עורכי דין נדל"ן בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין נדל"ן בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין נדל"ן בירושלים

רכישת נכס נדל"ן היא אחת העסקאות המשמעותיות בחיים, לכן חשוב להתייעץ עם עורכי דין נדל"ן בירושלים שיוודאו את הזכויות שלכם בחוזה, ידאגו למיסוי נמוך וימנעו עגמת נפש בעתיד

פורסם בתאריך: 16.9.20 13:44

בין אם אתם לפני רכישת דירה מקבלן, יד שנייה, קבוצת רכישה, משפרי דיור, נכס מניב, שכירות או השכרת נכס – חשוב שתתייעצו עם עורכי דין מקרנדל"ן בירושלים, שילוו אתכם בכל התהליך עד לחתימת חוזה מיטבי עבורכם.


עו"ד איתן מרנס | טלפון: 02-5859311

עו"ד איתן מרנס מטפל ומספק תמיכה משפטית בתחום עסקאות נדל"ן ופרויקטים במקרקעין הן לאדם הפרטי והן לבעלי קרקעות, יזמים, קבלנים או קבוצות רכישה. את ניסיונו הרב רכש בעת עבודתו במשרדים הגדולים במשק, שם צבר ידע שהפך ליתרון בולט בעת טיפולו בתחום זה. כיום הוא בעל משרד פרטי ומעניק ליווי איכותי, מקיף ואישי מאוד לכל תחומי המקרקעין. משרדו מתמחה בתחומי נדל"ן – מלבד ייצוג בדירות יד שניה, הוא דובר אנגלית ומייצג תושבי חוץ, מלווה יזמים, עסקות קומבינציה, מחיר למשתכן, ייצוג יזמים, קבלנים וחברות. בנוסף, רכש ניסיון רב במתן ייעוץ משפטי בתחום פרויקטים של התחדשות עירונית (הסכמי תמ"א 38 ופינוי-בינוי). ובנוסף לעו"ד איתן מרנס ניסיון רב בטיפול בפעילות השוטפת של תאגידים, בטיפול בעסקאות, במתן חוות דעת בנושאים משפטיים מהותיים בתחום המסחר ועוד.

עו"ד איתן מרנס (צילום: פרטי)

עו"ד איתן מרנס (צילום: פרטי)

"משרדי מטפל בעסקאות נדל"ן במובן הרחב. אם מדובר ביזם הוא זוכה לליווי הרבה מעבר לעסקת מכר, כולל פגישות עם אדריכלים ושמאים או הובלת הליך אישור הפרויקט וקבלת המימון הנדרש", מסביר עו"ד מרנס, "חשוב להבין שיזמים וקבלנים מעולים בתחומם, אבל לא מעבר לכך – הם חייבים להבין מבחינת רגולציה, עבודת חברות וכל המעטפת הכללית וזה מה שאני מעניק".

משרד עו"ד מרנס מספק ליווי ברמה המקצועית ביותר ובאיכות מרשימה לכל תחומי הנדל"ן הרבה מעבר למכירה ורכישת דירה. בין היתר הוא מתמחה בעסקאות של התחדשות עירונית, תמ"א 30 ומייצג יזמים ודיירים כאחד. "אני מייצג הרבה בעלי נכסים, יזמים וקבלנים, עסקאות קומבינציה ומחיר למשתכן. בעסקת מחיר למשתכן למשל חבויים נתונים רבים שיש להיות בקיא בהם בקפדנות ומדובר ברגולציה שאינה פשוטה, ומי שאינו יודע לחפש את הנתונים הללו עלול לטעות. לצערי פעמים רבות מגיעים אליי דיירים לקראת פרויקט התחדשות עירונית, תמ"א 38 או פינוי-בינוי, לאחר שנסגרה עסקה מול יזם וזו טעות, כיוון שיש נתונים שאיני יכול לשנות והם כבר נקבעו לעתים לא לטובת הדיירים וכשהעסקה סגורה זה הופך להיות מסובך. לכן העצה הטובה ביותר שאוכל לתת היא לעולם לא לחתום מול היזמים לפני התקשרות מול עו"ד שייצג את הדיירים. רק לאחר ליווי עו"ד  ולאחר שיתבצע מכרז מסודר בו יתקבלו מספר הצעות – אפשר לחתום מול היזם, וכך תימנעו מטעויות שקשה עד בלתי אפשרי לתקן בדיעבד. אגב, זוהי גם ההמלצה של חברת מוריה – החברה לפיתוח ירושלים אשר הקימה מינהלת לנושא של ההתחדשות העירונית".

"אני מגן על הדיירים בכל הרמות עד כמה שאני יכול, כל הסכם שמגיע לידי חוזר עם הערות, תמיד יש לי מה להעיר. חשוב לי שהדיירים יהיו מרוצים מאחר ומדובר במהלך שמבצעים פעם בחיים והוא כרוך בלחצים נפשיים ופיננסיים. אני זמין עבורם, עם הרבה סבלנות לכל שאלה ובעיה, ובעיקר יודע לבצע את העסקאות על הצד הטוב ביותר עבורם ודואג שלא יהיו טעויות שקשה לתקן".

טלפון: 02-5859311

כתובת: בן הלל 13, ירושלים

מייל: [email protected]

אתר: https://www.maranslaw.co.il

פייסבוק: Adv. Eytan Marans עו"ד איתן מרנס

כרטיס ביקור דיגטלי:  https://www.dibiz.com/eytan-1


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר