פרו גיימר מעבדת סלולר (צילום: אבי קליין)
פרו גיימר מעבדת סלולר (צילום: אבי קליין)

פרו גיימר Pro-Gamer: מעבדת הסלולר בירושלים בניהול רונן גבאי

רונן גבאי היא הבעלים של פרו גיימר Pro-Gamer - חנות סלולר בירושלים ומעבדת תיקונים, ומבטיח את השירות הטוב ביותר והאמין ביותר

פורסם בתאריך: 30.4.19 16:30

 Pro-Gamer  – הינה חנות סלולר בירושלים שהדגש בה הוא מעבדת השירות למכירה ותיקון טאבלטים ומכשירים סלולרים הוותיקה והאמינה ביותר בעיר, החנות והמעבדה הוקמו ב-2005 על ידי רונן גבאי. המעבדה, שהיא חלוצה בתחום, מתמחה בתיקון של כל סוגי המכשירים הניידים החל מהחלפת מסך שנשבר, החלפת סוללות, תיקון מסך מגע ועוד.

פרו גיימר מעבדת סלולר (צילום: אבי קליין)

"כשחקן הוותיק ביותר בעיר בתחום תיקוני הסלולר, בפרו-גיימר מקבלים הלקוחות את השירות הטוב ביותר והאמין ביותר", אומר רונן גבאי הבעלים, "כל מכשיר שנכנס אלינו לבדיקה עובר מספר שלבים שהראשון בהם הוא אפיון התקלה – חשוב לנו לבדוק לעומק מהי התקלה והאם היא ברת תיקון, לאחר מכן מסבירים ללקוח את מהות התקלה מסכמים על מחיר מותאם לצורך תיקון על מנת שלא יהיו הפתעות ותיקון המכשיר בשקיפות מלאה אל מול עיני הלקוח במקום. אין אצלנו הפתעות לא במחיר ולא באופן התיקון. לאחר התיקון אנו מבצעים טסט ובדיקה חוזרת של המכשיר על מנת לוודא שהתקלה תוקנה באופן סופי לשביעות רצון הלקוח. לשמחתי המקרים בהם הלקוח חוזר למעבדה עם תקלה משנית הם מעטים ביותר. רמת הגימור של מכשיר שיוצא מהמעבדה שלנו אינו נופל מרמת גימור של מכשיר חדש", הוא מסכם.

פרו גיימר מעבדת סלולר (צילום: אבי קליין)

"ישנם לקוחות שאנו דוחים אותם בנימוס מאחר ואנו חושבים שלא נוכל להגיע איתם לרמת תיקון נאותה ושימוש תקין במכשיר, לדוגמה, מכשיר מסוג אייפון או שיאומי שמגיע עם מסך שבור למעבדתנו אך הסוללה של המכשיר נפוחה ולא ניתן לסגור כיאות את המכשיר לאחר תיקון. בנוסף, מכשיר כזה יכבה ללקוח גם כאשר הסוללה במצב של 20 או 30 אחוז וכמובן שיהיה איטי בשימוש כי המעבד יזהה מצב של סוללה חלשה ויאט ביצועיו. יש לקוחות שגם במקרים כאלו עומדים בשלהם ורוצים רק לתקן את המסך כי זה מה שמפריע להם ברגע זה לדבר בטלפון, אך מנסיוננו לקוחות כאלה יחזרו אחר כך וייטענו שהמסך נשבר להם זמן קצר אחרי (כי הוא לא הותקן טוב) ומרגע הראשון היו בעיות (כי הסוללה מבפנים המשיכה להתנפח ולחצה על המסך מתוך שלדת המכשיר) והלקוח ייטען שהמגע לא היה טוב. הדבר משול ללקוח שרוצה לתקן גיר או מנוע במוסך ובעל המוסך אומר לו אתה צריך גם שמן מנוע והלקוח יסרב מאחר והוא רוצה לנסוע ללא שמן באוטו, לכולם ברור וגם למוסכניק, שאותו לקוח יחזור תוך שבוע עם גרר למוסך ועם עשן שיוצא מהמנוע.

פרו גיימר מעבדת סלולר (צילום: אבי קליין)

בשנים האחרונות צצו מעבדות לתיקון סלולר חובבניות שאינן ערוכות לתיקוני מכשירים ואינן עומדות בשום סטנדרט, לכן אומר רונן: "חשוב לשים לב למעבדה מומלצת ולא למהר אל הזול ביותר. הזול ביותר יוצא לרוב היקר יותר. עבודות לא מקצועיות עושות שם רע בכל מה שקשור לתיקון מכשירים סלולרים דבר הפוגע ביושרה המקצועית שלנו וגורם לאנשים לחשוב שלפעמים עדיף פשוט לרכוש מכשיר חדש ולא לתקן ,אך זוהי טעות. צריך לדעת לאיזה בית עסק לגשת, לחפש המלצות, מעבדה וותיקה ומנוסה שלא מתפשרת על השירות ורמת התיקון. אני יכול להעיד כי מאז שפתחנו את המעבדה אחוז התקלות החוזרות אצלנו ירד והוא בגדר כ-שלושה אחוזים בלבד. יש לנו לקוחות שנהנים מהשירות שלנו למעלה מעשר שנים. הם לא מחליפים מכשיר כל שנה ומעדיפים לתקן ובכך מאריכים את חיי המכשיר וחוסכים כסף רב. אנחנו מאוד משתדלים לשפר ולשדרג את שיטות התיקון איתן אנחנו עובדים. חשוב לנו להתעדכן באופן קבוע בכל מה שחדש בתחום", אומר רונן גבאי.

כיום, רונן מציין ששוק הטלפונים הזולים נמצא בעלייה מתמדת וכמו כן התיקונים של אותם סמארטפונים, כאשר לכל ילד יש טלפון פשוט שעולה בסביבות ה 800-1200 ₪ ולצערנו הילדים, שיהיו בריאים, משתוללים, מאבדים, זורקים, או סתם רוצים להחליף טלפון. בפני ההורה החלטה לא פשוטה, הילדים רוצים מכשירים חדשים, כי הם איטיים או קצת שבורים, יש הורים שטוענים לא שווה לי לתקן, ויש הורים שהם לקוחות מעולים שלנו שמבינים שלהחליף כל כמה חודשים סמארטפון זה לא כלכלי ובנוסף חשוב לחנך את הילד שלא קונים סמארטפון חדש ברגע שהוא שובר או מאבד את הסמארטפון שלו.

האתר מספק מידע ומחירים באופן שקוף וקיים כבר מ-2006.

 

PROGAMER שירות מכירה ומעבדה לתיקון סלולר

תלפיות: פייר קניג 37, מול קניון הדר –  02-6501004   

מרכז העיר: קינג ג'ורג' 17, ירושלים – 02-6242081

תל אביב: תחנת רכבת סבידור – 03-7909330

לאתר הבית של פרו גיימר חנות ומעבדה לסלולר

לדף תיקון האייפון בירושלים של פרו גיימר

.

 

 


כתבה שיווקית


 

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר