שחר כהן, גבי שושן ז"ל (צילומים: ליאת סלע, דודו בכר)
שחר כהן, גבי שושן ז"ל (צילומים: ליאת סלע, דודו בכר)

מתחם התחנה: ערב מחווה לזכרו של גבי שושן

המופע המוזיקלי ייערך על ידי הזמר והיוצר שחר כהן, ותופיעה בו דורית פרידמן, שהיתה זמרת הליווי של שושן במשך שנים

פורסם בתאריך: 9.12.17 17:10

מחווה מוזיקלית לזכרו של הזמר גבי שושן ז”ל – כשנתיים לאחר שנפטר: הזמר והיוצר שחר כהן יקיים ביום חמישי, 14.12, מופע השקה לאלבומו החדש – ‘20 40’, במתחם התחנה. כהן בחר להפוך את האירוע למופע מחווה לשושן, ויתארחו בו נציגים מקבוצת ‘צליל מכוון’ הירושלמית: המוזיקאי אביעד בק והמשוררת והמוזיקאית אורלי אסיה. את קבוצת הזמרים ילווה הכנר המחונן מושיקו ג’יואן מהאנדלוסית ירושלים.


גבי שושן ז"ל (צילום: דודו בכר)

גבי שושן ז"ל (צילום: דודו בכר)


גבי שושן ז”ל, היה זמר ומוזיקאי ישראלי – מבין להיטיו הגדולים “שש עשרה מלאו לנער”, “בראשית”, “תנו ללכת” ועוד. שושן נפטר ב־6 בפברואר 2016, לאחר ששם קץ לחייו, בן 66 במותו.

שחר כהן הכיר את גבי שושן לפני כחמש שנים. הוא היה אמור ללוות אותו עם הרכב מוזיקלי שגובש במיוחד, אך מותו של הזמר המפורסם קטע הכל. כהן, שנהג לשיר לבתו הקטנה את השיר ‘בראשית’ של שושן, כשיר ערש, החליט להקליטו לאלבום השני כמחווה לזכרו של הזמר. דני שושן, אחיו של גבי ז”ל, שמע את הביצוע, אהב אותו – ומכאן נולד מופע המחווה שייערך החודש במתחם התחנה.

 

את השיר ‘בראשית’ תשיר במופע דורית פרידמן, שהיתה זמרת הליווי של גבי שושן ז”ל במשך שנים. “הקלטתי את ‘בראשית’ בגרסה שנשמעת כשיר ערש”, מספר כהן, “בדומה לדרך שבה שרתי אותו לבתי ובהשפעת השורה: ‘הרוחות זימרו שיר ערש לי ולך’. בפזמון כתב אהוד מנור: ‘משמים גשם טוב ניתך, אלוהים היה רחום עם שחר ולמשמרת נתן הוא לי אותך’. לבתי קוראים ליהי, כך שהשמות שלנו מופיעים בו והשיר מסמל עבורי את לידתה”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר