דקלה גיגי (צילום: אורן בן חקון)
דקלה גיגי (צילום: אורן בן חקון)

דקלה גיגי – עיצוב גבות בשיטת השערה

היא מצליחה להיות אמא לתפארת לחמישה ילדים ובד בבד לנהל מכון יופי בוטיקי מצליח, שבעקבות הביקוש הרב עבר לאחרונה לפעול במקום מרווח יותר בקרית יובל

פורסם בתאריך: 1.1.18 16:42

אחד הנושאים המדוברים בתקופה האחרונה הוא כיצד ניתן לשלב בין ניהול משפחה וגידול ילדים עם קריירה עצמאית, משימה לא פשוטה לכל הדעות, אך מתברר שיש כאלה שעושות את זה ואפילו בגדול. דקלה גיגי, בת 34, אמא לחמישה ועצמאית בנשמתה – מנהלת עסק מצליח, מכון יופי שמסייע לנשים להראות אסתטיים ויפים יותר עם גבות משורטטות ומלאות נוכחות.

יש לך נוסחת פלא לגידול חמישה ילדים וניהול עסק מצליח?
"אין לי נוסחת פלא. זה פשוט מאוד: הכל מתחיל ונגמר בתכנון סדר היום. אני בן אדם מסודר. אני יכולה להגיד שהילדים אצלי בעדיפות ראשונה והעבודה מתנהלת לפי הילדים. אני קודם כל אמא. אני נהנית לטפל בלקוחות שלי, נהנית להוציא את הלקוחות מאושרות, אבל הילדים הם במקום הראשון. היו ימים שנשאבתי בקלות לתוך העבודה בלי לשים לב לשעות אבל למדתי לשים את הגבולות. יש לי מזכירה שמקבלת טלפונים כל בוקר ועוזרת בניהול היומן ושעות הקבלה ובן זוג תומך ומסייע היכן שרק אפשר".

דקלה גיגי (צילום: באדיבות דקלה גיגי)

דקלה גיגי (צילום: באדיבות דקלה גיגי)

מהו תחום ההתמחות שלך?
"אני מטפלת בגבות נשים בשיטת השערה, שיטה חדשה יחסית. גבות משורטטות ועבות יותר נחשבות לאחד הטרנדים העכשוויים ביותר בכל מה שקשור לטיפוח עצמי. נשים אוהבות להתהדר בגבות מעוצבות ומלאות נוכחות המעצבות לנו את הפנים. שיטת השערה באה לסייע למי שיש לה גבות דלילות או שהצבע שלהן דהוי ומאפשרת לה לקבל גבות מעוצבות ומלאות בעזרת מינרלים. לא מדובר בקעקוע כחול או שחור אלא בשיטה שעוזרת להחזיר את הגבה למצבה הטבעי".

מה מתקבל בסופו של תהליך?
"התוצאה טבעית לחלוטין ומאופיינת בגוונים טבעיים שבהם חומים כהים וחומים בהירים ואפילו בלונדיים המותאמים אישית לכל לקוחה ולפיגמנט הטבעי שלה".

דקלה גיגי (צילום: באדיבות דקלה גיגי)

דקלה גיגי (צילום: באדיבות דקלה גיגי)

איך זה עובד?
"ביישום השיטה אני מתחילה בהדמיה ויצירת צורה של גבות שמתאימה ללקוחה ולמבנה פניה. בהמשך אני יוצרת ציור דק של הגבה. הלקוחה שותפה לתהליך ויחד אנחנו מתאימות את הגבה עד להתאמה מושלמת. בסוף התהליך הגבה נראית טבעית לחלוטין. זהו שילוב של קוסמטיקה ואמנות עם טכניקה מאוד עדינה, והשיטה מבטיחה תוצאות טובות, להבדיל משיטות אחרות שקיימות בשוק".

מה מייחד אותך משאר המכונים?
"למדתי בראשון לציון באחד מבתי הספר הטובים לאיפור ואסתטיקה. אני עובדת עם השיטה ומכירה אותה מאז שנכנסה לשוק. השירות והטיפול שאני מעניקה הם כל כך יסודיים שלפעמים אני לא מספיקה לענות לכולן. לקוחה שמגיעה אלי לטיפול תקבל את מלוא תשומת הלב והטיפול הנכון. החותמת שלי היא התוצאה הטובה ושביעות הרצון של הלקוחות, ומה יותר חשוב מזה?".

גיגי מספרת שלאחרונה, לאור הביקוש הרב, היא עברה למכון יופי מרווח יותר בקרית יובל. "המקום נגיש יותר ויש שפע של חניה בחינם", היא מעדכנת, "ועם זאת אני לא רוצה להפוך את העסק שלי להמוני אלא מעדיפה להשאיר אותו אינטימי ובוטיקי".

המשפחה מסייעת?
"גיליתי לאחרונה שגם בן זוגי הוא אדם יצירתי, וכעת, מעבר לעיסוקים שלו הוא גם מטפל במכון בגברים המעוניינים בהדמיית שיער על הקרקפת".

דקלה גיגי (צילום: באדיבות דקלה גיגי)

דקלה גיגי (צילום: באדיבות דקלה גיגי)

יש זמן לבילויים או לעיסוקים נוספים?
"בהחלט. אני אוהבת מאוד ספורט ומתאמנת כמה פעמים בשבוע אצל 'שר פיטנס' ובכלל משפחה שאוהבת כדורגל, הבנים שלי משחקים בבית"ר ירושלים ואנחנו סביב הכדורגל כל הזמן. בבית אני אוהבת לבשל עם הילדים, אנחנו נהנים מאוד לצייר, הבנות שלי ירשו ממני את הכישרון לציור. הילדים בכלל מאוד מתעניינים במה שאני עושה ואני משתדלת לשתף אותם. מעבר לזה אני מאוד אוהבת לצאת להשתלמויות בארץ ובחו"ל ולהעשיר את עצמי בתחום, לבוא ללקוחות עם כל החידושים. אני נהנית לפגוש נשים יזמיות כמוני. כל מפגש כזה מעשיר אותי ומכניס אותי לדרייב הנכון שהנה, אני בדרך הנכונה לי, וזה אכן עובד בניגוד לחששות".

איזה טיפ תוכלי לתת למי שחושבת לצאת לדרך עצמאית?
"אין דבר העומד בפני הרצון, גם אם את אמא לילדים. חולמת לבנות קריירה? אל תתני לתירוצים לנהל אותך. תתחילי בקטן ותמשיכי. אל תהססי לבקש עזרה, לעשות חלוקת עבודה, לבנות תוכנית עבודה – כי הכי חשוב בסופו של יום זה שתהיי מרוצה ומאושרת. הילדים שלך יודו לך".

מה התוכניות לעתיד?
"בקרוב מאוד, לאור הביקוש, אתחיל להעביר במכון השתלמויות לבנות המעוניינות להשתלב בתחום. בנוסף אני שואפת להשתדרג במה שאני עושה ולהמשיך לפרוח עם המשפחה ועם העסק".

טלפון: 050-7442660, כתובת: קרית יובל

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר