התלמידות שהשתתפו בקורס היזמות הטכנולוגית של אינטל (צילום: ששון תירם)
התלמידות שהשתתפו בקורס היזמות הטכנולוגית של אינטל (צילום: ששון תירם)

דור העתיד של ההייטק הירושלמי: הפרויקט הייחודי של אינטל עם תלמידות ממזרח העיר

כ-40 תלמידות מבתי ספר שונים במזרח העיר השתתפו בפרויקט הייחודי של אינטל ישראל, שמטרתו לחשוף אותן לתעשיית ההייטק

פורסם בתאריך: 19.3.19 19:24

דור העתיד של עולם ההייטק: כ-40 תלמידות מכיתות ט' ועד יא' מבתי ספר שונים במזרח ירושלים, השתתפו בפרויקט ראשוני מסוגו המתקיים במזרח ירושלים הנקרא "יזמות טכנולוגית במזרח ירושלים". פרויקט זה נרקם ונוסד על ידי שני מהנדסים באינטל, האא רגבי ואיהאב זחאיקה ובשיתוף המנהל החינוך שבירושלים. בתי הספר שהשתתפו בפרויקט הינם: בית הספר ג'באל מוכבר תיכון בנות, סוואחרה חטיבת ביניים בנות, אבו ת'ור חטיבת ביניים בנות בית חנינא מקיף בנות. מטרת העל של הפרויקט היא לחשוף את התלמידות אל עולם ההייטק הישראלי העולה, ולהעניק להן חשיפה וידע בתחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה כגון: מדעי המחשב ותוכנות.



במסגרת הפרויקט התלמידות למדו בהיקף של כ- 140 שעות: מבוא למדעי המחשב, מבוא לתכנות בשפת Java ומבוא לפיתוח אפליקציות Android. כמו כן, הן השתתפו בהרצאות וסיורים באינטל במטרה לחשוף אותן לתעשיית ההייטק.

התלמידות הללו היוו את המחזור הראשון של הפרויקט, עם סיומו, התקיים טקס סיום ובו הן הציגו את עבודות הגמר שלהן – אפליקציה שפותחה על ידן במעמד סגן נשיא אינטל העולמית, אנוואר עוואד, וכן הוענקו להן תעודות סיום כאות להשתתפותן.

מריאנה וקסמן, מנהלת קשרי קהילה של אינטל בירושלים מציינת בשיחה עם "כל העיר": "מדובר בפרויקט חשוב מאוד, שמטרתו לקדם נערות צעירות ולפתוח עבורן עולם שלם. הכלים והידע שרכשו בקורס יסייע להן בעתיד ואנו מקווים כי הקורס יקרב נערות צעירות לעולם ההייטק. אינטל מקדמת ויוזמת מגוון פעילויות למען הקהילה, בייחוד בתחום החינוך. בהזדמנות זו, אני רוצה לאחל לנערות בהצלחה בהמשך הדרך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר