בתמונות המופע 'אור גבוה' (למעלה משמאל עם כיוון השעון), תיאטרון הקרון, ההצגה 'תהיה בריא מוריס מגי', המופע 'אקו אקו ואן ואן' (צילומים: דור קדמי, הדר ברל, יאיר מיוחס)
בתמונות המופע 'אור גבוה' (למעלה משמאל עם כיוון השעון), תיאטרון הקרון, ההצגה 'תהיה בריא מוריס מגי', המופע 'אקו אקו ואן ואן' (צילומים: דור קדמי, הדר ברל, יאיר מיוחס)

תיאטרון הקרון מציג: פסטיבל הבובות הבינלאומי ה-31

ביום ראשון, 14.8, ייפתח בגן הפעמון הפסטיבל הבינלאומי בפעם ה-31, שבו תוכלו ליהנות ממגוון הצגות ומופעים לקטנטנים ולמבוגרים. בנוסף יתקיימו שני אירועי חוצות לכל המשפחה

פורסם בתאריך: 14.8.22 19:45

ביום ראשון הקרוב, 14.8, ייפתח פסטיבל הבובות הבינלאומי, או בשמו החדש – פסטיבל הקרון 2022, בהפקת תיאטרון הקרון. בפסטיבל, שהנושא המרכזי שלו יהיה העתיד, יוצגו הצגות ופרויקטים מיוחדים שישקפו מחשבות על העתיד, על החלל, על טכנולוגיה ועל החיפוש אחר האנושי בעידן הדיגיטלי.

הפסטיבל יימשך עד ליום חמישי, 18.8, ויתקיימו בו אירוע פתיחה, שלוש הפקות בינלאומיות, כ-35 הפקות לילדים ומבוגרים, מתחם חוצות רב תחומי, סיור תיאטרון דיגיטלי בטכנולוגיית AR על קירות התיאטרון, תחנת צילום תיאטרונית עם אנימציה חיה, סיורי תיאטרון ברחובות המושבה הגרמנית, מופעי קרקס וליצנות, סדנת איור ולסיום, במופע הנעילה, קברט מקורי. מרבית המופעים והאירועים יתקיימו במרחב של גן הפעמון, שבו שוכן, כידוע, משכון תיאטרון דוידסון – הבית של תיאטרון הקרון.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הפסטיבל מתקיים בתמיכת מנהל תרבות, עיריית ירושלים, הקרן לירושלים, קרן מנדל, משרד החוץ ושגרירות צ'כיה וצרפת.

אירוע הפתיחה (ראשון, 14.8, 22:00) ידמה נשף בירח, שיתקיים בסקייטפארק בגן הפעמון, אשר ישלב מופע של סקייטרים מובילים, הרכב מוזיקלי, רקדניות ומופע של הבובנאי והמוזיקאי הצרפתי Santiago Moreno.


המופע 'אקו אקו ואן ואן' (צילום: יאיר מיוחס)

המופע 'אקו אקו ואן ואן' (צילום: יאיר מיוחס)


כאמור, בפסטיבל יתארחו השנה שלושה מופעים בינלאומיים – ההצגה "תזמורת של שתי ידיים" של Compagnie La Muette , שבה יציג Santiago Moreno תיאטרון חפצים מוזיקליים עם התזמורת הקטנה בעולם; ההצגה לגיל הרך "צ'יק צ'יק הב הב" (צ'כיה), תיאטרון בובות קסום עם רכבת קטנה שיוצאת למסע מיניאטורי ודמיוני באולם התיאטרון. פולשים מהחלל (צרפת) תיאטרון חפצים על שולחן, בהשראת סרטי מדע בדיוני משנות ה-50.

כמו כן, פסטיבל הבובות יציג את מיטב היצירה לילדים שנעשתה בארץ: המדריך להרפתקן (תיאטרון הקרון) בכורה ליצירתו של דניאל אנגל – תיאטרון בובות וחפצים עם הרבה דמיון, הומור ורוח שטות; יונתן בלש ממש (מעיין רזניק) – בכורה ירושלמית, עיבוד לספרו של דוד גרוסמן; לואיזה (תיאטרון הקרון) – בכורה ליצירתה של איריס דומאני. סיפור על חריגות ועל קבלת האחר, המשלב לייב וידאו, אנימציה, הפעלת בובות ועוד.


ההצגה 'תהיה בריא מוריס מגי' (צילום: דור קדמי)

ההצגה 'תהיה בריא מוריס מגי' (צילום: דור קדמי)


בפסטיבל יינתן דגש מיוחד על יצירות המשלבות שפת מחול לילדים, בהן 'ההצגה הכי משעממת בעולם' (רננה רז), בהצגה באמצעות קריינות מוקלטת ושפת תנועה; 'דילוגים' (גת גודוביץ פלצר) – בהשראת "ציפור הנפש" מאת מיכל סנונית, ומופעים נוספים.

כמדי שנה, לב הפסטיבל יהיה מתחם חוצות רב תחומי לכל המשפחה שיתקיים בנושא "עתיד", בניהולם האמנותי של דפנה קרון ושחר מרום. איזה ממתקים יהיו עוד 50 שנה? האם עדיין יהיה מקום שנקרא בית -ספר ? יהיה לי חייזר מחמד? רכב מרחף, או בית נופש על הירח? אנחנו עסוקים בעתיד, מתכננים אותו, חולמים עליו, מצפים לו וחוששים ממנו.


תיטארון הקרון בגן הפעמון (צילום: דור קדמי)

תיטארון הקרון בגן הפעמון (צילום: דור קדמי)


הפסטיבל ינעל בהפקה מיוחדת כחלק מאירועי "רכבת לילה" של התיאטרון. Underground Cabaret מופע קברט בועט ועכשווי של תיאטרון חפצים, מחול, ליצנות ופרפורמנס שמסתיים במסיבה מטורפת עם עמית סטארק.

 

 

עוד בפסטיבל, תחנת הצילום התיאטרונית "חיבוק משפחתי" המשלבת תיאטרון, משחק ואנימציה חיה, סיורי תיאטרון בעמק רפאים; "אור גבוה" הצגה ללא מילים ובשיתוף הקהל, הכוללת מגוון של מיומנויות קרקס היישר מסירק דה סולייל; "בחזרה לעתיד" סדנת איור עם המאייר סשה נאומוב (בשיתוף פעולה עם פסטיבל אאוטליין), ועוד.


המופע 'אור גבוה' (צילום: הדר ברל)

המופע 'אור גבוה' (צילום: הדר ברל)


מחירי ההצגות לילדים נעים בין 60-45 שקלים, למבוגרים בין 80-60 שקלים. הכניסה למתחמי החוצות הינה בתשלום של 40-30 שקלים, והסיורים בתשלום של 40-30 שקלים. יצוין כי יש אפשרויות לעשות מנוי לפסטיבל שבו ניתנות הנחות. פרטים נוספים באתר traintheater.co.il, או בטל' 4524*.


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר