ירושלים כללי, גשר המיתרים - ארנון בוסאני
(צילום: ארנון בוסאני)

תיאטרון, מחול ומוזיקה: פסטיבל ירושלים לאמנויות 2023 יוצא לדרך

הפסטיבל הירושלמי יתקיים בין ה-6.6-8.6, ויכלול מגוון רחב של הופעות, כולל תיאטרון, מחול, מוזיקה ואמנות חזותית. הכניסה למרבית האירועים היא חופשית או בתשלום סמלי

פורסם בתאריך: 5.6.23 19:57

פסטיבל ירושלים לאמנויות יוצא לדרך חדשה מחר, שלישי, בשנתו ה-22, ויציג תוכנית אמנותית עשירה של מופעים בשלל תחומי האומנויות. הפסטיבל הירושלמי יתקיים בין ה-6.6-8.6, ויכלול מגוון רחב של הופעות, כולל תיאטרון, מחול, מוזיקה ואמנות חזותית, בשלושה ימים של חגיגה אמנותית-מקומית ומפגשי חשיפה לתרבות מסקרנת ורעננה הפועמת בעיר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגבעת משואה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


במשך שלושת ימי הפסטיבל יוצגו ברחבי העיר עשרות הפקות מקור ייחודיות ומופעים, בשלושה אתרים מרכזיים ברחבי העיר: קמפוס ירושלים לאומנויות, שכונת קטמון ושכונת בית הכרם. בין משתתפי הפסטיבל: ויקטוריה חנה, אקוט, דניאל זמיר, סדנת המחול של להקת ורטיגו, קבוצת התיאטרון רות קנר ועוד.

"הפסטיבל שואף לבטא את ערך המפגש האנושי, מפגש של אנשים שונים, רחוקים וקרובים, מפגש של תושבים מרקעים מגוונים, השקפות, דעות, דתות ותרבויות שונות, מקטבים שונים בירושלים או מאותה השכונה", נמסר ל"כל העיר". "הפסטיבל מתאפיין ביצירות בתחומי אמנות שונים: תיאטרון מחול, מוסיקה, אמנות רב-תחומית ופרפורמנס. שלושה מוקדי פעולה עיקריים יהוו מרכז חי ופועם של יצירה, אליהם יצטרפו מוקדים נוספים בשכונות בירושלים".

יצוין כי הכניסה למרבית האירועים היא חופשית או בתשלום סמלי. לאתר הפסטיבל:
https://jerusalemarts.co.il/

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר