מוזיאון ארצות המקרא (צילום: מגד גוזני)
מוזיאון ארצות המקרא (צילום: מגד גוזני)

רביעי במוזיאון ארצות המקרא: פאב קוויז

הטרנד הלוהט של חיי הלילה יתארח ביום רביעי הקרוב במוזיאון, כשהמתמודדים ידרשו להפגין ידע בנושא סטארטאפים מהעבר הרחוק ומהווה

פורסם בתאריך: 4.10.18 18:06

אם אתם פריקים של טריוויה ואנשים שמחפשים אתגר אינטלקטואלי – בוודאי תשמחו לשמוע שמישהו הרים את הכפפה וייסד את טרנד חיי הלילה לאנשים בדיוק כמוכם: ליין של תחרויות טריוויה לילית בפאבים ברחבי הארץ, שיגיע ביום רביעי הקרוב (22:30-20:30), גם לירושלים, ולמקום לא שיגרתי – מוזיאון ארצות המקרא.



"MyQuiz" הוא משחק טריוויה קבוצתי ודינאמי, שכולל שאלות ידע כללי וחידות הגיון באווירה של בר לילי עם שתייה ומוזיקה. על מנת להשתתף יש להרכיב קבוצה של עד 6 משתתפים ולהירשם בלינק לפני יום האירוע, או לחילופין להגיע לבד ולהצטוות לקבוצה קיימת. ביחד עונים על שאלות אקטואליה, תרבות, מוזיקה, היסטוריה, גיאוגרפיה, מדע פופולרי, ספורט ועוד, כשניתן לזכות
בפרסים אלכוהוליים משובחים.

במוקד החידון הטריוויה יעמוד הנושא "אומת הסטארט-אפ", כשהמתמודדים יצטרכו להפגין ידע על הסטארט-אפים של המזרח הקרוב מהעת העתיקה אל מול הסטארט-אפים החמים של ישראל הצעירה.

ההשתתפות, יש לציין, כוללת כניסה חופשית גם לתערוכות המוזיאון, בהם תצוגת "סטארט אפ בייבל ניישנס" ותערוכת הדגל של המוזיאון "אל עומק התכלת".

אז אם אתם מרגישים שאתם מכירים את כל חברות ההזנק בארץ ונושמים אקוסיסטם, או שאתם סתם מחפשים בילוי איכותי שהוא קצת יותר מחיי הלילה הרגילים – מקומכם ב-"פאב קוויז".

ההשתתפות הינה בעלות של 40 שקלים לאדם, כשההרשמה היא מראש ומספר המקומות מוגבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר