אלימלך אלברטל (צילום: פרטי)
אלימלך אלברטל (צילום: פרטי)

אלימלך אלברטל – "התריס" אלומיניום ותריסים

בשנת 1951, כשהסב אלימלך ז"ל פתח את בית העסק הראשון בירושלים שנתן מענה בתחום האלומיניום והתריסים, הוא עוד לא ידע שהנכד אלימלך ימשיך את דרכו במסירות יעילות ומקצועיות שכזו !

פורסם בתאריך: 1.1.18 18:59

"המוטו של העסק הוא גם המוטו שלי", אומר ברוחב לב אלימלך אלברטל, בעל בית העסק 'התריס' לאלומיניום ותריסים בירושלים, "המטרה העליונה שלי היא לספק את השירות הטוב, האמין, האיכותי והמקצועי ביותר, כל זאת במחיר הסביר ביותר וכמובן שהלקוח יחייך בסוף העבודה ויהיה מרוצה". ואכן נראה שבית העסק, שמתפקד כבר יותר משישה עשורים, הוציא כבר אלפי לקוחות מרוצים.
ספר על ההתחלה

"מיד לאחר השירות הצבאי שלי כלוחם הצטרפתי לעבודה בעסק של סבי אלימלך ז"ל שכבר אז עסק בתחום התריסים. אני מנהל את העסק הרבה שנים ודואג לשמור על כל מה שסבי בנה במו ידיו. אפשר לומר שאני בהחלט גאה על כך".

צוות אלימלך התריס (צילום: יוסי בן חמו)

צוות אלימלך התריס (צילום: יוסי בן חמו)

אז התריס זו מורשת משפחתית?
"כן. העסק נפתח בשנת 1951 בשכונת בית ישראל בירושלים על ידי סבי אלימלך ז"ל. הוא, למעשה, היה הראשון בירושלים שעסק בתחום האלומיניום ונודע במקצועיותו וביושרו. הוא היה אדם מיוחד וצדיק גדול, ולמשל היה מקפיד להעסיק אנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים שהיו מתגוררים באזור והיה מקפיד לסייע רבות לשילובם בחברה".

אילו שירותים העסק מציע?
"בעברו הרחוק העסק התחיל כמפעל ייצור של חלונות ושל כל מוצרי האלומיניום. במרוצת הזמן, העסק גדל והתפתח והחל לספק שירותי תיקון של כל סוגי התריסים ופתרונות לבעיות אלומיניום בבית הלקוח. זאת, נוסף על שירות של התקנת סוככים חשמליים בירושלים. עם השנים, המון לקוחות שלנו עברו לגור מחוץ לירושלים ודרשו שנגיע גם לאזורים רחוקים. כיום אנחנו מספקים שירות בירושלים מודיעין ובכל אזורי המרכז באמצעות שלושה צוותי התקנה".

אלימלך התריס (צילום: משה לנקרי)

אלימלך התריס (צילום: משה לנקרי)

זוג צעיר שעובר לדירה חדשה בירושלים – מה עליו לבדוק בתחום התריסים לפני הקנייה?
"כדאי מאוד לבדוק את איכות וסוג התריסים והמנועים שהקבלן נותן ולוודא שהמחיר המוצע סביר ושווה לכל נפש. לאחר שנכנסים לדירה כדאי תמיד לוודא את כל ענייני האיטום של החלונות. זאת במיוחד כדי להיערך לעונת החורף. יש לראות אם יש מקומות סביב החלון שבהם ניתן להרגיש כניסת רוחות או רגישות גבוהה מהרגיל למזג האוויר ולנזקים בסביבה. בעת הרכישה יש לדרוש חלונות עם זכוכיות מבודדות כדי לשמור על חום או קור הבית ועל איטום מקסימלי".

איך ניתן לשמור על תריסים חזקים לאורך זמן?
"הטיפ שאני יכול לתת על מנת לדאוג ליציבות של תשתית התריסים הוא ביצוע פעולת תחזוקה חשובה מדי כחצי שנה: התזת שמן באופן יסודי בתוך מסילות התריסים. בין אם מדובר בתריס חשמלי ובין אם מדובר בתריס ידני, יש להקפיד על כך ולהתמיד בכך. פעולה זו גם משמרת את איכות התריס ואת האסתטיקה שלו וגם מבטיחה עמידות לאורך זמן ומאריכה את חייו של התריס".

אלימלך התריס (צילום: מאיר שרביט)

אלימלך התריס (צילום: מאיר שרביט)

מה הציפיות לשנה האזרחית החדשה?
"בשנה שתבוא עלינו לטובה נמשיך כמובן לקיים קשר מצוין עם הקבלנים האיכותיים בירושלים והסביבה. תודה לאל יש לנו קהל לקוחות ותיק מאוד שהולך איתנו שנים רבות".
מה מייחד את העסק שלך בתחום שימור הלקוחות?
"ברשות העסק יש מערכת ממחושבת שעליה מופקדת אשתי היקרה רותם, שעושה עבודה יומיומית יוצאת מן הכלל ודואגת שנהיה בקשר עם לקוחותינו. בין אם בעדכון הלקוחות על מבצעים שונים, תזכורת בנוגע למועד טיפול בתריסים ועוד. יש הרבה אנשים שאין להם את היכולת והזמן לטפל במוצרים שלנו בבית ואנחנו מגיעים פעמיים בשנה לתחזוקת התריסים. כמובן שהשירות הזה ניתן ללא עלות כשירות ללקוחות".

מה החלום שלך?
"האמת היא שאין לי חלומות. בעזרת השם שנהיה בריאים, נקום כל בוקר, נודה לאל על מה שיש, ונמשיך לעבוד ולספק שירות עד מתי שהקב"ה ייזכה אותנו".

אלימלך התריס (צילום: מאיר שרביט)

אלימלך התריס (צילום: מאיר שרביט)

ואיפה אתה רואה את עצמך בעוד עשר שנים?
"בעוד עשר שנים אני מקווה שבעזרת השם הקב"ה ייזכה אותנו להיות באותו מקום עם בריאות איתנה לכל עם ישראל. נ נח".

רח' קק"ל 8, ירושלים
טל. 1800־200207, 050־5402537

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר