תיאטרון ירושלים, פסטיבל 'רוקדים' בתיאטרון בשנה שעברה (צילום: ארנון בוסאני, יותם איתן)

תיאטרון ירושלים מציג: פסטיבל 'רוקדים'

רחבת התיאטרון תארח בימים שלישי עד חמישי את הפסטיבל, במסגרתו יתקיימו מדי ערב שיעורי ריקוד ומסיבה אל תוך הלילה

פורסם בתאריך: 16.8.18 11:11

ביום שלישי הקרוב, 21.8, יחל פסטיבל 'רוקדים' של תיאטרון ירושלים, שחוזר זו השנה השנייה בעקבות נוכחות של אלפי רוקדים באירוע שהתקיים בקיץ שעבר. הפסטיבל יכלול שלושה ימים (עד יום חמישי, 23.8) של ריקודים ברחבת התיאטרון, בעלות של 20 שקלים ליום, בהם יתקיימו שיעורי מחול מעולם הזומבה, גאגא וריקודים לטינים, שלאחריהם יתקיימו מסיבות אל תוך הלילה.



השיעורים יחלו בשעה 19:30 (כניסת קהל למתחם החל מהשעה18:30), כאשר ביום שלישי (היום הראשון של הפסטיבל) יתקיים שיעור זומבה שכולו מסיבה עם מריו גוטיירז, המאסטר והפרזנטור הרשמי של ענף הזומבה בארץ, יחד עם מדריכות זומבה מובילות בישראל. לאחר מכן, החל מהשעה 22:00, תתקיים מסיבה אל תוך הלילה עם די ג'יי אמיר פאר.

ביום רביעי (22.8) יתקיים שיעור גאגא, שפת תנועה שפותחה על ידי אוהד נהרין כדרך לחקור ולחזק את הגוף, לשכלל את הגמישות ולהעיר את החושים. את השיעור יעביר סער הררי, רקדן, כוריאוגרף והמנהל האמנותי של להקת המחול "LeeSaar The Company" שהוקמה בניו יורק בשנת 2011. בשעה 22:00 תתקיים מסיבה עם די ג'יי סטפן פרי.

הערב האחרון של פסטיבל 'רוקדים', חמישי (23.8) יוקדש לטרנד החם שגדל בישראל ובעולם מדי שנה –  ריקודי הזוגות. תחילת יתקיים שיעור סלסה עם חגי גורן ואורן רוסו, מנהלי בית הספר קפיטל לטינה ללימוד סלסה וריקוד לטיני. לאחר השיעור יתקיים מופע ראווה של רקדני בית הספר.

בנוסף, יתקיים שיעור סווינג עם זוג מורים מבית הספר סווינג איט, שיעור טעימה ומסיבת ריקודי סווינג. שיעור ההתנסות יתקיים בזוגות בהובלת צוות המורים המקצועי של בית הספר שילמד את תורת הריקוד מהצעד הראשון. לאחר מכן תתקיים מסיבת סווינג וריקודים לטיניים עם די ג'יי בן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר