חנוכיה במרכז העיר, מעיל הפלאים, כריסמס, חנוכה במוזיאון המדע (צילומים: דשה אברמנקו, דור קדמי, יחצ, מאי לייטר)
חנוכיה במרכז העיר, מעיל הפלאים, כריסמס, חנוכה במוזיאון המדע (צילומים: דשה אברמנקו, דור קדמי, יחצ, מאי לייטר)

שבת של חג: מבלים עם המשפחה בירושלים

שורה של פעילויות, הופעות, הצגות ואפילו בזאר כריסמס - כל האטרקציות שיש לירושלים להציע בשבת של חנוכה, חג שמח

פורסם בתאריך: 14.12.17 17:15

מה עושים בשבת בירושלים? 16.12

במתחם התחנה הראשונה, תמצאו את "אקטיבי", גי'מבורי למגוון רחב של גילאים, בתוך מבנה מקורה שבו יש מתנפחים, משחקיית פליימוביל, פעלטון לגיל הרך, מתחם לפעילויות ספורט אתגרי, ועוד ועוד. מתאים לגילאי שנה ועד 12. כמו כן, בשעה 12:00 יתקיים – Saturday Noon Jazz שבתות ג'אז בתחנה הראשונה עם להקת יחס חם. הופעה של הרכב מיוחד שביחד יוצרים מוזיקה מרקידה ומלבבת.

מתחם התחנה הראשונה, שבת, 20:00-11:00, דוד רמז 4 , הכניסה חופשית.

מתחם התחנה הראשונה (צילום: דודי סער)

מתחם התחנה הראשונה (צילום: דודי סער)



 

יס פלאנט ירושלים מזמין את כל המשפחה לחגוג את חג החנוכה. לצד סרטים חדשים וחווית קולנוע יוצאת דופן, יוכלו המבקרים להשתתף בפעילות סביבון המזל ולזכות בפרסים אטרקטיביים, כאשר כל כרטיס זוכה. אולם הקולנוע יצבע צבעי חג וייהפך למתחם חווייתי, כאשר במרכז המתחם, סביבון מזל ענק. על כל פאה בסביבון, פרס שונה בו ניתן לזכות. המבקרים מוזמנים לסובב את סביבון המזל ולנסות את מזלם. בין הפרסים בהם ניתן לזכות: 1+1 על כרטיסים לסרט, הנחות על כרטיסים, 1+1 על שתיה והגדלת תפריט במזנון הקולנוע. בנוסף, סביבון מזל וירטואלי מחכה לקהל המבקרים גם בדף הפייסבוק של yes PLANET.

 יס פלאנט ירושלים, רחוב נעמי 4, 12:00. הכניסה חופשית.

 

יס פלאנט ירושלים (צילום: נס הפקות)

יס פלאנט ירושלים (צילום: נס הפקות)


בתיאטרון הקרון שבגן הפעמון עולה השבת ההצגה "מעיל הפלאים", ביום הולדתו מקבל החייט הקטן פתק מסתורי "נא לתפור מעיל עד חצות. המידות אינן משנות, העיקר שיתאים בדיוק ..".בדיוק בחצות החייט משלים את המשימה, אבל אז…לאן ממהרת מכונת התפירה? למה המספריים לובשות חצאית? למה הופך האצבעון? למי באמת נועד המעיל הפלאי? בואו הצטרפו למסע קסום ומרגש של החייט בעקבות מעיל הפלאים. תיאטרון חפצים עשיר ויצירתי, המשלב מעט טקסט, משחק ומוסיקה מקורית. מתאים לגילאי 4 ומעלה.

אולם הבית של תיאטרון – גן הפעמון , 11:00, מחיר 45 שקלים, בהצגת כרטיס ירושלמי,  35 שקלים.

מעיל הפלאים (צילום: דור קדמי)

מעיל הפלאים (צילום: דור קדמי)


 

תיאטרון קומקום – קרנבל החורף. שני אירועים מיוחדים שיתרחשו בשבת, 16.12, וב- 17.12, בגבעת התנ"ך ובתיאטרון החאן (במקביל) – דמויות מסתוריות ומרתקות יאכלסו את הגבעה, ינגנו, יציגו ויספרו ובתיאטרון החאן – מופע אורח מקסים שזה עתה שב מסבב הופעות בחו"ל. לפרטים הקליקו כאן.


מוזיאון המדע ע"ש ברנרד בלומפילד ירושלים מקיים את לה לה לנד: אירוע חנוכה לכל המשפחה עם כניסה חינם לילדים. סיורי חושך ואור, בניית חרקים מאירים- סדנת בנייה, מוצגים, MAKE  – מיצבים מאירים ברוח תנועת "באור אחר", סלט אש- הדגמה מדעית, הדלקת חנוכייה מוזיקלית, ועוד.

מוזיאון המדע ע"ש ברנרד בלומפילד ירושלים, שדרת המוזיאונים סמוך לאוניברסיטה העברית בגבעת-רם, שבת 17:00-10:00, מחיר למבוגר ולילד 45 שקלים, כניסה חינם עבור ילדים מתחת לגיל 5.

מוזיאון המדע (צילום: יעל אילן)

מוזיאון המדע (צילום: יעל אילן)


 

 

בגן החיות התנ"כי תוכלו ליהנות מהאכלות תכופות של פינגווינים, שימפנזים, דובים ועוד מגוון חיות גדולות וקטנות. עמדת מידע על מארג המזון באפריקה- מעגל החיים באפריקה, נמצאת ליד הכניסה למתחם "סיפורה של טיפה". פעילה בשעות 13:30-11:00 ו-17:00-14:15. בגן החיות לילדים יתקיימו מפגשים עם בעלי חיים ידידותיים בכיתת ה"בית חי" בין השעות 17:00-11:00 מידי שעה. מתחם הליטוף של העיזים והכבשים פתוח לקהל במהלך כל היום. כמו כן, אקווריום ישראל ירושלים פתוח לסיורי הרצה. משך הסיורים הינם 90 דקות ועלותם 40 שקלים. קניית כרטיסים מראש לאקווריום באתר האינטרנט של גן החיות.

 גן החיות התנ"כי, דרך אהרון שולוב 1, פארק מנחת, 17:00-10:00 מחיר: 42 שקלים לילד, 55 שקלים למבוגר.

 

גן החיות התנ"כי (צילום: Yoninah)

גן החיות התנ"כי (צילום: Yoninah)


הגן הבוטני האוניברסיטאי – פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן שפועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית, מהווה מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 150 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ-6,000 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם.

הגן הבוטני האוניברסיטאי, זלמן שניאור 1, מחיר: 35 שקלים, ילד ירושלמי בלווי הוריו: חינם עם הצגת ת.ז. שעות: 17:00-9:00

 

הגן הבוטני (צילום: יעל כהן)

הגן הבוטני (צילום: יעל כהן)


פארק מיני ישראל "חנוכה בפארק מיני ישראל"- סיורים מודרכים בין המודלים, פינת יצירה וצביעת סביבונים, כתב חידה משפחתי נושא פרסים. בשעה 11:30, ההצגה "מעשה בשני חברים" בשיתוף הקהל! סיור מודרך בשעה 12:30 ברחבי הפארק, במהלכו יספרו המדריכים סיפורים מרתקים על המודלים השונים, בשילוב אנקדוטות מסיפורי חנוכה – "על הניסים ועל הנפלאות", נס פח השמן וניצחון המכבים. בנוסף, מוזמנים המבקרים לפתור את כתב החידה המשפחתי – דרך הרפתקה משפחתית בפארק ומילוי חידות ומשימות, יעזרו המבקרים לאורי הילד הסקרן, לשחזר את אלבום התמונות המשפחתי שלו. כמו כן, ייהנו המבקרים מסדנת יצירה צבעונית וחגיגית – בה ניתן יהיה לצבוע סביבוני עץ ולהרכיב מודל קטן כמזכרת מיניאטורית.

פארק מיני ישראל, שבת, 17:00-10:00 מחיר: 59 שקלים

פארק מיני ישראל (צילום: ברק שקד)


חנוכה 2017  בעמק צורים. פעילות לכל המשפחה במרחב סגור ונוח, בגן לאומי עמק צורים. במסגרת הפעילות: חוויה ארכיאולוגית בחשיפת שרידים מתקופות קדומות, סינון החומר וגילוי ממצאים מתקופות שונות בירושלים. משך הפעילות כשעתיים.

גן לאומי עמק צורים, החל מ-8:00, מחיר למבוגר 20 שקלים, לילד 16 שקלים.

עמק צורים (צילומים: יח"צ)

עמק צורים (צילומים: יח"צ)


 

בזאר כריסמס של ימקא ירושלים. מעל 40 דוכנים יציגו למכירה מוצרי כריסמס מקוריים. עבודות יד של בעלי מלאכה ממזרח ירושלים, עצי אשוח קטנים, כובעי סנטה, פסלי איילים, נרות, סבונים משמן זית, בובות-סנטה, יינות, ועוד.

ימקא ירושלים, המלך דוד 26, בשעות 19:00-11:00

ימק"א (צילום: יח"צ)


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר