בית הקונפדרציה (צילום: דינה גונה)
בית הקונפדרציה (צילום: דינה גונה)

בית הקונפדרציה: מופע של המלחין שלמה עוז

עוז יעלה על הבמה ביחד עם להקת נאגווה וביחד הם ינגנו מוזיקת עולם - החל ממוזיקה מהמזרח ועד ג'אז ופלמנקו

פורסם בתאריך: 4.5.18 19:41

ביום חמישי יתקיים בבית הקונפדרציה מופע מיוחד של המלחין, אמן הגיטרה ונגן הסיטאר שלמה עוז. המוזיקאי יופיע עם להקת נאגווה, ויחדיו הם ינגנו יצירות מוכרות לצד בכורות.



שם למד קומפוזיציה וגיטרה קלאסית. משם המשיך ללימודים מתקדמים בשוויץ בהנחיית פרופסור אוסקר גיליה, תלמידו הבכיר של אנדרס סגוביה. בשוויץ נחשף למוזיקה הודית קלאסית, ושם גם החל ללמוד נגינת סיטאר אצל אמית אדישה. שנים אחר כך המשיך את לימודי הסיטאר בהודו אצל אוסתד' שוג'את חוסיין חאן.

עם חזרתו לארץ, ייסד עוז את להקת "נאגווה", הקרויה על שם רובע בעיר ההודית הקדושה ורנאסי. הלהקה פעלה בעשור הקודם בהרכבים שונים – מטריו ועד חמישייה, וגם בשילוב רביעיית מיתרים, והוציאה שלושה אלבומים. המוזיקה של עוז ושל להקת נאגווה מאז היווסדה ועד היום שיקפה את הרקע הקלאסי של חבריה ומיזגה השפעות מז'אנרים שונים – ג'אז, פלמנקו, מוזיקה לטינית ומוזיקה מן המזרח.

ההרכב הנוכחי של נאגווה כולל את נגן הבוזוקי, גיטרה בס והעוד ינקלה סגל, מי שניגן באחד מהגלגולים הראשונים של נאגווה.

עוד בלהקה: נגן כלי ההקשה רוני עברין, יליד אורוגוואי ונגינתו משקפת את שורשיו, אשר ליווה בעבר את גידי גוב, עפרה חזה ז"ל, ודיוויד ברוזה; את ההרכב הנוכחי של נאגווה משלים הצ'לן יועד ניר, ששב לאחרונה לארץ לאחר שהופיע והקליט עם אמנים בינלאומיים ביניהם רג'ינה ספקטור ושון קולווין.

שלמה עוז ולהקת נאגווה. ה', 10.5, 20:30. בית הקונפדרציה. 60-30 שקלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר