נהוראי אבגי, אייל שאולוף (צילום: באדיבות 'רימקס', אבי קליין)
נהוראי אבגי, אייל שאולוף (צילום: באדיבות 'רימקס', אבי קליין)

אייל שאולוף – רי/מקס הבית שלי

הוא בנה את ההצלחה בשתי ידיים והרבה כישרון, ועכשיו הוא קוטף את הפירות עם בחירתו להוביל את הסניף האזורי בחברת "רי/מקס ישראל". אייל שאולוף יעשה הכל כדי למצוא את הבית הבא שלכם בזמן הקצר ביותר ובמינימום טרחה

פורסם בתאריך: 3.4.18 21:53

ב-1 ינואר 2018 בחרה חברת "רי/מקס ישראל" במשרד שאולוף נדל"ן להוביל את הסניף האזורי, החולש על השכונות קריית יובל, קריית מנחם ועיר גנים, שבדרום מערב העיר. בחירה זו באה לאחר ש"רי/מקס ישראל" הגיעה למסקנה ששאולוף נדל"ן מסוגל לעמוד בהצלחה באתגרים המקצועיים והעסקיים הכרוכים בניהול משרד לייעוץ נדל"ן בסדר גודל אזורי. המשרד מעסיק כיום שלושה סוכנים נוספים ומנהל פיתוח עסקי. המגמה העתידית להעסיק במשרד כ- 15 יועצי נדל"ן ולפעול בשכונות נוספות בדרום מערב העיר.

(צילום: אבי קליין)

(צילום: אבי קליין)

איך התחיל העסק ולאן התפתח?
"לפני 15 שנה התחלתי לעבוד בתחום הנדל"ן תוך התמקדות במכירת דירות יד ראשונה מקבלן. במהלך השנתיים הבאות הקמתי את המשרד לייעוץ נדל"ן "שאולוף נדל"ן", שהתמקד בקניה ומכירה של דירות יד שנייה בשכונות קריית יובל, קריית מנחם ועיר גנים, שבדרום מערב העיר, וביישובים סמוכים כגון המושבים אורה ועמינדב. בינואר השנה עבר המשרד לפעול כזכיין של "רי/מקס ישראל".
מה מייחד אתכם?
"על פי נתוני אתר "מדלן" משרדנו מכר בשנת 2017 את כמות הדירות הגדולה ביותר בקריית יובל. תוצאה זו, המדברת בעד עצמה, נובעת משילוב של עבודה קשה ומפרכת ושימוש מושכל בחמישה עקרונות: שירות מיטבי ושמירה על קשר אישי עם הלקוח – מוכר וקונה, שימוש בטכנולוגיה הדיגיטלית המתקדמת ביותר לניהול עסק נדל"ן, פרסום נרחב באמצעי התקשורת הכתובה והאלקטרונית, שימור לקוחות, ולאחרונה גם בפיתוח וקידום יועצי נדל"ן המעוניינים למקסם את הצלחתם".

(צילום: עצמי)

(צילום: עצמי)

מהי הפרקטיקה של המשרד בקניה/מכירת נכס?
"בתפיסת עולמי, כל מוכר הוא גם קונה פוטנציאלי, וכל קונה הוא גם מוכר פוטנציאלי, ולכן, כל עסקה טומנת בחובה לפחות ארבעה צדדים הזקוקים לפלטפורמה שתיתן להם את הפתרון המיטבי לצרכים האמיתיים שלהם. המשרד מסוגל כיום, הן מבחינת היכולת הטכנולוגית והן מבחינת רמת המיומנות המקצועית של יועצי הנדל"ן לתת את המענה הדרוש ללקוח. על מנת לאפשר ניהול מו"מ יעיל לשביעות רצונו של הלקוח יוצר המשרד שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע מהמובילים בעיר, ובהם עורכי דין, יועצי משכנתאות, שמאים וכו', כל זאת על מנת לאפשר ניהול מו"מ יעיל לשביעות רצונו של הלקוח.
אילו חידושים יש בענף?
"המעבר ל"רי/מקס ישראל" מסמלת עבור המשרד את תחילתו של העידן הטכנולוגי המתקדם ביותר. טכנולוגיה זו מאפשרת למשל, לנהל את מסע פרסום הנכס המוצע למכירה, לא רק באתרי האינטרנט כגון "יד "2, "מדלן" ו"הומלי", אלא גם באתר הנכסים של "רי/מקס ישראל". טכנולוגיה זו מאפשרת חשיפה ניכרת של הנכס בפני כל שמונים יועצי הנדל"ן של "רי/מקס" ברחבי ירושלים (וגם בישראל ובשאר הסוכנויות באירופה ובארה"ב). הטכנולוגיה מאפשרת כיום סנכרון מרבי של הגורמים העוסקים בקידום צרכיו של הלקוח, למשל לעדכן את הלקוח על בסיס שבועי בכל האינטראקציות הקשורות בנכס שהתרחשו באותו השבוע כגון: כמות מתעניינים, מבקרים, היכן העסק פורסם, סוג הפרסום וכיצד התהליך מתקדם".

מי מתאים להיכנס לקריירה מהסוג הזה?
"שוק הנדל"ן פועל בסביבת עבודה דינמית ולחוצה, המחייבת תהליך של לימוד והתמקצעות על בסיס יומי. חריצות, אמונה במוצר, סבלנות (הרבה סבלנות), עקשנות, אמונה במוצר וקור רוח הן תכונות מפתח להצלחה בתחום. כרגע המשרד במגמת התרחבות ואנו פועלים "לרכוש" יועצי נדל"ן במספר אפיקים: לצרף אלינו יועצי נדל"ן בעלי רישיון, לשלוח אותם להשתלמויות בבית הספר של "רי/מקס ישראל" ולתת להם פלטפורמה להתפתחות בתחום הנדל"ן. אנו מוכנים גם לקלוט מעוניינים ומעוניינות להצטרף לשוק הנדל"ן כיועצים, לתת להם ייעוץ אישי, להפנות אותם לבית הספר להכנה לתווך של רי/מקס ולהתחייב להעסיקם במשרד לאחר קבלת הרישיון. המעוניינים בכך, יוכלו לפנות למשרד לייעוץ (ללא כל תשלום או התחייבות).
בתור מקצוען בתחום, האם לדעתך עליית מחירי הדירות תימשך?
"כרגע, כל עוד אין בנייה מסיבית של דירות בשנים הקרובות, אני צופה שמחירי הדירות ימשיכו לעלות או לפחות יישארו במקום. חשוב לציין כי אני מאמין בהשקעות בתחום כמניבות רווח ובמיוחד בתחום הפינוי בינוי".
איך נראה סדר היום שלך?
"אני מאוד משתדל להקדיש זמן למשפחה. אני קם כל יום בשעה 06:00 ועובר על מדורי הכלכלה והנדל"ן. מעיר את שלושת בנותי, מארגן להן אוכל ומקפיץ אותן לביה"ס. אני מגיע לעבודה בשמונה ורבע ונמצא בעבודה עד שעה 19:00 כל יום. כשאני חוזר אני נהנה לבלות זמן עם הבנות, כשערבי חמישי מוקדשים לזמן איכות עם לינוי אשתי. נכון שמדובר ביום עמוס ולא פשוט, סדר היום שלי כמעט לא נותן זמן למנוחה אבל, בסופו של יום, הסיפוק מהמשפחה, מהחברים ומהעבודה גובר על האתגרים שבפניהם אני עומד".

רימקס הבית שלי לוגו

כתובת: אורוגואי 42, קריית היובל טלפון:052-6444333
אתר: www.remax-israel.com/My-Home
פייסבוק: שאולוף נדל"ן
מייל: [email protected]

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר