סניף 'RESERVED' בקניון מלחה (צילום: ארנון בוסאני)
סניף 'RESERVED' בקניון מלחה (צילום: ארנון בוסאני)

בהשקעה של 6 מיליון שקלים: המותג הבינלאומי מגיע לירושלים

מותג האופנה 'RESERVED', המכונה גם 'זארה הפולנית', פותח סניף דגל ענק בקניון מלחה, ויהיה ה-5 של הרשת בישראל. שטח הסניף – כ-1,200 מ"ר והוא יציע ללקוחות אופנת נשים וילדים

פורסם בתאריך: 9.6.24 18:06

קניון עזריאלי ירושלים – קניון מלחה – מתחדש במותג בינלאומי מהשורה הראשונה – RESERVED הפולנית – שישתרע על פני שטח של 1,200 מ"ר ויהווה את אחד מסניפי הדגל של המותג בישראל.

היקף ההשקעה בפתית הסניף, שיושק רשמית מחר (שני, 10.6) נאמד בכ-6 מיליון שקלים.

'RESERVED', הידוע גם בכינוי 'זארה הפולנית', מיובא לישראל על ידי קבוצת H&O, והסניף בקניו מלחה יהיה החמישי של הרשת בישראל (קדמו לו סניפים בקניון איילון ברמת גן, בקניון גבעתיים, בקניון TLV בתל אביב ובמתחם מיי בייבי בירכא).

החנות החדשה, שתציע ללקוחות אופנת נשים וילדים, מעוצבת בקונספט ייחודי התואם את החנויות בבירות האופנה של אירופה, אשר כולל חנות רחבה המעוצבת על פי קולקציות ומשלבת רהוט צעיר ועדכני, מואר וייחודי.

המותג 'RESERVED' מתאפיין במחירים נוחים יחסית למותגים בינלאומיים ומציע מגוון רחב של אפשריות ביגוד לנשים ולילדים בגילאי 4 עד 12.

 

 

צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "אנו גאים ונרגשים על פתיחת הסניף החמישי של מותג האופנה RESERVED, אשר מתווספת לתמהיל העסקים בקניון עזריאלי. הקניון ממשיך להתחדש עבור קהל לקוחותיו כל העת ולהביא לקניון את החנויות והמותגים המובילים, תוך בניית תמהיל רחב ומגוון של חנויות שפונות לכל הגילאים. בחודשים הקרובים צפויות עוד השקות נחשקות רבות המתקיימות כחלק מהתרחבות והתפתחות הקניון".

מנכ"ל קבוצת H&O יוסי מלכה מוסיף: "בישראל יש צמא למותג בינלאומי נחשק המתחדש תדירות, מתכתב עם הטרנדים הבינלאומיים, ומשווק במחירים אטרקטיביים במיוחד. 'RESERVED' עונה על הצורך הזה, הוא מותג אופנה הנחשב לבעל צמיחה גבוהה מאוד באירופה וגם בישראל. כניסתו לירושלים מסמנת  מגמה זו של צמחיה והתפתחות".

'RESERVED' נחשב למותג מוביל עם צמיחה גבוהה במיוחד וכיום עם כ-500 חנויות ברחבי אירופה והמזרח התיכון. זאת בזכות עיצוב ברמה גבוה וטרנדי בשילוב מחירים אטרקטיביים מאוד ביחס לשאר המותגים המשווקים בישראל.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר