צילום: אבי קליין
צילום: אבי קליין

מגי רוזנברג – הגינה של מגי

ללא יחסי ציבור, שבחו של סל הירקות האורגניים של מגי רוזנברג עבר מפה לאוזן. אם גם אתם מעוניינים לשנות את אורח החיים שלכם ובמקביל לשמור על הסביבה - תנו לגינה של מגי להפתיע אתכם

פורסם בתאריך: 28.6.18 13:17

"אורגני זה דרך חיים. חשוב שאנשים יבינו שכשהם קונים מוצרים אורגניים הם לוקחים אחריות על החיים שלהם, על תזונת הגוף שלהם אבל גם על הסביבה והחברה", אומרת מגי רוזנברג בהתלהבות. כחלק מהפעילות שלה להעלאת המודעות לשינוי סביבתי היא מתגאה ב"הגינה של מגי", חווה אורגנית קטנה, ביישוב נטף שבהרי יהודה. בחווה היא מגדלת מגוון רחב של ירקות ונבטים, הגדלים בשיטת חקלאות ברת קיימא. יחד עם תוצרת החווה תוכלו לקבל לביתכם מידי שבוע, סל רחב של מוצרים וגידולים של עוד יצרנים ומגדלים שונים. דבש, שמן זית, ביצים, טחינה, דגנים, פירות יבשים, חומרי ניקוי אקולוגים, יבשים, אגוזים ועוד, כולם אורגניים בפיקוח.

צילום: אבי קליין

צילום: אבי קליין

למה חשוב לצרוך מזון אורגני?

"החקלאות הקונבנציונלית גורמת להרבה פגע בגוף ובסביבה. התוצרת ה"רגילה" מלווה ברעלים שגורמים לחולי בגוף ובסביבה. כבר כרגע מתמעטות האדמות הפוריות ולכן חובה לגרום לפחות לכלוך אם נרצה להמשיך להתקיים.

בנוסף, מה הטעם לנסות להקפיד על תזונה מאוזנת ובריאה אם על הדרך מכניסים לגוף גם שפע רעלנים?"

מה ההסבר למחירים הגבוהים יחסית?

"נכון שהמחיר גבוה יותר, וזאת משום שלא מזהמים, לא מרעילים ולא מנצלים, זו שיטה ברת קיימא שיכולה להמשיך להתקיים בעולם. החקלאות ה"רגילה" מזהמת ולא מנקה אחריה וזה עולה לנו אח"כ בטיהור מים, בחשבונות רפואיים… כך שאורגני זה לא באמת יקר יותר. אני מבינה שהמחירים מרתיעים חלק מהאנשים, אבל כמו הרבה דברים בחיים זה עניין של סדר עדיפויות. אני רואה משפחות שמוציאות בקלות 25 שקל על גלידה לילדים, אבל נרתעים מאותו סכום עבור חבילת דובדבנים בריאים ומזינים".

צילום: אבי קליין

צילום: אבי קליין

איך התחלת?

"לפני כ-10 שנים החלטתי להקים גינת ירק קטנה בחצר שלי, מתוך אהבה לעבוד בגינה. עם הזמן התחלתי למכור את העודפים שנותרו. הראשונים היו חסה, נבטים ואפונת שלג מהגינה הפרטית שלי, ועם הזמן נוצרה דרישה של לקוחות למגוון רחב יותר של גידולים בכל שבוע, ואז עברתי לעבוד עם חקלאים אורגניים נוספים, כך שהיום אני מציעה מגוון גדול מאוד של מוצרים אורגניים, בנוסף לגידולים מהגינה. לפני כשנה פתחתי חנות אורגנית ובר מיצים בקסטל וממנה יוצאים המשלוחים לכל הארץ, בקרטונים ממוחזרים כמובן".

אילו מוצרים ייחודיים ניתן למצוא בסל?

"קודם כל הכל אצלנו טרי טרי. יש גם תוצרת עונתית שלא ניתן למצוא בהרבה מקומות בגלל שאין לה חיי מדף ארוכים. כרגע יש פקוס— מין מלפפון שעיר, או קישוא מיוחד וטעים. בגדול, תוצרת אורגנית טרייה היא בטעם שונה מהרגיל, התירס מתוק ביותר, ניתן לאכול אותו ללא בישול, מתפוצץ בפה ולא נדבק לשיניים. יש כרגע ענבים מתוקים כמו סוכריות, תמרים קרמל, עגבניות שרי שאי אפשר להפסיק לנשנש…"

הגינה של מגי
רחוב היצירה 103, מבשרת ציון
משלוחים: 02-5700796
טלפון בחנות ובר מיצים: 02-9660577
שעות פתיחה: ב'-ה' 8:00-19:00
יום ו' 8:00-14:30

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר