליך בירוקרטי ארוך ומתיש שלוקח זמן ודורש הרבה מאוד פעילות וארגון מקדים ולכן אנחנו דואגים לטפל בכל הדרוש כדי שהלקוח יהיה בראש שקט. החל מיחס אישי וקרוב, דרך זמינות מלאה ועד דיווח ודאגה לכל פרט. כך אנו  חוסכים ללקוח ריצות מיותרות, עמידה בתורים מסורבלים והתעסקות בטפסיידה עמוסת פרטים , הכל כולל הכל אנחנו עושים. אנחנו מבינים שללקוחות שלנו יש עבודה משלהם והם שכרו את שירותנו שנטפל עבורם תוך שהם עצמם יוכלו להמשיך ולעסוק בעבודה שלהם".

אפשר לבצע את התהליך הזה לבד?

"לדעתי לא, וכך גם המצב בשטח, כיום אין אדם פרטי שאינו אדריכל שעושה את התהליך הזה לבד, לכן לכתחילה הקמנו את החברה, בגלל הצורך הזה. לא רק מבחינת השליטה הנדרשת בתוכנות מקוונות, שרטוט תכניות וניהול בעלי מקצוע רבים, אלא נוסף לאלו, יש פה צורך ברור של שימוש בבעל מקצוע שמבין היטב את המערכת הבירוקרטית הירושלמית".

מתי הרגשת שעמדת בציפיות ששמת לעצמך עם הקמת העסק?

"אני מרגיש את זה מדי יום עם לקוחות, אבל אציין אחד מיוחד. לפני די הרבה שנים עבדנו עם אדם נכה והצלחנו לספק לו בדיוק את מה שרצה עבור הבית שלו. ברגע הזה אמרתי לעצמי שבשבילו נפתח העסק שלי. והיה שווה להקים את היתר תכנון ורישוי בע"מ".

טלפון: 02-8080900

מייל: [email protected]

אתר: http://www.heter.co.il/

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר