בית ספר לקולנוע סם שפיגל בקמפוס ירושלים לאומניות (משמאל עם כיוון השעון), דנה בלנקשטיין-כהן, מור אלדר, ג'ו פרציו ודנה בלנקשטיין-כהן (צילומים: ארנון בוסאני, ינאי יחיאל)
בית ספר לקולנוע סם שפיגל בקמפוס ירושלים לאומניות (משמאל עם כיוון השעון), דנה בלנקשטיין-כהן, מור אלדר, ג'ו פרציו ודנה בלנקשטיין-כהן (צילומים: ארנון בוסאני, ינאי יחיאל)

בשיתוף נטפליקס וחברות הפקה בינלאומיות: הסדרות החדשות של חממת סם שפיגל

המחזור השני של החממה יוצא לדרך עם 8 פרויקטים נבחרים של יוצרים ויוצרות ישראלים צעירים, שיזכו לפיתוח הסדרות שלהם, תוך ליווי מקצועי של בכירי התעשייה מהארץ והעולם

פורסם בתאריך: 13.6.23 21:32

נטפליקס, חברת ההפקה New Mandate Films, סרטי יונייטד קינג – אלו הם רק חלק מהשותפים החדשים של חממת סם שפיגל לסדרות, רגע לפני שהמחזור השני של החממה יוצא לדרך.

המחזור השני כולל 8 פרויקטים נבחרים של יוצרות ויוצרים ישראלים צעירים, שהסדרות שלהם יפותחו לשוק הטלוויזיה המקומי והבינלאומי, תוך שהם מקבלים ליווי מקצועי של בכירי התעשייה מהארץ ומהעולם: נח סטולמן, רונית ויס-ברקוביץ, אוסי נשרי, דרור משעני, דפנה לוין ונציג נטפליקס המפיק והתסריטאי ג'ו פרצ'יו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


כאמור, יהיה זה המחזור השני של חממת סדרות הטלוויזיה, אשר נוסדה בשנה שעברה על ידי בית הספר לקולנוע וטלוויזיה סם שפיגל, והתקיימה בירושלים ובמשרדי נטפליקס בלוס אנג'לס.

"חממת סם שפיגל לסדרות צירפה לכוחותיה השנה עוד ארבעה שותפים חדשים: חברת ההפקה האמריקאית 'New Mandate Films' שהפיקה לאחרונה את הסרט "השורד" של בארי לוינסון בכיכובו של בן פוסטר ומפתחת פרויקטים בינלאומיים של קולנוע וטלוויזיה בנושאים יהודיים וישראליים; סרטי יונייטד קינג שמרחיבים את השקעתם בקולנוע, בשנים האחרונות, גם לתחום סדרות וערוצי טלוויזיה והיו שותפים בהפקת הסדרות "שעת נעילה" שנמכרה ל – HBO והסדרה "באש ובמים" שהופקה עבור נטפליקס; הרל"י-המיזם לקולנוע וטלוויזיה ירושלים – קרן הקולנוע העירונית הראשונה בישראל התומכת בסרטי קולנוע וסדרות טלוויזיה שעלילתן מתרחשת בעיר ירושלים, ועיריית ירושלים.

למחזור השני של החממה הוגשו למעלה מ-100 הפקות פוטנציאליות, מתוכם נבחרו 8 פרויקטים, 6 מהם של יוצרות – אורית פוקס רותם ועדי גורל, נור פיבק ומאי פלטי, הילה רויזנמן, רחל אליצור, שירה פורת וחן שומוביץ, ושני פרויקטים של היוצרים גיא רז ורותם קפלינסקי.


מנהלת חממות סם שפיגל מור אלדר, התסריטאי והמפיק נציג נטפליקס ג'ו פרצ'יו, מנהלת סם שפיגל דנה בלנקשטיין-כהן (ללא קרדיט - מאושר לשימוש)

מנהלת חממות סם שפיגל מור אלדר, התסריטאי והמפיק נציג נטפליקס ג'ו פרצ'יו, מנהלת סם שפיגל דנה בלנקשטיין-כהן


"את חממת סם שפיגל לסדרות מובילות דנה בלנקשטיין-כהן, מנהלת סם שפיגל בית ספר לקולנוע ולטלוויזיה ומור אלדר, מנהלת חממות סם שפיגל", נמסר ל"כל העיר". "המחזור השני של חממת הסדרות ייפתח השבוע בירושלים. המשתתפות.ים יעבדו עם עורכות ועורכי התסריט מהטובים בארץ: נח סטולמן, רונית ויס-ברקוביץ', דרור משעני ואוסי נישרי, תתקיים כיתת אמן עם שירי ארצי ודפנה לוין, בנוסף לסדנת התסריט בהדרכת ג'ו פרצ'יו, ופיתוח מוצר גרפי לסדרה בליווי מקצועי של קריאייטיב סטודיו ענני-פרמאונט".


קמפוס ירושלים לאמנויות (צילום: ארנון בוסאני)

בית הספר לקולנוע סם שפיגל, בקמפוס ירושלים לאמנויות (צילום: ארנון בוסאני)


בלנקשטיין כהן: "זו זכות גדולה לבית הספר סם שפיגל לקולנוע וטלוויזיה לשמש שחקן מרכזי בתעשיית הטלוויזיה הישראלית. מטרת החממה היא לתת במה ולייצר הזדמנויות ליוצרות ויוצרים פורצי דרך, העושים את צעדיהם הראשונים בתעשייה ומביאים סיפורים מקומיים שיגיעו לקהל בארץ ובעולם. אני רוצה להודות לנטפליקס על האמון המתמשך, ולשותפינו החדשים, חברת ההפקה האמריקאית New Mandate Films, סרטי יונייטד קינג, המיזם לקולנוע ולטלוויזיה בירושלים ועיריית ירושלים".


דנה בלנקשטיין-כהן (צילום: ינאי יחיאל)

דנה בלנקשטיין-כהן (צילום: ינאי יחיאל)


 

 

הפרויקטים שנבחרו

הטפיל / חן שומוביץ
(תסריטאית – חן שומוביץ,  מפיק – מרק רוזנבאום, חברת הפקה – טרנספקס הפקות)
כשעובדת סוציאלית אפורה ופאסיבית פוגשת את אהבת חייה היא חווה התעוררות ופורצת בניסיון הצלה חסר גבולות עבור נערה בסיכון בה היא מטפלת אבל מפספסת את ההזדמנות להציל את עצמה.

המטפל / רותם קפלינסקי
(תסריטאי – רותם קפלינסקי, הפקה – נעמי לבארי, סער יוגב, גיא הודס, חברת הפקה – בלאק שיפ)
יונתן אלחנן, חוזר בתשובה בן שלושים, מקבל הצעת עבודה ממנהל סוכנות חרדית יוקרתית לשידוכים – להוביל הכשרה לאברכים למפגשים עם נשים באמצעות מציאות מדומה.כאשר היחסים הווירטואליים בינו ובין ה"מטופל" הראשון שלו חוצים גבולות אל הממשי, יונתן מתחיל לחשוד שהוא משמש חוליה בניסוי שמטרותיו שונות לחלוטין.

הפלסטיקאים / הילה רויזנמן
(תסריטאית – הילה רויזנמן, מפיק – איתן מנצורי, חברת הפקה – ספירו פילמס)
מזכירה צעירה וחריפה בעיריית לוד מקימה קליניקה לטיפולים פלסטיים בסלון ביתה, כדי להשיב לאימה, נהגת מונית דיכאונית, את מקצועה כמנתחת כירורגית מהוללת, כפי שהייתה במוסקבה. היא נאבקת כדי להשיג לאימה רישיון רפואי, אך בדרך נגררת לנהל את העסק באופן פיראטי; נחישותה לזכות בהכרה ולפרוץ את תקרת הזכוכית, הופכת אותה ואת אימה לפורעות חוק.

הקמפיינער'ס / רחל אליצור
(תסריטאית – רחל אליצור, מפיקה – עדי בר יוסף, חברת הפקה – אנדמול שיין ישראל)
מיכל שוברת כל תקרת זכוכית כדי להפוך לפרסומאית ולהגשים את עצמה, עד שהיא פוגשת תקרה העשויה מאהבה.

השמורה/ נור פיבק, מאי פלטי
(תסריטאיות – נור פיבק ומאי פלטי, מפיקה – אורלי ארבל, חברת הפקה – SIPUR)
דרמה קומית בלב מדבר. כשבתו העיתונאית של פקח אגדי מרשות הטבע והגנים מגלה שאביה מת בתאונה באמצע המדבר, היא חוזרת לעיר הולדתה הנידחת אחרי שנים ומנסה לפענח את סיבת המוות האמיתית שלו

טריגייט / גיא רז
(תסריטאי – גיא רז, מפיקים – יואב גרוס ועדי ארבל, חברת הפקה – יואב גרוס הפקות)
שריפת ענק מכלה שכונה בחיפה, אבל נטע, מורי וילדיהם לא מצליחים להתאושש מהטראומה למרות, ואולי בגלל, שביתם הוא היחיד שנשאר עומד.

מצבי רוח / שירה פורת
(תסריטאית – שירה פורת, מפיקה – לי שירה, חברת הפקה – הדור החדש)
דניאלה (30) הייטקיסטית מצליחה, מגלה שאמא שלה, איתה היא לא בקשר, חיה ברחוב כבר תקופה. היא נקראת ״להציל״ את האישה האחת שהיא לא יכולה לשאת, להכניס אותה לתוך חייה, דבר שישנה אותם מהיסוד.

עזרת נשים / אורית פוקס רותם, עדי גורל, בסי דיל, מירי מילשטיין
(תסריטאיות – אורית פוקס רותם ועדי גורל, מפיקות – מאיה פישר ושני סרור, חברת הפקה – גרין פרודוקשן)
מדריכת כלות אדוקה ושמרנית בחסידות גור, מתמנה להפעיל קו הקלטות טלפוני שמטרתו חיזוק אמוני לנשים. אך בחסות האנונימיות, הוא הופך לקו חם וחתרני לשאלות ותשובות על מיניות, צניעות ויחסים. כשעצותיה יטלטלו את חיי נשות הקהילה, ורגע לפני שתיחשף, היא תגלה את מה שהדחיקה בעצמה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר