קובי בר (צילום: ארנון בוסאני)
קובי בר (צילום: ארנון בוסאני)

קובי בר – BAR MEDICAL מבית קליניקה לייזר

רוצים להיות יפים יותר? חלקים יותר? חטובים יותר? אל 'בר מדיקל' בתלפיות נוהרים לקוחות מכל המגזרים ומגשימים את חלומם

פורסם בתאריך: 19.9.17 17:48

כבר 15 שנה חלפו מאז שקובי בר (53) פתח במרכז העסקים תלפיות את המקום שאליו נוהרים לקוחות רבים מכלל המגזרים כדי לשפר את המראה. כ-5,000 לקוחות פעילים יש ל'בר מדיקל' של קובי בר, שמציע טיפולי הסרת שיער בלייזר, הסרת קעקועים, הזרקות בוטוקס והעלמת קמטים, שיזוף בהתזה, הדמיית שיער, והטיפול החדשני ביותר: הקפאת שומן להרזיה ולחיטוב. בר אוהב את עבודתו ומסופק ממנה כשהוא מביט בלקוחות מרוצים, מביטים במראה ורואים את חלומם מתגשם. קובי, נשוי ואב לשניים, אומר כי ללא אשה תומכת לא היה מגיע לאן שהגיע היום.

מה היה הדרייב שגרם לך לפתוח את המרכז?
"לפני כ-15 שנה רציתי להסיר שיער. התקשרתי למכונים רבים בארץ והמחירים היו מטורפים, כ-15,000 שקלים. לא התייאשתי והמשכתי בחיפושיי אחר מכון עם מחירים שפויים, כך הגעתי למכון בהרצליה שגבה בזמנו 5,000 שקלים. נסעתי עם חבר והגענו למרתף מאוד לא נעים, אבל מלא בלקוחות. כשהרמתי גבה סיפרו בעלי המקום כי מאחר והמחירים בענף מאוד גבוהים הם החליטו להוריד מחירים כך שהם זוכים לתנועה גדלה של לקוחות אפילו מאילת, על אף שהמרכז לא נראה נוצץ. בסופו של דבר עברתי שם שני טיפולים וזה היה הטריגר שגרם לי לרכוש מכשיר באופן עצמי, על אף שלא הבנתי מאומה בנושא".
מצויד במכשיר שרכש פתח קובי את המרכז בתלפיות. "הייתי לחוץ לפתוח", הוא נזכר, "גיסי ואני שיפצנו את המקום במו ידינו. העסקתי עובדת שהכירה את המכשיר מעבודות קודמות שלה במכונים הגדולים, עם הזמן גם אני למדתי והמקום הלך והתרחב. היום מועסקות ב'בר מדיקל' שש מטפלות ורופא להזרקות".

(צילום: ארנון בוסאני)

(צילום: ארנון בוסאני)

מכל ההיצע במרכז 'בר קליניק', מה הכי פופולרי בקרב הלקוחות?
"ללא ספק הסרת שיער ממוקמת בראש הטבלה. היום גם גברים מסירים שיער. בשנים הראשונות אני זוכר שהגברים היו נבוכים ולרוב סיכמנו שהם מגיעים לאחר סיום שעות העבודה, שמא ייתקלו במישהו שהם מכירים, וגם זאת תמיד עם דלת נעולה", מספר קובי ומוסיף כי "היום זה עולם אחר, גברים יכולים להסתובב גם ללא חולצה. מדובר גם בגברים חרדים והרבה ערבים – הצורך במה שאנו מספקים לא פוסח על אף מגזר. בזכות זאת אני דובר היום ערבית שוטפת ומכיר את כל המונחים המקצועיים בערבית. בכלל, במקום שלנו יכול היה להתחיל השלום, כאן פוגשים את כולם", אומר קובי בחיוך.

הוא גאה לספר כי למרות שיש לו כבר 5,000 לקוחות, עדיין שוררת תחושה אינטימית והלקוחות זוכים ליחס אישי ומשפחתי. על דבר אחד הוא אינו מוכן לוותר: דיוק בזמנים. "אם נקבע תור לארבע, הלקוח ייכנס לטיפול בארבע בדיוק. מבחינתי גם איחור של שתי דקות זה היסטרי".

ספר על המכשיר להקפאת שומן
"זה טיפול חדשני ומדהים. חוקרים בארצות הברית גילו שכאשר מקפיאים את תאי השומן, הם הופכים לנוזל שבסופו של דבר ייפלט החוצה כפסולת מהגוף, והתאים שקפאו אינם יכולים לשוב ולצמוח מחדש. מדובר בלהיט בעל תוצאות מדהימות אותו מבצעים במכשיר מיוחד בשיטה שאינה פולשנית, אינה אגרסיבית, אינה יונקת את העור, ללא שטפי דם וללא כאבים כלל".
מה הכי חשוב בבחירת מרכז לטיפולי אסתטיקה?
"יש ארבע נקודות חשובות שצריך להתייחס אליהם. ותק – חשוב המרכז יהיה בעל ניסיון, מכשור – תמיד שיהיה חדשני ביותר, המלצות מחברים או מכרים שעברו טיפול ויכולים לספר כי הוא מניב את התוצאה שציפיתם לה, והתחייבות לתוצאה, כלומר לא להתפתות למקומות שמציעים מספר טיפולים מוגבל, כי לאחריהם יהיה צורך בתשלום נוסף".

אתה לא חושש מסיכונים?
"מאז ומתמיד לא חששתי לנסות ולקחת סיכונים. עוד בהיותי חייל בגיל 19, כבר ניהלתי עסקים משלי ובמהלך השנים התנסיתי במגוון תחומים", הוא מספר, "התחלתי עם חיי הלילה בירושלים, במועדונים בשנות ה-80 כשתלפיות היתה שונה לחלוטין מהיום. הכל היה נראה עזוב ונטוש בשעות הלילה, פרט לכלבים משוטטים. לאחר מכן פתחתי חומוסייה ואף שלחתי יד ועסקתי בנדל"ן".

טיפ לחיים?
"אל תתפשרו ואל תחיו עם משהו שמפריע לכם – זה משפיע מאוד על מצב הרוח והבריאות הנפשית". 

טלפון: 1700-700473
רחוב פייר קניג 38, ירושלים
www.barmedical.co.il

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר