כיתה ריקה, כיכר ספרא (צילום אילוסטרציה: pixabay.com)
כיתה ריקה, כיכר ספרא (צילום אילוסטרציה: pixabay.com)

השחתת דגל ישראל וספרי לימוד: פשע השנאה שמסעיר את תושבי גבעת מרדכי

שני פועלי ניקיון ערבים, עובדי קבלן של עיריית ירושלים, גם סתמו ככל הנראה את הביוב בבית הספר הממלכתי-דתי בגבעת מרדכי, הפעילו מוזיקה בערבית במכוון בזמן הגעת התלמידים לבית הספר והתגרו בהם. העירייה: השניים פוטרו

פורסם בתאריך: 21.11.23 16:10

סערה בבית הספר הממלכתי דתי בגבעת מרדכי: שני עובדי ניקיון, עובדי קבלן שמועסק על ידי עיריית ירושלים, השחיתו את דגל ישראל בבית הספר, סתמו את הביוב עם ספרי הלימוד של התלמידים, הפעילו מוזיקה ערבית בזמן הגעת התלמידים ליום הלימודים והתגרו בהם.

כשההורים שמעו על האירועים, הם רתחו, פנו למנהלת בית הספר ואחדים מהם גם התלוננו לקו החם של ארגון 'בצלמו', שמנטר פעילות עוינות ומסיתה מאז תחילת המלחמה.

שי גליק, מנכ"ל בצלמו, שקיבל את פניית ההורים כתב לעיריית ירושלים כי מדובר בסיכון חיי אדם ויש לנקוט בצעדים חמורים נגדם. לאחר האירועים קיימה הנהלת בית הספר ישיבה מיוחדת עם עיריית ירושלים וביקשה לבטל כליל את החוזה עם חברת הניקיון, אולם בעיריית ירושלים לא ביטלו את החוזה אלא הסתפקו בהודעה על פיטורי שני העובדים.

 

 

יצוין כי ההורים העלו טענה כי אחד מהעובדים אותר באחד הבקרים בשטח בית הספר וסירב להציג למנהל תעודת זהות.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "באירועים המתוארים היו מעורבים שני עובדי ניקיון – ושניהם פוטרו לאלתר. כנגד קבלן הניקיון ינקטו הצעדים הנדרשים. לכל קבלני הניקיון ישלח מכתב לרענון הכללים והנהלים של עובדי הניקיון במוסדות החינוך.

"עיריית ירושלים רואה בחומרה רבה את האירועים ותמשיך לנקוט בהחלטיות כלפי כל גילוי של הסתה, תמיכה בטרור ופגיעה בסמלי המדינה וברגשות הציבור".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני תלמיד בבית הספר הזה וכאשר הם הפעילו מוזיקה בערבית זה היה גם בשנה שעברה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר