הטאג'ין (צילום: יובל כהן אהרונוב)
הטאג'ין (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מסעדת הטאג'ין בירושלים: קייטרינג מרוקאי ים-תיכוני שיזכיר לכם את הבית

אירועים באווירה מרוקאית במסעדת הטאג׳ין בירושלים, שוק אוכל בסופי שבוע, שירותי קייטרינג לשבתות חתן ולסעודות מצווה - הטאג'ין תייצר לכם חוויה עשירה וססגונית של טעמים מהמטבח המפנק ביותר

פורסם בתאריך: 21.2.19 11:53

מסעדת ה"טאג'ין" הוותיקה והאהובה של מרציאנו וטולדנו נפתחה לפני 22 שנים מתוך רצון להכיר לקהל הירושלמי את הטעמים האותנטיים של המטבח המרוקאי.  כיום, היא מציעה שירותי קייטרינג של מאכלים מרוקאים אשר יוסיפו לאירוע שלכם חוויה עשירה וססגונית של טעמים. בנוסף, במהלך השבוע ניתן לקיים שלל אירועים במסעדה ומדי יום שישי מתקיים שוק אוכל עם מבחר גדול של תבשילים, סלטים ופסטלים שיהפכו את השבת שלכם לבלתי נשכחת.

הטאג'ין (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הטאג'ין (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אם נמאס לכם לבשל או שאתם סתם רוצים לשדרג את ארוחת השישי, שוק האוכל במסעדה מציע מגוון עשיר של מטעמים לסוף השבוע. תפריט האוכל המוכן מציע כ-25 סוגי סלטים שונים וביניהם: גזר מרוקאי, סלק מזרחי, מטבוחה, חציל פיקנטי ומגוון חמוצים ביתיים. כמובן, שכל ארוחת שישי-שבת חייבת לכלול דגים והמסעדה מציעה שבע מנות דגים שונות וטעימות: דג נסיכה מרוקאי, דג טונה מרוקאי, דג סלמון בעשבי טיבול, פילה מושט מרוקאי, קציצות דגים ועוד.  כמו כן, התפריט כולל מבחר תבשילי טאג'ין: בשר עם זיתים ולימון, צלי בקר עם תפוח אדמה, קציצות בשר עם ירקות, עוף עם פירות יבשים, בשר וראשי ארטישוק, בשר ראש עם גרגירי חומוס. וכמובן – איך אפשר בלי מטוגנים? פסטלים עם תפו"א, סיגרים עם בשר, קובה נבלוסיה, קציצות ירק, שניצלונים.

הטאג'ין (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הטאג'ין (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מלבד כל זאת, ישנו מגוון של מנות עיקריות מיוחדות: בלינצ'ס בשר, כרעי עוף בתנור, כבד עוף ברוטב בצל ופטריות, פרגיות ברוטב שום ודבש, צלי בקר ברוטב פטריות ועוד מגוון מנות עשירות. כמו כן, ישנו מגוון ענק של תוספות שישלימו לכם את הארוחה ובינהן: אורז מקלובה עם עוף, פטריות בבצל ויין, תפו"א אדמה אפוי ועוד.

 

כמובן שמלבד האוכל המוכן לשישי שבת ניתן להזמין שירותי קייטרינג לכל אירוע ובין היתר לשבתות חתן וסעודות מצווה. במהלך השבוע ניתן לקיים במסעדה אירועים מגוונים באווירה אותנטית וייחודית ולאכול כיד המלך מנות מהתפריט העשיר של המקום.

 

כתובת: יד חרוצים 15, ירושלים

שעות פעילות: ימים א'-ה': 12:00 עד גמר האירוע. יום ו': 7:30-15:00

טלפון: 02-6725255

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר