נערים (צילום אילוסטרציה: אלון רון)
(צילום אילוסטרציה: אלון רון)

59 אחוז מבני הנוער בירושלים לקחו ריטלין ללא מרשם

לפי סקר חדש של אתר לבגרויות - בירושלים, יותר מכל אזור אחר בישראל, לקחו בני הנוער ריטלין ללא מרשם

פורסם בתאריך: 15.4.18 08:31

ירושלים היא בירת הרטלין ללא מרשם: בירושלים יותר מכל אזור אחר בישראל – לקחו בני הנוער רטלין ללא מרשם.  לפי סקר של אתר "גול בגרויות" – 59 אחוז מבני הנוער בעיר נטלו ריטלין ללא מרשם. מהסקר של האתר המספק שיעורי וידאו לקראת מבחני הבגרות, שנעשה באמצעות מכון המחקר רפי סמית בקרב מדגם של בני נוער ברחבי הארץ, עולה כי מיד לאחר הירושלמים כ-41 אחוז מבני הנוער בדרום לקחו רטלין ללא מרשם, 26 אחוז מבני הנוער בצפון, 22 אחוז מבני הנוער במרכז, ו-21 אחוז מבני הנוער בשרון.



בנוסף, עולה מהסקר כי 26 אחוז מבני הנוער הירושלמים שעד היום לא מצאו עצמם מתנסים בריטלין ללא קבלת מרשם – ציינו שבהחלט יעשו זאת באם ירגישו שהם צריכים. לעומתם, ציינו כך 24 אחוז מבני הנוער בצפון, 22 אחוז מבני הנוער בדרום, 17 אחוז מבני הנוער בדרום ו-11 אחוז מבני הנוער בשרון.

לדברי יוחאי טוויג מנכ"ל "גול בגרויות", "מדובר בתופעה מדאיגה, ריטלין הינו תרופה שמותרת לשימוש רק באמצעות מרשם רפואי, מדובר בתופעה נפוצה ולצערנו הקלות להשגת הכדור בלתי נסבלת. חשוב לציין שמה שנראה כקיצור דרך אינו הדרך נכונה להגיע להישגים כי אם עבודה מאומצת ותרגול של חומר הלימוד".

יוחאי טוויג (צילום: יח"צ)

יוחאי טוויג (צילום: יח"צ)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר