כרמית יחזקאל (צילום: אורן בן חקון)
כרמית יחזקאל (צילום: אורן בן חקון)

כרמית יחזקאל בעלת סטודיו carmit_fit

שני תארים בענף הספורט, קואוצ'רית בתחום התזונה וניהול עסק משגשג לאימון נשים -זו כרמית יחזקאל שהשראה הוא השם השני שלה

פורסם בתאריך: 12.9.17 14:12

לאחר 16 שנים בהן היא עוסקת באימון נשים, עשתה כרמית יחזקאל את הצעד עליו חלמה שנים רבות ופתחה סטודיו משל עצמה, המתמחה באימוני כושר לנשים. היא בעלת שני תארים בתחום הספורט, קואוצ'רית בתחום התזונה, משלבת את ניהול העסק עם עבודות נוספות במכוני כושר, ומתמידה לעשות כושר בעצמה כך שיש סיכוי שתמצאו אותה בחמש בבוקר בפעילות.
איך התחיל הכל?
"שנים רבות עבדתי במכונים גדולים והבנתי שאני בעלת נסיון רב, השכלה נרחבת ובעלת תעודות הסמכה רבות בתחום. הרגשתי שכעובדת שכירה אני לא ממצה את הכשרונות והיכולות שלי. רציתי מאוד להתקדם, להתמקצע ולטפס הכי גבוה שאפשר, ולכן החלטתי להקים עסק משלי בתחום אותו אני אוהבת".

(צילום: אורן בן חקון)

(צילום: אורן בן חקון)

למה כדאי להגיע לסטודיו?
"בסטודיו שלי אני עובדת בקבוצות קטנות של ארבע נשים בקבוצה, כך שהן זוכות ליחס אישי צמוד. בסטודיו מתקיימים מגוון שיעורים, כגון פילאטיס, עיצוב הגוף, אימון רצועות, אימון אינטרוואלים, אימון לנשים בהריון ועוד. ולא נשכח את העובדה שנשים מרגישות נוח ליד נשים, מרגישות חופשיות ונותנות תמיכה. כוח נשי הוא חזק".

בנוסף אפשר לפגוש את כרמית בכל יום שבת בשעה 08:00 בבוקר, בגן סאקר שם היא מאמנת קבוצת נשים בשיטת אימון הנקראת BOOT CAMP, המורכב מתחנות שמשלבות אימון אירובי ותרגילי כוח.
במה את גאה?
"בכך שעשיתי את הצעד הנכון והמשמעותי עבורי לפני תשעה חודשים. חלמתי על פתיחת סטודיו במשך תשע שנים. החששות והפחדים מאי הוודאות ומהתמודדות עם קשיים שיתקו אותי. אבל מרגע שהקמתי את העסק אני מסופקת ולאט לאט מתחילה גם לקצור את הפירות. היום שלי מאוד עמוס, אני מתחילה לעבוד בשבע בבוקר ועד עשר בלילה, אני משלבת בין עבודה במכונים בהם אני עדיין שכירה, לעבודה בסטודיו שלי, משלבת פרויקטים נוספים, פגישות עסקים וטלפונים ובד בבד ממשיכה גם ללמוד".
מה האתגר מולו את מתמודדת?
"התחרות בשוק היא מאוד גדולה לכן האתגר הגדול ביותר הוא להביא לקוחות. הסטודיו שלי הוא קטן ומתחיל וברור לי שצריך להשקיע הרבה בפרסום ושיווק. אני עסק של בן אדם אחד שעושה הכל לבד. מעבר לאימונים אני עושה הכל, החל מנקיון הסטודיו ועד לניהולו ולעתים קרובות הפרסום והשיווק נדחקים הצידה. בשורה התחתונה ברור שלי שהשיווק הטוב ביותר הוא מפה לאוזן ומיום ליום אני מבינה עד כמה זה נכון."
יש עצה שקיבלת ורוצה להעביר הלאה? ומה השאיפות שלך?
"סבלנות היא מילת המפתח. כשמקימים עסק צריך לקבל את העובדה שהדברים הולכים לאט". 

טל: 050-4918898
כתובת: הרכבים 3, ירושלים
www.personaltrainer-carmitfit.co.il

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר