עזרא (צילומים: שי עזרא, פרטי)
(צילומים: שי עזרא, פרטי)

נפתחה המסעדה החדשה של שי עזרא בתלפיות

עזרא, לשעבר מבעלי אולמי ארטמיסיה, פתח סטקיה חדשה - "עזרא - גריל בשרים" ברחוב יד חרוצים בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים: "אני רוצה להרים את תלפיות ולהחזירו לאזור הבילוי שהיה פעם"

פורסם בתאריך: 19.11.17 16:46

שי עזרא, לשעבר מבעלי אולם האירועים "ארטמיסיה", פתח בתלפיות בסוף השבוע שעבר את הבייבי החדש שלו – "עזרא" – מסעדת גריל בשרים. במתחם, שברחוב יד חרוצים 14, פועלים גם מסעדה וגם אולם לאירועים קטנים – "בוטיק השמחות". "השקעתי בשיפוץ המתחם למעלה ממיליון שקלים", מספר עזרא ל"כל העיר", "ואני מקווה שיהיו עוד משקיעים כמוני באזור התעשייה תלפיות. אני רוצה להרים את תלפיות ולהחזירו לאזור הבילוי שהיה פעם. לאחרונה אני מרגיש שיש שגשוג בירושלים, פתאום ההרגשה היא שאנשים רוצים לצאת, לבלות ולחוות חוויות של אוכל, והתזוזה הזאת עושה רק טוב לעיר".

 


שי עזרא (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)



מסעדת עזרא (צילום: שי עזרא)

(צילום: שי עזרא)


 

תלפיות היה הבחירה הראשונה שלך?

"לא, עוד לפני שהשוק הפך להיות המתחם השוקק שהוא אני כבר ראיתי שזה מה שהולך לקרות. הייתי במשא ומתן לפתיחת מקום שוק, אבל בסופו של דבר הבנתי שהשוק פחות נגיש מבחינת אירועים, אז שיניתי מקום. המקום החדש הוא מתחם בוטיק – יש חדר פרטי שיכול להכיל עד 150 אורחים, עם מקרן ומערכת שמע, אזור מאוד ביתי ואינטימי. המסעדה היא סטקיה כשמוסיקת עולם מתנגנת ברקע".

 


עזרא (צילום: שי עזרא)

(צילום: שי עזרא)


 

למה עזבת את ארטמיסיה?

"את 'ארטמיסיה' הקמתי יחד עם חברים טובים שלי, ואנחנו עדיין חברים טובים", מבהיר עזרא, "אבל בשלב מסוים הבנתי שאני רוצה לגעת באנשים. באולם אירועים בסדר גודל של 'ארטימיסיה' לא יכולתי לעשות זאת. כשעזבתי ראיתי שיש צורך אדיר במקומות לאירועים קטנים, עם אפשרות לתת אוכל שאיננו שגרתי, אוכל מיוחד ולהתאימו ללקוח, דברים שאפשר לעשות רק במקומות קטנים".

 

 

עזרא, בן 41, נשוי למורן ואב לחמישה ילדים, מתגורר בגבעת משואה ובעל עסק עצמאי בירושלים הוא דווקא מרגיש תמיכה עירונית. "כל הכבוד לעיריית ירושלים ולכל העושים המלאכה", אומר עזרא, "אני מרגיש שיש תמיכה אדירה בעסקים הקטנים, העירייה מנסה לעזור בכל דבר שאפשר. סגן ומ"מ ראש העיר מאיר תורג'מן עוזר ומקדם באופן אישי, מנהלי התברואה באים ומפרגנים ושואלים כל הזמן האם יש עוד משהו שאפשר לעזור בו, אני ממש מוקיר תודה לכולם. בסופו של דבר היחס הזה יגרום לעוד אנשים להשקיע בעסקים ולתושבי העיר יהיו יותר מקומות בילוי – כך הכסף יישאר בירושלים ולא ייצא החוצה".

 


מורן ושי עזרא (צילום: פרטי)

מורן ושי עזרא (צילום: פרטי)


 

ויש כבר שאיפות להתרחב?

"אני לא רואה את עצמי פותח סניפים, כל מי שמכיר אותי יודע שאני רוצה את המגע והאינטימיות עם הלקוחות ואם אני אפתח סניפים אני לא אוכל לחוות זאת. חוץ מזה, הילדים שלי נולדו לתוך העסקים, אני מקווה שהם ימשיכו לעבוד בעסק המשפחתי".

 


מסעדת עזרא (צילום: שי עזרא)

(צילום: שי עזרא)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר