חגית הרפז ממכון אחווה (צילום: פרטי)
חגית הרפז ממכון אחווה (צילום: פרטי)

מכון אחווה – היופי שלך בידיים טובות

חגית הרפז, קוסמטיקאית עם ידע דרמטולוגי ובעלת רזומה עשיר של 28 שנים בעולמות היופי, הטיפוח והקוסמטיקה, היא בעלת "מכון אחווה" המספק פתרונות עבור נשים וגברים, נערים ונערות למגוון רחב של בעיות עור, אקנה, שיעור יתר, כתמים קשים וקמטים

פורסם בתאריך: 14.9.20 17:45

מאפילציה, דרך טיפולי פנים ייחודיים, אקנה, הבהרת כתמים, טיפולי אנטי אייג'ינג, חידוש העור ועד למגוון סוגי פילינג לאזור הפנים והעיניים – חגית הרפז מציעה ב"מכון אחווה" פתרונות איכותיים ומקצועיים. 

המוניטין שצברה הרפז במהלך השנים הביא אותה להיות מומחית מספר אחת בירושלים והסביבה בכל הקשור להתאמת חומרים ולהבראת עור הפנים. במהלך השנים הגיעו לקליניקה של הרפז לקוחות רבים הסובלים מפצעי אקנה קשים, כתמים חמורים בעור הפנים, שיעור יתר, קמטים ועוד. בעזרת שימוש בחומרים מיוחדים ואבחנות מקצועיות, הרפז הצליחה לפתור את הבעיה הפיזית ובכך גם לשפר את התדמית והביטחון אצל המטופלים. "מגיעים אלי מטופלים מכל חלקי העיר, הם מגיעים עם בעיה מסוימת שמשפיעה על מהלך תקין של החיים ודימוי עצמי נמוך. מעבר לטיפול הקוסמטי שהם עוברים, אני רואה את הניצוץ בעיניים שלהם ואת הגב שלהם מתיישר, והם מיישרים מבט ומתסכלים בעיניים בלי להסתיר את הפנים מבחינתי עשיתי את שלי", מספרת חגית הרפז.

חגית הרפז ממכון אחווה (צילום: פרטי)

חגית הרפז ממכון אחווה (צילום: פרטי)

כמומחית לאקנה, מה את יכולה לספר על תהליך הטיפול במכון?   

"ראשית בואו נבין מה זה אקנה? אקנה מתחיל בעקבות שינויים הורמונליים בבלוטת החלק שמייצרות יותר חלב שלא מצליח להתנקז החוצה. מכאן מתחילה הבעיה בזקיק השעירה שמלווה בחיידקים שגורמים לזיהום, פצעים ועור מגורה ואדום. האקנה יכול להופיע בפנים, בחזה ובגב. הטיפול מתחיל בשילוב של ניקיון יסודי של העור עם חומרים מיוחדים. בנוסף, אני משתמשת במכשיר טכנולוגי 4mp מתקדם שעובר על חיידק ופותר לפחות 70% מהזיהום הקיים. הטיפול מותאם במיוחד לנערים ונערות בגיל ההתבגרות ולא רק. מדובר בטיפול קצר ללא כאב ואינו מערב תרופות שלעיתים יכולות לגרום לתופעות לוואי".

את יכולה לתת דוגמא לטיפול שהצליח?

"באמת קשה לבחור דוגמא אחת מבין מאות של מטופלים מרוצים שמגיעים מפה לאוזן מכל חלקי הארץ. אחד המקרים האחרונים זה חייל מתל אביב שהגיע עם פנים מכוסות אקנה. אחרי סדרה של טיפולים הפנים שלו השתפרו פלאים והוא חזר לבסיס וסיים שירות בהצלחה".

לפני ואחרי טיפול אקנה- מכון אחווה (צילום: פרטי)

לפני ואחרי טיפול אקנה- מכון אחווה (צילום: פרטי)

באילו בעיות נוספות את מתמחה?

"אז קודם כל אפשר להגיע לטיפולי פנים ללא קשר לבעיית עור כלשהי. טיפולי הפנים נועדו להחזיר את הזוהר והרענון לעור ולשמור עליו מפני יובש ונזקי השמש. גם בטיפולי הפנים אני עובדת עם החומרים הטובים ביותר ויודעת להתאים לכל אחת ואחד את החומרים המתאימים לסוג העור. בנוסף, אפשר להגיע למכון לטיפולי פילינג שבה בשיטה חדשנית אנחנו מנקים את שכבות העור ומחדשים אותו. כמו כן, ישראל הידועה במזג האוויר חם, נזקי השמש משפיעים על עור הפנים ויכולים לגרום לכתמים או קמטים רבים. באמצעות שיטת טיפול מהפכנית של mp4 המשלב שלוש טכנולוגיות החודרות את העור באמצעות קרן אור בשילוב גלי רדיו ודרמה אינפרא אדום ניתן לצפות לתוצאות מידיות. במקום לרוץ לניתוחים קוסמטיים ולהוציא עשרות אלפי שקלים לטיפול חודרני אני תמיד מציעה להתחיל בטיפול לא חודרני, ללא כאב ותופעות לוואי שמעניק שיפור מיידי לעור הפנים כבר מהטיפול הראשון. גם אנשים עם שיעור יתר מגיעים אלי למכון וגם כאן אני משתמשת בטכנולוגיות שונות כמו: הסרת שיער בשיטת 4mp ובקרן IPL מלא, שתי השיטות בטוחות ומאושרות על ידי משרד הבריאות ולשתיהן תוצאות מרחיקות לכת אשר מרחיקות את השיער אחת ולתמיד".

לפני ואחרי, שיעור בעור הפנים- מכון אחווה (צילום: פרטי)

לפני ואחרי, שיעור יתר בעור הפנים- מכון אחווה (צילום: פרטי)

יחס אישי, מקצועיות, אווירה נעימה ושימוש בחומרים מותאמים לכל לקוח ולקוחה   

מכון אחווה חרט על דגלו במהלך השנים יחס אישי ומקצועי לכל מטופל, אוזן קשבת ואווירה נעימה. "לקוחות רבים מגיעים עם לחץ וסטרס, המטרה שלי היא להרגיע אותם, לתת להם מקום שלו ורגוע, להוות עבורם אוזן קשבת לבעיות שהם עוברים ולאט לאט להתחיל לעבוד על הבעיה שלשמה הם הגיעו אלי. ברגע שהמטופל רגוע כל האווירה משתנה, אני פתוחה להקשיב תמיד ואני יודעת שהם מגיעים עם מטען, המטרה שלי היא לשחרר אותם ולטפל באופן מדויק ומקצועי בבעיה שלשמה הם פנו אלי. המכון שלי אינטימי ולא המוני וכל אחת מקבלת את המקום שלה והזמן שמגיע לה".

ב"מכון אחווה" תוכלי למצוא לצד מקצועיות, את הלב והנשמה בעולם הטיפוח והיופי. חגית הרפז הציבה לה כמטרה להפוך כל אישה ליפה ומטופחת ולחזק את תחושת הביטחון שלהן על ידי טיפוח וטיפול שמגיע מכל הלב. כאמור, הרפז שעוסקת בתחום מזה 28 שנים והייתה עדה לשינויים הרבים בתחום ממשיכה ללמוד ולהתמקצע בתחום כל הזמן וכל זאת על מנת להעניק ללקוחות את הטיפול הטוב ביותר שהם יכולים לקבל.

חגית הרפז ממכון אחווה (צילום: פרטי)

חגית הרפז ממכון אחווה (צילום: פרטי)

להזמנת תור ושיחת ייעוץ התקשרו עכשיו >>>>

נייד: 052-8939526

מכון: 02-6236036

אתר: http://acva.co.il/

המלצות לקוחות: http://acva.co.il/recommend/

פייסבוק: מכון אחווה לקוסמטיקה – חגית הרפז

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר