עו"ד ראובן לרנר (צילום: מיטל לרנר)
עו"ד ראובן לרנר (צילום: מיטל לרנר)

משרד עורך דין ראובן לרנר לדיני תעבורה ומשפט פלילי

כשהוא חמוש בידע ובניסיון אישי רב, לצד הבנה ורגישות למצבים אליהם נקלעים בני אדם, מייצג עו"ד לרנר את לקוחותיו בתחום דיני תעבורה ומשפט פלילי. הוא עצמו מלווה את הלקוח בכל שלבי התהליך מתחילת הייצוג ועד סופו, באמינות ובשקיפות מלאה, ודואג להשיג את הטוב ביותר עבור כל לקוח ולקוח

פורסם בתאריך: 9.5.21 12:29

משרד עורך דין ראובן לרנר ושות' מתמחה ומייצג תיקים רבים בנושאים של דיני תעבורה, תאונות דרכים ועבירות תנועה. כמו כן המשרד מתמחה במשפט הפלילי ועבירות צווארון לבן. עו"ד לרנר בעל תואר ראשון במשפטים, לקראת סיום תואר שני במשפטים במסלול הפלילי באוניברסיטה העברית בירושלים וחבר לשכת עורכי הדין בישראל. לפני מספר שנים  הקים את המשרד מתוך רצון לתת שירות מקצועי, ישר ואמין ללקוחותיו ובמטרה להעניק את התוצאה הטובה ביותר עבורם.

"מאז ומתמיד ידעתי שאהיה עורך דין" מספר עו"ד ראובן לרנר איך הכל התחיל, "אהבתי את נושא המשפט והוא תמיד עניין אותי. ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות והתמקדתי בכך וכיום אני מייצג לקוחות רבים שנהנים מהניסיון שלי ואני מרוצה מהדרך בה בחרתי".

עו"ד ראובן לרנר (צילום: מיטל לרנר)

עו"ד ראובן לרנר (צילום: מיטל לרנר)

משרד של עו"ד לרנר בן ה-38 אמנם ממוקם בירושלים, אך לקוחות רבים מגיעים אליו מכל רחבי הארץ ובייחוד מאזור המרכז והוא מייצג בכל בתי המשפט בישראל. 

בדיני תעבורה הוא עוסק בכל ההיבטים שבנושא: שלילת רישיון, עבירות תנועה, ליווי בזמן מעצר, ייצוג חשודים, השפעת סמים, נהיגה תחת השפעת סמים ושכרות , תאונות קטלניות, תאונות דרכים, בקשה לביטול פסילה מנהלית, נהיגה במהירות מופרזת, עקיפות מסוכנות ועוד.

לעו"ד לרנר כאמור נסיון רב והוא טיפל כבר בעשרות תיקים. "כאשר אדם ניצב בפני סיטואציה כזאת של עבירה תנועה משמעותית הוא חייב להיערך בהתאם וזה אומר לקחת איש מקצוע שמכיר את החוק על בוריו, בלי היסוס ועם הרבה תעוזה, נחישות ומקצועיות. אחרת זה יכול לגרום ללא מעט עוגמת נפש שיכולה להביא גם לתוצאות כלכליות קשות", מסביר עו"ד לרנר.

תוכל לתת דוגמאות לתיקים אותם ייצגת? 

"בוודאי. מבלי לפרט את זהות הלקוחו ואת הפרטים המלאים שעלולים לחשוף אותו, אתאר בקווים כלליים כדי להמחיש : הלקוח הואשם בעקיפה מסוכנת שהייתה יכולה לפסול את רישיונו למספר חודשים. בסופו של דבר לאחר הצגת הטיעונים מצדי הגעתי להסדר תיקון של כתב האישום והמיוצג שלי יצא ללא נקודות ועם קנס קטן".

"במקרה אחר, נהג חדש נסע כ-60 קמ"ש מעל המותר בכתב האישום. בסופו של דבר לאחר שהצגתי את הכשלים והטיעונים סיכמתי על הסדר טיעון מקל עם הפרקליטות ושיניתי את הסעיף ל'מהירות בלתי סבירה' במקום 'מהירות מופרזת' כך שהלקוח לא קיבל קנס וגם ללא נקודות. וזאת במקום פסילה של מספר חודשים".

בנוסף, עו"ד לרנר מטפל במגוון רחב של עבירות פליליות, החל מעבירות צווארון לבן, דרך עבירות מרמה והפרת אמונים וכלה בעבירות אלימות בדרגת חומרה, שוחד, רכוש וגניבה ועוד. "מדובר בנושאים שהם לא תמיד פשוטים ולכן אנחנו מעניקים ללקוחות תחושת ביטחון וליווי החל משלב החקירה ועד לסיום ההליך. תמיכה כזאת עוזרת מאוד וחשובה ללקוח", מציין לרנר ומוסיף עוד:" לכן אני מלווה את התיק מראשיתו ועד סופו ביסודיות וללא פשרות עד לקבלת התוצאות הטובות ביותר, כי בכל זאת מדובר בנושאים רגישים מאוד וקריטיים ללקוח".

למה דווקא בחרת במשפט הכללי שנחשב ללא פשוט כלל?

"אני חושב שצריך לאהוב את הסוגיות הללו, אחרת אין למה להיכנס לזה. אני מאוד אוהב את התיאוריה והעיסוק בו. כל תיק לא דומה לאחר, והוא משלב הרבה רגש ומחשבה, ולא עניין טכני בלבד. לכל תיק יש את הסיפור שלו, את החיים שלו ויש דמויות ואנשים מאחורי זה".

יש בו יותר מתח מנושאים אחרים?

"כן בהחלט. יש בו יותר מתח, יותר אנרגיות, כי הסוגיות המשפטיות מורכבות יותר. התחום הפלילי מאוד מעניין עם סוגיות רגישות. זה תחום מפולפל שמזכיר שחמט. זה מצריך מחשבה רבה ולהיות יצירתי כי מדובר בעצם בקרב מוחות עם התובעים. לקחת סיפור ולראות אותו מכיוון אחר, להשתמש בכל הכישורים והידע שצברתי, לדעת איזה קלף לשלוף בכל שלב. התובע מכוון לסיפור מסוים ואני כעורך דין שמייצג את הלקוח לוקח את אותו סיפור ומספר אותו באופן אחר כדי לייצג נכונה את הלקוח".

מה ה"אני מאמין" שלך בתחום הפלילי. אתה יכול לפרט?

"כפי שציינתי אני מלווה מתחילת הייצוג ועד סופו. אפרט יותר – אני עצמי נמצא בכל שלב עם הלקוח יד בלד. החל משלב החקירה במשטרה, דרך ייעוץ לפני חקירה, הליכי יידוע ושימוע ועד לסגירת תיקים, ניהול הליכים בבתי המשפט בכל הערכאות הקיימות: בית משפט השלום, בית המשפט המחוזי ובית המשפט עליון.

אני מייצג גם קטינים בבתי המשפט לנוער בכל שלב בתהליך במידת הצורך – כתבי אישום, הליכי מעצר ימים, מעצר עד תם ההליכים, עררים עיונים חוזרים, ערעורים, הליכים משמעתיים, ועדות שחרורים, עתירות אסירים, משפט חוזר או דיון נוסף. המוטו שמלווה אותי הוא לסיים את התיק באופן הטוב ביותר עבור הלקוח ולעשות עבורו כל מה שאפשרי במסגרת החוק".

 

כתובת: שמואל הנגיד 27, ירושלים

טלפון: 050-4734555 ,  02-6361077

מייל: [email protected]

לאתר: עו"ד ראובן לרנר

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר