(צילום אילסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

סייעת בגן ילדים בדרום העיר חשודה כי היכתה ילדה בת 4

אימה של הילדה התלוננה במשטרה שפתחה בחקירה. הסייעת, תושבת דרום ירושלים בשנות ה-50, נחקרה ושוחררה לביתה בתנאים מגבילים

פורסם בתאריך: 28.9.17 10:29

סייעת בגן ילדים בדרום ירושלים חשודה כי היכתה ילדה בת 4 הלומדת בגן. במשטרה מספרים הבוקר, חמישי, כי בתחילת השבוע, הסייעת נחקרה במשטרה בגין תלונה כי היכתה ילדה כבת 4. אימה של הילדה, בת ה-4, הגיעה לתחנת עוז במשטרה, והתלוננה על כך שסייעת בגן ילדים בו שוהה בתה היכתה אותה. המשטרה פתחה מיד בחקירה, גבתה עדויות מצוות הגן וגורמים נוספים. בהמשך נחקרה הסייעת, תושבת ירושלים בשנות ה-50 לחייה. בסיומה שוחררה בתנאים. בסיום החקירה יועבר כלל החומר לפרקליטות לעיון והחלטה.



מהמשטרה נמסר כי "חקירת אירועים בהם קטין חסר ישע נפגע על ידי מי שאחראי עליו הם מהחקירות המורכבות, שברוב המקרים מצריכות חשיפת האירועים ופעילות נחושה ומהירה של המשטרה במטרה למנוע את המשכיותן ומניעת פגיעה נוספת בקטינים חסרי הישע".

מהעירייה נמסר בתגובה: "מאחר ומדובר על ילדים חל חסיון לגבי הפרטים המלאים. מאז הובא לידיעתנו, המקרה מטופל על ידי הגורמים המקצועיים הרלוונטיים ובפיקוח עיריית ירושלים. אנו ממתינים לתוצאות תחקיר המשטרה ובינתיים הסייעת מושעית מתפקידה ולא תיכנס לאף גן".

כזכור, בחודש אפריל האחרון פורסם ב"כל העיר" כי משטרת ירושלים עצרה אב, תושב העיר בעקבות חשד כי נהג להכות את שלושת ילדיו בגילאי 8,5 ו-11. הדיווח התקבל במשטרה בעקבות הורה אחר שבנו לומד באותו הגן עם בן החמש. המשטרה עצרה גם את אימם של הילדים, ודיווח בנושא הועבר לגורמי הרווחה העירוניים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר