בית ספר לקונדיטוריה (צילום: אורן בן חקון)
בית ספר לקונדיטוריה (צילום: אורן בן חקון)

המשפיעים: גליה אגייב יוסף, בית ספר לקונדיטוריה

אם המונחים קאפקייקס, עוגות שמרים, פרלינים, מרנג ובצק סוכר עושים לכם את זה, כדאי שתכירו את גליה אגייב יוסף, האשה שתגלה לכם את סודות הפטיסרי

פורסם בתאריך: 18.4.19 13:46

מיטב הקינוחים ונפלאות הקונדיטוריה, במיוחד אלו הניבטים אלינו מכל פוסט או סרטון שני באינסטגרם ובפייסבוק, הוכיחו מעל לכל ספק כי רבים מאיתנו רוצים או חושבים על התנסות ולימוד בכל הקשור לסוגי בצקים, שוקולדים, קרמים, פטיפורים, קינוחים אישיים או עוגות מרשימות. איך מגיעים לתוצאה מושלמת? ולמה לי זה לא יוצא כך? הן שאלות שנשאלות פעמים רבות בנינו לבין עצמנו. רוצים תוצאות? התשובה לכך פשוטה, קחו קורס או שניים בלימודי קונדיטוריה ותוכלו לפצח את התעלומה. בית הספר לקונדיטוריה של גליה אגייב יוסף, בין הבודדים הפועלים בירושלים, מרכז לימודי קונדיטוריה מקצועית הכוללים מגוון קורסים וסדנאות בתחום, באווירה ביתית חמה ואישית, תוך אופן התנהלות מקצועי ובלתי מתפשר בכל הקשור להכנת קינוחים איכותיים ברמה בינלאומית.

בית ספר לקונדיטוריה (צילום: גליה אגייב)

מהם הקורסים והסדנאות הנלמדים בבית הספר?

"בנינו תוכן לימודי לבית הספר עם מבנה הגיוני המתאים בעצם לכל גווני האוכלוסיה. מתחילים כמובן עם קורס יסודות הקונדיטוריה. קורס בסיסי ומקצועי המיועד למי שמעוניין להרחיב את הידע בתחום, לאלו המעונינים להפוך לקונדיטורים מקצועיים, ולמי שממש אוהבים לאפות ולהכין קינוחים ומעוניינים להשתדרג.בקורס נלמדים מגוון נושאים כמו סוגי בצקים: איך להכין בצק שמרים, בצק עלים, בצק פריך, בצק רבוך, קינוחי שוקולד, מוסים למיניהם, פטיפורים ועוגות. הקורס נמשך כ-16 שבועות והוא מתקיים אחת לשבוע. קורס ההמשך נועד למי שמחפש להתמקצע ולהשתדרג יותר, להעמיק בחומר והוא כולל 18 מפגשים. בנוסף מתקיימות בבית הספר סדנאות חד פעמיות המותאמות לקבוצות באירועים אינטימיים כמו ימי הולדת, ערבי גיבוש וכו'. בסדנאות אלו לומדים המשתתפים לזלף, ללוש, להתפיח, לגלגל ולאפות מאפים מתוקים, מאפים מלוחים ועוד".

בית ספר לקונדיטוריה (צילום: גליה אגייב)

חנות קטנה ומטריפה, בית קפה קטן

לצד בית הספר פועלת חנות בוטיק קטנה בה ניתן לרכוש מגוון חומרי גלם איכותיים הנדרשים לאפייה וקונדיטוריה, בנוסף ניתן למצוא בחנות כלים מקצועיים שישדרגו לכם את האפייה והקינוחים לרמה אחרת כמו תבניות, רינגים, שקפים, פלטה, סיליקונים ועוד ועוד. "אוהבי האפייה והקינוחים יוכלו למצוא בחנות שלנו מגוון רחב מאוד של חומרי גלם איכותיים הנדרשים לקינוחים הנלמדים בסדנאות. וניל אמיתי, שוקולד משובח, מרציפן איכותי, מחיות פרי, ממרחים, ציפויים, חומרים מיוחדים כמו פיקטין, חמאת קקאו, גלוטן, פייטה, חלבונית מפוסטרים, טרטלטים ומקרונים המוכנים למילוי שחוסכים לכם זמן ועבודה, בצק סוכר, צבעים לקישוט עוגות, סוכרים למיניהן, קצפת יציבה אינסטנט לבן ועוד". מציינת גליה אגייב יוסף ומוסיפה "למי שצריך עצה מקצועית, הקונדיטוריות שלנו שמחות תמיד לסייע ולתת עצה".

במקום פועל במשך השבוע קפה קטן המאפשר לתלמידים ולמבקרים להנות מקפה משובח לצד שלל פינוקים כמו עוגות מקרונים, מאפינס, טירמיסו עשיר, קינוחים ללא גלוטן ועוד הנאפים במקום.

בית ספר לקונדיטוריה (צילום: גליה אגייב)

למה קונדיטוריה?

"לפני קצת למעלה מ-20 שנה סיימתי תואר ראשון בפסיכולוגיה ורציתי לקחת פסק זמן לעצמי רגע לפני שאני ממשיכה לתואר שני. פסק הזמן כלל הרשמה ללימודי קולינריה במכללת הדסה ולרגע לא חשבתי שבזה אעסוק רוב חיי. כשסיימתי את לימודיי במכללת הדסה קיבלתי הצעה להשאר ולהדריך את התלמידים בחוג. עשיתי זאת במשך למעלה מ-10 שנים. הדרכתי ולימדתי מאות נשים וגברים. אהבתי את זה נהניתי מאוד. כשהגיע הזמן להמשיך הלאה ידעתי שאני רוצה להיות עצמאית ולפתוח מקום משלי, שיהיה מיוחד ושונה בנוף הקונדיטוריות בעיר, מקום המייצר ומוכר קינוחים איכותיים למסעדות הטובות ביותר לצד לימוד הכנת קינוחים חלביים איכותיים (עם הסבר להמרה לפרווה).

בית ספר לקונדיטוריה (צילום: גליה אגייב)

איך היתה ההתחלה?

בתחילה פתחתי קונדיטוריה לצד בית ספר שבו העברתי קורסים קצרים. הקונדיטוריה פעלה ללא לאות ובה הכנו קינוחים מעולים למיטב המסעדות בירושלים. עבדנו עם הטובים ביותר בתחום. הכנו קינוחי יוקרה לאירועים ומוסדות ולצד זה לימדנו אפייה והכנת קינוחים. לאחרונה עברנו למקום מרווח יותר כיוון שהחלטתי לשים דגש רחב יותר על נושא הקורסים ובית הספר. חשוב לנו להכשיר את דור ההמשך, חשוב לי באופן אישי שאנשים שרוצים ללמוד קונדיטוריה לא יאלצו לנסוע למרכז, שידעו שבירושלים יש עשייה מקצועית שלא נופלת משום מקום אחר.

בית ספר לקונדיטוריה (צילום: גליה אגייב)

למי מיועדים הקורסים והסדנאות?

למגוון רחב של נשים וגברים יחד המחפשים לימודים מקצועיים של תחום הקונדיטוריה. מבוגרים בפנסיה המחפשים עניין לא שגרתי, מורים/מורות בשנת שבתון, אנשים המעונינים לקחת פסק זמן בחיים וללמוד תחום למען הנשמה, מי שחלמו זמן רב על לימודי קונדיטוריה והחליטו לממש את החלום, צעירים וצעירות במהלך שירות צבאי או שירות לאומי, תלמידי תיכון ומי שרוצה להתמקצע ולהשתדרג בתחום.. אחוז ניכר מהתלמידים מגיעים מירושלים וסביבותיה כמו גוש עציון, מבשרת, מעלה אדומים, אזור בנימין, השומרון וכמובן מירושלים. במהלך חופשות לימודים בחנוכה ולפני פסח וכן במהלך יולי אוגוסט מתקיימים קורסים לקונדיטוריה עבור ילדים ונוער.

בית ספר לקונדיטוריה (צילום: גליה אגייב)

יש לבוגרי בית הספר סיכוי להתברג בעבודה מתאימה עם סיום הלימודים?

בהחלט מתוקף ניסיוני רב השנים ועבודתי עם מיטב השפים בירושלים אני מחוברת למי שצריך ולכן יכולה להמליץ על תלמיד או תלמידה שיוכלו להמשיך ולעבוד בתחום ולממש את הפוטנציאל.

תכניות לעתיד?

לימודי קונדיטוריה – מסלול פטיסרי מורחב, לימודי תעודה למי שמעונין לעסוק בתחום ולא צריך לנסוע למרכז לשם כך וכן סדנאטצ קונספט בשילוב בית הקפה.

 

גליה – בית ספר לקונדיטוריה

יד חרוצים 4 מבוא סם שפיגל

תלפיות ירושלים

אתר: www.galia–cakes.co.il

לפרטים נוספים והרשמה: 02-6715716, 050-7644945

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר