אלפא שירותי מעבדות סלולר (צילום: יובל כהן אהרונוב)
אלפא שירותי מעבדות סלולר (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אלפא שירותי מעבדות סלולר בירושלים – מקצוענות ואמינות

פורסם בתאריך: 30.4.19 16:29

מעבדת הסלולר והחנות "אלפא שירותי מעבדות סלולר בירושלים" של דניאל מישלי בקניון הדר, היא המקום הנכון לתקן את כל סוגי המכשירים הניידים ולא רק בזכות המקצועיות והוותק של דניאל, אלא גם בזכות האמינות. "אני נוהג לתקן מיד ומול עיני הלקוח. במידה ואני מאבחן שהתקלה נגרמה ממשהו מזערי ללא צורך להחלפת חלק כלשהו, כמו למשל לכלוך שהצטבר, אני מעדכן את הלקוח וכמובן לא אגבה על כך תשלום. לצערי יש מעבדות רבות שמנצלות את חוסר הידע וההבנה של הלקוחות", אומר מישלי, שהחל את דרכו המקצועית בגיל 17 כשעבד לצד דודו ושם התוודא לאהבתו למקצוע ולתחום הטכני, לפני כ 3 שנים נעשה עצמאי ופתח חנות משלו בקניון הדר.

בחנות נמכרים האביזרים המתקדמים והחדישים שיש היום בשוק: גדג'טים שונים, כל סוגי האזניות החדישות, רמקולים, כיסויים לסמארטפונים, סוללות גיבוי איכותיות, מטענים לכל סוגי הניידים ועוד. מוסיף דניאל: המחיר שלי הוא הזול ביותר. יש לקוחות שנוסעים על אילת לקנות במחיר מוזל ואז מגלים שיכלו לרכוש גם ליד הבית, אצלי. כי המחירים שלי זולים מאילת".

אלפא שירותי מעבדות סלולר (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אלפא שירותי מעבדות סלולר (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מה מייחד את אלפא שירותי מעבדות?

"אצלנו השירות הכי מהיר והכי זול. כשבוחנים שירות טוב וייחודיות מודדים זאת במספר פרמטרים, אני בהתחייבות מלאה יכול לומר שאני עומד בכולם. הייחודיות נמדדת במחירים הכי זולים ואני כזה, אני מוכר הרבה יותר זול מכל מקום אחר באזור. בנוגע לשירות האמין והיעיל – גם בזה אני עומד בגאווה, כי כל התיקונים הסלולריים שאני מבצע, מטלפונים ניידים ועד טאבלטים ואייפדים, כולם נעשים במקום ולעיני הלקוח בשקיפות מלאה. אני לא גובה מחיר אם אין צורך בכך, לא פעם נכנס אלי לקוח עם תקלה מסוימת שניתנת לתיקון בקלות, למשל לא שומעים טוב או בעיה בשקע טעינה, כשאין צורך להחליף חלק אלא רק ניקוי קל, אסדר ואחזיר ללקוח ללא עלות. יש מקרים שהמסך מתנתק ואני מחבר מחדש והכל עובד – גם על זה אני לא אגבה תשלום. אני מודע לכך שיש מעבדות שגובים תשלום על תקלות מסוג זה ואפילךו יחליפו מסך למרות שהוא תקין, אבל אני מעדיף להיצמד ליושר הפנימי שלי ולהיות הגון בראש ובראשונה. זה חשוב לי יותר מכסף".

אלפא שירותי מעבדות סלולר (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אלפא שירותי מעבדות סלולר (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מה התקלות הנפוצות ביותר בהם אתה נתקל ?

"יש לי מעבדה מתקדמת המתמחה בתיקונים לכל סוגי הסלולר ושאר מכשירים ניידים בתקלות שונות, החלפת סוללות, שקעים פגומים, החלפת מסכי מגע לכל סוגי המכשירים, תקלות נעילות סים ועוד. התקלה העיקרית שחוזרת על עצמה לרוב נגרמת מנפילת הטלפון, אני תמיד אומר שהכי חשוב זה לקנות כיסוי טלפון טוב וחזק. תקלות נוספות שהן שגרתיות: לכלוך שמצטבר בשקע הטעינה, אזניית השמע שנסתמות, יש כמובן תקלות שמצריכות החלפת רכיבים, או שיש בעיה בטאץ', אם אני מזהה תקלה שלא ניתן לתקנה או שמחיר החלק עולה כמעט כמו מכשיר חדש, אני מיד מעדכן את הלקוח שבמקרה שלו, כבר עדיף לרכוש חדש".

אלפא שירותי מעבדות סלולר (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אלפא שירותי מעבדות סלולר (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מעבר למגוון המוצרים הקיימים בחנות והמחירים הזולים ללא תחרות, מה עוד מייחד את השירות שאתה נותן באלפא סלולר?

"אני מתקן את המכשיר לעיני הלקוחות. מתקלות מורכבות ביותר ועד הפשוטות, אם יש צורך בהחלפה אני תמיד אתן ללקוח את החלק המקלוקל ולא אעשה בו שימוש חוזר. לא פעם אני שומע ונתקל בעובדי מעבדה שנוהגים בחוסר הגינות. לגבי מחירי החנות, חבל לי לראות לקוחות ניגשים לדוכנים לרכוש אביזרים ומוציאים סכומים גבוהים במיוחד, אני מזמין את כולם להגיע אלי ולהתרשם מהמחירים והמוצרים".

"הכי חשוב לי בעבודה זה אמינות ויושר, אני לא ארשה לעצמי לקוח שיצא מאוכזב או כועס מהחנות, אני משקיע הרבה מאוד ביחס טוב ללקוחות, בבניית אמון, בשקיפות מלאה, אני מתקן במקום לעיני הלקוח והוא רואה מה הוא מקבל ואני מודע לכך שלקוחות רוצים את המכשיר שלהם מתוקן כמה שיותר מהר. אני משקיע בהענקת השירות הטוב ביותר ומעדיף להפסיד כסף, אך לדעת שהוא מרוצה זה הסיפוק שלי מהעבודה. אני רוצה להאמין שהיחסים הטובים עם הלקוחות יהיו הדדיים ואם לקוח קיבל שירות טוב ואמין כשהגיע לתקן את המכשיר שלו,  ביום שיצטרך לרכוש אביזר כלשהו הוא יגיע אלי לחנות ויקנה אצלי. אני חייב לציין שיצא לי לראות את מחירי האביזרים שאני מוכר באילת שזאת עיר ללא מע"מ, במחירים זהים למחירים שאני מוכר".

 

כתובת: קניון הדר קומת כניסה, צמוד לאופטיקנה, פייר קניג 26 ירושלים.

 חנייה חינם לשעתיים ראשונות.

שעות פתיחה: ימי א'-ה' 9:30-22:00

ימי שישי 9:00-14:00

מוצ"ש משעה אחרי יציאת שבת ועד 23:00

 טלפון: 02-9966499

לפייסבוק: אלפא שירותי מעבדות

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר