הקרנת סרטים בכיכר הירח (צילומים: נדב-בן אוד)
הקרנת סרטים בכיכר הירח (צילומים: נדב-בן אוד)

מרכז העיר: הקרנות סרטים בכיכר הירח

בחודשי הקיץ יוקרנו בכיכר הירח שברחוב הלל מגוון סרטים, בהם שוברי קופות וסרטים לכל המשפחה. הכניסה ללא תשלום

פורסם בתאריך: 6.7.18 14:29

השבוע חזרו לכיכר הירח הקרנות הסרטים החינמיות לכל המשפחה, אשר יתקיימו במהלך הקיץ מדי ערב בשעה 20:30, מלבד בשישי ובשבת. מדובר במיזם של של עדן – החברה לפיתוח כלכלי של ירושלים, בשיתוף עיריית ירושלים והמשרד לירושלים שמתקיים זו השנה השנייה ברציפות. בכיכר הירח הוצבו פופים, מחצלות, מתקן בועות סבון ועוד, כשהמבקרים יזכו גם להנחות בבתי העסק הסמוכים, כך שיוכלו לרכוש מזון ונשנושים בזמן ההקרנות.

במהלך השבוע האחרון, שעמד בסימן גיבורי על, הוקרנו הסרטים "וונדרוומן", "ספיידרמן – השיבה הביתה", "ליגת הצדק" ו"באטמן נגד סופרמן".



הקרנת סרטים בכיכר הירח (צילום: נדב-בן אוד)

הקרנת סרטים בכיכר הירח (צילום: נדב-בן אוד)

השבוע הקרוב יוקדש לסרטי טרילוגיית שר הטבעות: ביום ראשון יוקרן "אחוות הטבעת", בשני "שני הצריחים", ובשלישי "שיבת המלך". הסרטים מבוססים על ספרי הפנטזיה "שר הטבעות" מאת ג'ון רונלד רעואל טולקין, ושלושת הסרטים זכו ב-17 פרסי אוסקר במצטבר.

הסדרה מספרת את סיפורו של ההוביט פרודו באגינס וחבורת "אחוות הטבעת", המנסים להשמיד את "הטבעת האחת", טבעת קסמים ייחודית שקיבל פרודו מדודו, ומעניקה למי שעונד אותה עוצמה אדירה: עוצמתו של שר האופל סאורון שהשקיע בתוכה חלק גדול מכוחו. אם הטבעת תושמד, סאורון יאבד את כוחו והארץ התיכונה תשתחרר מעולו, וכך רוצה "האחווה" לעשות.

הקרנת סרטים בכיכר הירח (צילום: נדב-בן אוד)

הקרנת סרטים בכיכר הירח (צילום: נדב-בן אוד)

ברביעי יוקרן הסרט "החיים הסודיים של חיות המחמד", סרט מצויר קומי המספר את סיפורו של מקס, כלב טרייר שחייו משתנה כשהבעלים שלו מחליטה לאמץ כלב נוסף. השניים נאלצים לשתף פעולה נגד ארנב שהקים צבא של חיות מחמד נטושות. בחמישי יוקרן הסרט "המיניונים".

סרטים נוספים שיוקרנו החודש: "גבעת חלפון אינה עונה", סרטי טום וג'רי, "אי-טי" וסרטי לוני טונס. בין 15.7 ועד ה-22 לא יתקיימו הקרנות בשל תשעת הימים, ובין 29.7 עד 31.7 לא יתקיימו הקרנות בשל פסטיבל הסרטים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר