סטריטבול 2017 בכיכר ספרא (צילום: באדיבות עיריית ירושלים)
סטריטבול 2017 בכיכר ספרא (צילום: באדיבות עיריית ירושלים)

בשבוע הבא: סטריטבול ירושלים 3X3 יוצא לדרך

הטורניר, שייערך זו השנה ה-22 ברציפות בכיכר ספרא, ייארח גם טורניר סטריטבול בינלאומי במסגרת אולימפיאדת הילדים המתארחת בעיר

פורסם בתאריך: 17.7.18 11:52

אחד מהאירועים הספורטיביים המרעננים של הקיץ יוצא בקרוב לדרך: אגף הספורט העירוני בעיריית ירושלים יקיים זו השנה ה-22 ברציפות את מרתון כדורסל הרחוב הגדול והוותיק בישראל, 'סטריטבול ירושלים 3X3'. הטורניר ייערך בתאריכים 31.7.18-1.8.18, ובמהלכו תהפוך רחבת כיכר ספרא למגרש כדורסל ענק, עם 13 מגרשים ועוד מגרש מרכזי גדול, חדיש ומפואר. יותר מ-1,000 כדורסלנים וכדורסלניות ייטלו חלק במאות המשחקים שיתקיימו בימי התחרות.



במהלך ימי הסטריטבול ייערכו גם תחרויות פתוחות לקהל הרחב, עם פרסים לזוכים. הכניסה לכיכר תהיה פתוחה גם היא לקהל הרחב, והרישום לטורניר מתבצע דרך אתר עיריית ירושלים.

השנה, ולראשונה בהיסטוריה, תארח עיריית ירושלים בסטריטבול ירושלים את אולימפיאדת הילדים הבינלאומית, ה-ICG (International Children Games) 2018, שתתקיים השנה בבירה בין התאריכים  29 ליולי ל-3 באוגוסט. הספורטאים הצעירים יתחרו בתשעה ענפי ספורט שונים, וייקחו חלק בטורניר סטריטבול 3X3 בינלאומי ייחודי, שייערך השנה במסגרת סטריטבול ירושלים.

כבכל שנה, גם השנה ייפתח טורניר הסטריטבול בטקס לזכרו של סמל אופיר קיט ז"ל. קיט, שהיה מהדמויות הבולטות בטורנירי הסטריטבול הראשונים שנערכו בעיר, נהרג בפעילות צבאית בעזה. לטקס צפויה להגיע משפחתו הקרובה, וכן חיילים מחטיבת גבעתי שאליה השתייך.


סטריט בול בכיכר ספרא (צילומים: אלטרנטיבה 1, באדיבות העירייה)

סטריט בול בכיכר ספרא (צילומים: אלטרנטיבה 1, באדיבות העירייה)


איציק קורנפיין, מנהל אגף הספורט העירוני: "סטריטבול ירושלים הוא הטורניר הגדול בישראל מסוגו. אנו ממשיכים לפתח ולהעצים את האירוע, ונמשיך לעשות זאת בכל שנה, ולבסס את מעמדו כמרתון כדורסל הרחוב המוביל בארץ. אנו שמחים השנה לקיים גם את טורניר הסטריטבול הבינלאומי, שיוסיף המון עניין ומתח. צפויה לכולנו חגיגת כדורסל אמיתית, ובעיקר חווית ספורט מיוחדת לכל המשפחה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר