ברברה שור (צילום: ארנון בוסאני)
ברברה שור (צילום: ארנון בוסאני)

ברברה שור Barbara Shaw ברברה שור מתנות

מעולם לא למדה עיצוב אך היא בעלת תואר ראשון בתולדות האמנות ותואר שני במנהל עסקים, ויש לה אין סוף רעיונות למתנות עבור כל אחד ואחת

פורסם בתאריך: 12.9.17 14:13

"חשוב לי ליצור בירושלים. אני אוהבת את העיר והעצמת נשים היא חלק מהאג'נדה שלי", מספרת ברברה שור, בעלת מפעל לייצור מתנות, שלצדו גם חנות מתנות מרהיבה ביופיה. החנות, הממוקמת בעמק רפאים, 'ברברה שור מתנות', מציעה כלים ואביזרים פרי רעיונות מקוריים שלה, וכל פריט ופריט הוא בייבי שלה.

(צילום: ארנון בוסאני)

(צילום: ארנון בוסאני)

מה הייחודיות של החנות?
"במקביל לחנות המתנות יש לי מפעל שבו מייצרים את המתנות בעבודת יד. המתנות מגוונות ומקוריות החל מתיקים, דרך בגדי תינוקות, סינרים עם כיתובים מדליקים, ספלים מעוצבים ועד לשעונים, קישוטי קיר ודקורציה, המגוון הוא עצום. את המוצרים תוכלו להשיג בחנויות עיצוב ברחבי הארץ, ואפילו בחו"ל כיוון שאני מייצאת לכל העולם את המוצרים. כל הפריטים מקוריים ונארזים באופן מאוד מיוחד. יש לי אהבה לעיצובים לא שגרתיים, אביזרים, כלי בית או כל דבר שיש בו קריצה והומור. בנוסף, חשוב לי להיות הוגנת, כך שהמחירים הם נוחים לכל כיס. במפעל מועסקות נשים מכל המגזרים – ערביות, חרדיות, חילוניות, צעירות ומבוגרות, השלום יתחיל מהמפעל".
איך את הופכת רעיון לביצוע?
"יש לי עשרות רעיונות בראש. ברגע שאני מחליטה לתרגם רעיון למוצר, אני פונה למעצבים איתם אני עובדת, אם זה בתחום של קליגרפיה או עיצוב המוצר, ומשם הדרך קצרה. הייצור כולו מתבצע בירושלים, כך שהקירבה מאפשרת ייצור מהיר ואספקה מיידית לחנות".
במה את הכי גאה?
"אני בהחלט גאה, הקמתי עסק בעשר אצבעות, כל העובדות שלי הן נשים מבוגרות ממגזרים שונים, ובנוסף אני עובדת מירושלים, העיר שאני מאוד אוהבת ואפילו מצליחה להתפרנס בכבוד וליהנות מהעבודה. אני מאוד גאה במוצרים שאני מייצרת, בייחודיות שלהם, הכוללים סממנים יהודים וישראלים עם טוויסט מיוחד. אני כמובן גאה בייצוא של המוצרים לכל העולם ואני יכולה לומר בגב זקוף שהמוצרים שלי מקוריים ואי אפשר לראות כמותם בשום מקום אחר".
בין היתר, הספקת לכתוב ספר
"נכון, My Jerusalem Book הוא ספר שכתבתי על ירושלים ואני מאוד נרגשת. הספר בשפה האנגלית ומביא שלל פעילויות שניתן לקיים כאן בעיר. בימים אלה הוא מתורגם לסינית, לטובת קהילת התיירים הגדולה מסין, שפוקדת את העיר בשנים האחרונות, ואני כבר עובדת על הספר הבא".
שאיפות?
"התחלתי לשווק באמזון ואני מכוונת להגדיל את המכירות בפלטפורמות דומות".

טל: 02-5799621
כתובת: עמק רפאים 26, ירושלים
www.barbarashawgifts.com

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר