מאשה מנוחין מעצבת פנים (צילום: גיל דור)
מאשה מנוחין מעצבת פנים (צילום: גיל דור)

כל הטרנדים והטיפים לשיפוץ ועיצוב הבית

מאשה מנוחין כוהנת עיצוב הפנים מגלה לנו את כל סודות עיצוב הבית והטאצ' הקטן שיעשה את ההבדל

פורסם בתאריך: 20.10.20 19:53

מאשה מנוחין מעצבת פנים המתמחה בתכנון וניהול פרויקטים עושה לכם סדר בבית ומציגה בפניכם את הדברים הקטנים והגדולים שיהפכו את הבית או הדירה שלכם למרחב מפנק במיוחד בימים אלה


למי זה מתאים ולמה שווה לעצב את הבית דווקא עכשיו ?

"ראשית, עיצוב הבית או הדירה מתאים לכולם. בעיקר למי שמעוניין להפוך את הבית שלו לייחודי ופונקציונאלי. אנשים רוצים את הטאצ' האישי שלהם ולא להיראות כמו כל הבתים. כמו כן, עיצוב דירה משביח את הנכס ובעתיד ניתן לדרוש תשלום נוסף על תכנון נכון, שיפוץ מעניין ובניית מרחב נוח לכל המשפחה. עיצוב פנים נכון שנעשה על ידי מומחה לתחום מאפשר בין השאר פתרונות אחסון, שימוש נכון בחללי הבית, ושדרוג החיים. לא מעט פעמים נדרשתי לעצב דירות ישנות כשבסוף התהליך הן הפכו לסוכרייה. למעשה בסוף התהליך המטרה שהדירה תשמש באופן נוח ויעיל את באי הבית. בעזרת מילוי שאלון בתחילת העבודה אני מצליחה להתאים את העיצוב ולקלוע לטעם הספציפי של כל אחד ואחת. כאשר, כל עבודה שונה באופן מהותי מהשנייה, כל דירה מקבלת את הצבעוניות שלה".  בתקופה האחרונה כולנו מבלים זמן רב יותר בבית שהפך למקום העבודה, חדר משחקים ומקום הבילוי היחיד שלנו. אם אתם רוצים להפוך את הדירה שלכם למפנקת תישארו איתנו, יהיה מעניין.

מאשה מנוחין נולדה בסנט פטרסבורג אחת הערים היפות בעולם עם תרבות ואסתטיקה עשירה. כבר שם ספגה מנוחין את עולם העיצוב על ידי ביקור בארמונות של דוכסים ונחשפה לצורת בנייה ייחודית ומעניינת. את דרכה המקצועית החלה בלימודי פיזיקה וכימייה, לאחר מכן עבדה במקצועות ההייטק כמהנדסת מערכות שבעתיד יתברר גם כמקצוע התורם לעצם היותה מעצבת פנים. לאחר קריירה מרשימה החליטה מנוחין ללכת בעקבות החלום והחלה ללמוד עיצוב פנים ומשם הדרך נסללה לעבר מקצועות העיצוב, התכנון והבנייה. "תחום ההנדסה דומה גם לתחום עיצוב הפנים, למעשה עיצוב פנים הוא גם תכנון הנדסי. צריך לעבוד ולתכנן את כל החלקים בבית בצורה חכמה ולתכנן את כל המערכות הפנמיות" משתפת מנוחין.

מאשה מנוחין מעצבת פנים (צילום: גיל דור)

מאשה מנוחין מעצבת פנים (צילום: גיל דור)

8 רעיונות שיהפכו את הבית למקום שלא תרצו לצאת ממנו:

1. לעצב פינת עבודה נוחה ושקטה: המגמה של עבודה מהבית הביאה את הצורך של משפחות רבות לארגן מרחב עבודה נעים, שקט עם מינימום הפרעות. לא לכולם יש חדר נוסף שיכול לשמש כחדר עבודה, לכן קיימת האפשרות ליצור חדר עבודה גם בסלון עם הפרדה יצירתית בין שאר חלקי הבית למשל בעזרת ריהוט צדדי, או חלוקת החדר באמצעות מחיצת הזזה, או זכוכית. ובעיקר שימוש באביזרים קיימים או חדשים שיגרמו לנו להיכנס למצב רוח של עבודה והתנתקות משאר ענייני הבית.

2. בחירת ריהוט נוח ושימושי: רבים קונים ריהוט עם העיניים בלבד, בבואנו לבחור ספות, כורסאות, שולחנות וכיסאות חשוב להרגיש את הפריטים, את סוג הבד, המרקם, הנוחות, המשענת, הגובה ועוד. לא קונים לפני שמנסים. אחד הטרנדים המובילים היום זה שימוש בצבעים, אם בעבר הגוונים היו אפורים ולבנים היום יש דגש על הצבעוניות ברהיטי הבית והגינה. כמו כן, הסגנון הכפרי עדיין באופנה וגם השימוש עם חומרים טבעיים של עץ ואבן המעניקים חמימות וביתיות.

מאשה מנוחין מעצבת פנים (צילום: דינה טננבאום)

מאשה מנוחין מעצבת פנים (צילום: דינה טננבאום)

3. מתכננים להתחדש בריהוט חדש? עכשיו זה הזמן. בתקופה הקרובה יש עיכובים גדולים בהזמנת רהיטים מחו"ל, לכן יש לקחת מקדם הגנה בכל הקשור בהזמנת רהיטים ולתכנן זאת מבעוד מועד.

4. להרגיש את הטבע בתוך הבית: לקשט את הבית בצמחייה, עציצים, ערוגות ועוד. שימוש בצמחייה מעניק תחושה של אוויר וטבע. אם יש מרפסת או גינה יש לתכנן ביעילות את העציצים והצמחייה מסביב וכך הקפה של הבוקר יהיה טעים יותר. כמו כן, המגמה היום לייצר ריהוט גן קומפקטי ונוח שלא תופס הרבה מקום. על כן, גם מרפסות קטנות יכולות להפוך לזולות מפנקות.

5. המטבח מקבל ניחוח חדש: בימים אלה המטבח הופך להיות מרכז הבית, כולם מתכנסים מסביב לסירים ולבישולים, תכנון נכון של מטבח עם סביבת עבודה נוחה וגדולה לבישול שמשתלבת עם הסגנון של הבית יהפכו את התבשילים שלכם לטעימים יותר.

מאשה מנוחין מעצבת פנים (צילום: גיל דור)

מאשה מנוחין מעצבת פנים (צילום: גיל דור)

6. אחסון למשחקי הילדים: הילדים בבית ויחד איתם גם הבלגאן. רוב הילדים משחקים יותר בסלון מאשר בחדר הילדים לכן תכנון נכון של מקומות אחסון בסלון בארונות או מגירות מאפשר לנו ביתר קלות לסדר את הצעצועים ובשניות להפוך את הבית לבית מסודר.

7. חדר שינה מפנק- בבואנו לעצב את חדר השינה יש כמה דברים שעלינו לשים לב. הראשון שבהם הוא בחירת המזרן, כל אחד לפי טעמו האישי ואחרי בדיקה. שימוש בווילונות עדינים עם מרקמים וטקסטורות נינוחות, כריות נוי, כיסוי מיטה ושטיחונים יעניקו לחדר את המראה החם והמפנק.

8. לשמור על אופטימיות: תהפכו את המרחב שלכם לנעים עבורכם, תקנו דברים קטנים שעושים לכם טוב, תפנקו את הבית ואת עצמכם בתמונות שמתאימות לחלל ולאווירה שאתם רוצים לייצר, אביזרי נוי חדשים, שעוני קיר ועוד.

 

לשיחת ייעוץ ניתן להתקשר מאשה מנוחין >>> 

054-9373173

https://www.masha-design.co.il/

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר