דיוטי למון מציגה: מיטב הבשמים המובילים במחירים שלא תרצו לפספס

השמש היוקדת והלחות המייגעת לא משאירים מקום לספק - קיץ 2021 כבר כאן, וזה בדיוק הזמן שלכם להתחדש בבושם ריחני, שיהפוך את החודשים הקרובים למעט יותר נעימים, גם לכם וגם לסובבים אתכם. סקרנים לגלות מהם הבשמים המובילים ביותר לשנה הנוכחית והיכן תוכלו להשיגם במחירים שפשוט אסור לפספס? קראו את השורות הבאות ותגלו הכול

פורסם בתאריך: 23.6.21 11:16

השמש היוקדת והלחות המייגעת לא משאירים מקום לספק – קיץ 2021 כבר כאן, וזה בדיוק הזמן שלכם להתחדש בבושם ריחני, שיהפוך את החודשים הקרובים למעט יותר נעימים, גם לכם וגם לסובבים אתכם. סקרנים לגלות מהם הבשמים המובילים ביותר לשנה הנוכחית והיכן תוכלו להשיגם במחירים שפשוט אסור לפספס? קראו את השורות הבאות ותגלו הכול.

המוכרים והמפתיעים – הבשמים המובילים לשנת 2021

מדי שנה, מורכבת רשימת הבשמים הנמכרים ביותר, ומופיעים בה באופן קבוע מספר מותגי בשמים מובילים אשר ידועים בכל העולם באיכותם הרבה. ברשימת השמות תמצאו מותגים כמו אברקומבי אנד פיץ', ורסצ'ה, דולצ'ה אנד גבאנה, פראדה, ג'ורג'יו ארמני, דיור, שאנל,  ג'יבנשי, מונטל, קריד, בשמים של אריאנה גרנדה, קלואה, בושם נרסיסו, ויקטוריה סיקרט ורבים נוספים. כל המותגים הללו מציעים בשמים לנשים ולגברים בעלי ניחוחות מגוונים אשר נותרים על הגוף למשך שעות ארוכות ומתאימים הן לימי השגרה והן לאירועים מיוחדים.

מעבר לזאת, בשנים האחרונות צצו להם עוד כמה שמות חדשים בעולם הבשמים, כשגם השנה הם ימשיכו את דרכם אל הפסגה. להלן מספר מותגים שכדאי לכם לנסות:

  • טום פורד – במאי הסרטים האמריקאי, שאחראי, בין השאר, על הסרט המצליח סינגל מן, מציג כבר קרוב לשני עשורים מותג אופנה ובישום איכותי ומיוחד במינו. הקולקציה המצליחה של פורד כוללת בשמים אוריינטליים ופירותיים העשויים מחומרי גלם ברמה גבוהה, בראשם מטאליק ונויר פור פאם לנשים, לצד בלאק אורכיד הנהדר לגברים.
  • אלחרמין – מותג ספרדי צעיר יחסית (פחות מעשר שנים מאז הקמתו), שקרנו עולה בשנים האחרונות באירופה, בארצות הברית וגם בישראל. המותג הצעיר והמרענן מציע הרמוניה ייחודית בין ניחוחות המזרח והמערב, עם בשמים מעולים דוגמת אמבר אוד גולד, חייאתי, לבאנטור בלאנש ועוד.
  • אלי סאאב – מסתבר שגם בלבנון שכנתנו מצפון יש מעצבי אופנה ומותגי בישום מופלאים. זהו מותג שאומנם אינו מוכר כמו הקודמים שהוזכרו, אבל בהחלט מפתיע לטובה, עם בשמים מעולים לנשים, דוגמת סאאב גירל אוף נאו וסאאב לה פרפיום.
  • ג'ימי צ'ו – נסיים במותג חזק מאוד באי הבריטי, שפחות הצליח לחצות בהצלחה את גבול המזרח התיכון, אבל בשנת 2020 החל לפרוח גם בפרובינציה הכחולה-לבנה שלנו. מחפשים בושם פירותי, עוצמתי, גברי ונועז? אינטנס ופור מן הם הבחירה המומלצת ביותר של המותג הזה.

היכן תוכלו לרכוש את כל מותגי הבשמים הללו?

במשך עשרות שנים התרגלנו שבשביל לרכוש בושם חדש, עלינו לצעוד אל חנות הקוסמטיקה או מוצרי הפארם ולשוטט בין מדפי הבישום. אלא שבימינו, המציאות נראית קצת אחרת, ובמקום המסע המתמשך אל הקניון, ניתן לעשות הכול מכיסא המחשב בבית. כן, קראתם נכון. כיום ניתן לרכוש בושם דרך האינטרנט בנוחות ובקלות, והדבר אף יעלה לכם פחות. מחפשים לרכוש בשמים של מיטב המותגים מבלי לצאת מהבית? בשמים במחירים נוחים במיוחד שלא תמצאו בשום חנות אחרת? אתם חייבים להכיר את אתר דיוטי למון.

בדיוטי למון ניתן לקנות בושם בזול מבלי לצאת מהבית. תמצאו בו את כל מותגי הבשמים שהזכרנו ועוד הרבה יותר, מקוטלגים בצורה נוחה על פי שם המותג וגודל הבושם שברצונכם לרכוש, עם פריטי מידע רלוונטיים ותמונות ברורות, כדי שתדעו בדיוק מה אתם רוכשים. המחירים באתר דיוטי למון נמוכים משמעותית מחנויות אחרות, עם מבצעים שמתעדכנים לאורך כל חודשי השנה. תוכלו לרכוש שם גם מארזי בשמים שיוזילו לכם את המחיר עוד יותר, בנוסף למארזי אלכוהול ומגוון רחב של תכשיטים ומוצרי פארם שכל אחד מכם זקוק להם בביתו. אפשרות נוספת שתמצאו באתר דיוטי למון היא שליחת מוצר במתנה, ארוז בצורה נהדרת ועם משלוח מהיר עד הבית. שווה בהחלט.


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר