עו"ד ומגשרת ורה קירשטיין (צילום: סטס גלרוד)
עו"ד ומגשרת ורה קירשטיין (צילום: סטס גלרוד)

עו"ד ומגשרת ורה קירשטיין, מתמחה בדיני משפחה ובעסקאות נדל"ן

היא עורכת דין ומגשרת שהתחילה את הקריירה שלה בגיל 19 בלבד, ומאז ועד היום צבר משרדה מוניטין רב והתמקצעות בשני תחומים בלעדיים: דיני משפחה לסוגיהן לרבות ייפוי כוח מתמשך וליווי עסקאות נדל"ן. עו"ד ורה קירשטיין בחרה להתמחות בשני תחומים בלבד, במטרה לאפשר לעצמה ידע מעמיק בנבכי החוק ולהעניק ללקוחות את השירות המקצועי ביותר שניתן

פורסם בתאריך: 11.10.20 15:35

עורכת הדין ורה קירשטיין מתמחה בליווי עסקאות נדל"ן ובכל הקשור לדיני משפחה על תתי-התחומים השונים בכל רמת הקושי, לרבות ליטיגציה (ייצוג בבית משפט), במקביל עו"ד קירשטיין גם מגשרת מוסמכת בענייני משפחה. היא בין הראשונים בארץ שהוסמכה לערוך ייפוי כוח מתמשך, וצברה מוניטין רב בשל מקצועיותה ומסירותה בנושא זה. לאחרונה מונתה כחברה בוועדה מקצועית לדיני משפחה וצוות חקיקה-משפחה בלשכת עורכי הדין בישראל.

בגיל צעיר מאוד חלמה להיות משפטנית ובגיל 19 בלבד קיבלה את הדיפלומה הראשונה במשפטים בבלרוס. לישראל עלתה כשבאמתחתה שני תארים וניסיון בעבודה משפטית, עברה התמחות וסיימה בהצלחה את מבחני לשכת עורכי הדין בארץ. לאחר מספר שנים כשכירה במשרד עו"ד רוני כהן, החליטה לפתוח משרד בוטיק עצמאי בו היא מעניקה שירות אישי ונאמן, עם מחויבות גדולה ללקוח אותו היא מייצגת. מאז הקמתו פועל משרדה בניהול תיקים בנושאי דיני משפחה ובליווי עסקאות נדל"ן, בשני תחומים אלה היא מתמחה לעומק. "אנשים מאוד מעריכים את העובדה שאני מתמחה באופן ספציפי ומדוקדק בשני התחומים העיקריים ולא מתפרשת על פני תחומי משפט נוספים", מסבירה עו"ד קירשטיין, "בחרתי להתמקד בשני התחומים בלבד על מנת לאפשר לעצמי ידע מעמיק ובקיאות בחוקים ובהלכות, זו הדרך הנכונה להעניק שירות מקצועי ללקוחות".

עו"ד ומגשרת ורה קירשטיין (צילום: סטס גלרוד)

עו"ד ומגשרת ורה קירשטיין (צילום: סטס גלרוד)

ליווי מלא בעסקאות נדל"ן

למשרד עו"ד ורה קירשטיין ניסיון רב בליווי רכישה ומכירה של בתים ודירות מגורים, עם התמחות בדירות יד שנייה. "תפקידו של עו"ד נדל"ן לדאוג להבטחת זכויותיו של הלקוח לאורך כל ההליך, שמתחיל הרבה לפני חתימת חוזה הרכישה ומתמשך עד לרישום זכויות ברשות הרלוונטית  וקבלת התמורה במלואה על ידי מוכר" משרדנו לא מטפל במשפטים הנובעים מסכסוכי מקרקעין, כי אנו יודעים ומאמינים שליווי מקצועי שמתחיל מאותו הרגע בו התקבלה החלטה לקנות או למכור את הנכס, בדיקות מקדמיות, עריכת הסכם מותאם ספציפי לצרכי הצדדים ולנכס מסוים, מייתרים את הצורך בניהול משפטים בעתיד והפסד כלכלי ונפשי" – מדגישה עו"ד ורה קירשטיין.

"הזמן הנכון והראוי לפנייה לעו"ד בעסקת נדל"ן הוא לפני שנכנסים למשא ומתן, בין אם מדובר בקונה ובין אם מדובר במוכר. כניסת עו"ד בשלב זה של הקנייה מאפשר ללקוחות לקבל תמונת מצב משפטית מלאה על מצב הנכס. נתונים כמו: חריגות בנייה, זכויות המוכר בנכס, האם רשומים חיובים על הנכס, והאם רשומות זכויות או הערות אזהרה העלולות לפגוע במהלך התקין של העסקה", היא מסבירה, "עו"ד בעסקת נדל"ן אינו יכול לייצג שני צדדים ולדאוג בו-זמנית לאינטרסים של שניהם. לכן ההמלצה היא לקבל ייעוץ וליווי משפטי שישרת את האינטרסים שלכם בלבד".

גירושין אינם סוף הדרך

בענייני משפחה שואפת עו"ד ורה קירשטיין להוביל כל זוג לסיים את תהליך הגירושין במהירות ככל הניתן ובכך לאפשר לבני הזוג להתחיל בפרק שני של חייהם, הן למען הילדים המשותפים והן למען עצמם.

"בדיני גירושין אני מייצגת את הלקוח בכל האמצעים העומדים ברשותי, בין אם על ידי גישור, בשיטת 'גירושין בשיתוף פעולה' או ניהול מו"מ במטרה להגיע להסכם ובין אם בייצוג וניהול תיק בבית משפט אם אין ברירה", אומרת עו"ד קירשטיין ומוסיפה: "תמיד נעדיף להגיע להסכם פשרה הוגן בין בני הזוג שייעשה במינימום זמן ובמינימום משקעים רגשיים ונזקים כספיים. במקרים בהם לא ניתן להגיע להסכמות אנו נגיע לדיון בבית משפט, ובכל מקרה אני מייצגת את הלקוחות שלי בכל דרך אפשרית ונלחמת למענם ולמען זכויותיהם בין אם זה בשלום או לא בשלום".

ייפוי כוח מתמשך – חדש בעולם האפוטרופוסות

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המאפשר לכל בגיר (מעל גיל 18) כשיר לקבוע מראש מי ייטפל בענייניו בעתיד ובאיזו דרך, במקרה שבעתיד לא יוכל לטפל בעניינים אלו בכוחות עצמו בשל התדרדרות במצבו הפיזי או הקוגניטיבי (למשל כתוצאה מדמנציה, תאונה או מהחמרה הנובעת ממחלה).

"עריכת ייפוי כוח מתמשך בזמן פותרת הרבה בעיות בעתיד, במידה ויגיע רגע שבו אדם איבד את היכולת לקבל החלטות בעצמו. עד היום במקרים כאלו היה צורך לפנות לבית המשפט למינוי אפוטרופוס על כל הכרוך בכך (להשקיע זמן וכוח, לקבל תסקירים של עובדים סוציאליים וכיוצא בזה), אבל היום, בעזרת הכנת ייפוי כוח מתמשך מראש תהיה הקלה גדולה לבני המשפחה ולאדם עצמו. עכשיו יכול אדם, כל עוד הוא כשיר, להחליט מי יטפל בו, איך יטופלו ענייניו ובאיזה אופן וזה הליך הרבה יותר פשוט שמשאיר את ההחלטה בידי האדם הממנה".

מתי מומלץ לבצע את מסמך ייפוי כוח מתמשך?

"אנשים רבים פונים לעו"ד לאחר שלאבא יש דמנציה והוא כבר זקוק לאפוטרופוס, גם אם זו דמנציה קלה לצערי זה מצב שבו כבר לא ניתן לעשות ייפוי כוח מתמשך, כי האדם אינו צלול. את המסמך יש להכין עוד לפני שאדם מגיע למצבים כאלה. לכן חשוב שאנשים יידעו מראש שיש מסמך כזה, ורצוי לערוך אותו לקראת גיל הפנסיה, אבל יש טעם לעשות אותו גם בגיל צעיר כי אין לדעת מה יהיה מחר. זה רלוונטי לכל אדם שרוצה להשאיר את העתיד בידיים שלו בשליטתו. חשוב להבין שלא צריך לחכות עד לרגע האחרון ואז לבצע את ההליך, תדאגו לעריכת ייפוי כוח מראש, עוד בשלב בו אתם בטוחים שלא תצטרכו אותו, כדי שלא להגיע למצב בו יהיה מאוחר מדי".

מה כולל השירות שלך בייפוי כוח מתמשך?

" יש כאן תהליך עם מסמך ארוך ורציני, אני מסבירה על האפשרויות במסמך, עונה לשאלות של כל בני המשפחה כולל ילדים בגירים, אני מציעה אפשרויות, זה נושא פתוח שאפשר להחליט בו כיד דמיונו של אדם ולא מדובר ברשימה סגורה. העצה שלי בשלב זה, היא בדרך כלל 'לדמיין רגע שבו מחר אתם לא מסוגלים לקבל החלטות – מה הייתם רוצים שיהיה ויקרה?' יש אנשים שמציינים לפרטי פרטים מה הם בדיוק רוצים, ויש אנשים שפשוט מייפים את כוחו של אחד הילדים וסומכים עליו בכל ההחלטות שיקבל בלי לתת הוראות מראש. בימים אלו של קורונה אני מבצעת שיחות וידאו מקדימות עם כל ההסברים ומכינה מראש את המסמך כולו כך שכבעת הפגישה כל שנותר לעשות הוא לחתום וזה מקצר מאוד את ההליך".

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולאפשר לנו לדאוג להבטחת הזכויות והאינטרסים שלכם בעסקת נדל"ן, בעריכת ייפוי כוח מתמשך ובליווי בהליך גירושין.

משרד עו"ד ומגשרת ורה קירשטיין

טלפון: 054-8348243

כתובת: רח' הרטום 12, הר חוצבים, ירושלים

אתר: https://kir-adv.co.il/

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר