אבי סלמן (צילום: אסף קרלה)
אבי סלמן (צילום: אסף קרלה)

צרות מבית: בן הדוד הגאה יוצא נגד המועמד לראשות העיר אבי סלמן

לאחר שהמועמד לראשות העיר אבי סלמן אמר שלא יצעד במצעד הגאווה בירושלים, פרסם בן דודו הגאה רן סלמן פוסט חריף נגדו בפייסבוק: "אתה לא מייצג את ירושלים ובטח שלא את משפחת סלמן"; אבי סלמן בתגובה: "לטעמי רוב תושבי ירושלים (ולא רק החרדים) אוחזים בעמדתי ובטח שמשפחת סלמן קרובה יותר לעמדתי"

פורסם בתאריך: 4.7.18 16:35

רן סלמן, בן דודו של המועמד לראשות העיר עו"ד אבי סלמן, פרסם היום, רביעי, בדף הפייסבוק שלו פוסט חריף נגדו. רן סלמן, שמציין כי הוא בן דודו הגאה של המועמד לראשות העיר, כותב את הפוסט בהמשך לכתבה שפורסמה מוקדם יותר היום ב"מיינט ירושלים", שבה ציין אבי סלמן כי הוא לא יגיע למצעד הגאווה בירושלים שיתקיים ב-2.8.18 ואף הוסיף ואמר כי "יש לדון בשאלת קיומו של המצעד".


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

רן סלמן (צילום: מתוך פייסבוק)

רן סלמן (צילום: מתוך פייסבוק)


בתגובה, בן דודו, רן סלמן כותב לו:  "היי אבי, זה רן, הבן דוד הגאה שלך. אני מתבייש לקרוא את התגובה. התירוץ ואת הסירוב להגיע למצעד. למעשה, התגובה שלך היא מגומגמת ובורחת כשיש מורכבות. לטענתך אתה תומך ומכבד את הקהילה? איפה היית כשפניתי אליך לעזור למסעדה dinner R&R שנשרפת כי הבעלים זוג לסביות?".

בהמשך עוד מציין רן סלמן: "קל לרכב על גב הקהילה הגאה, אבל קל יותר כשזה נוגע לתשובות שאתה רוצה לספק לחרדים ולנסות לצאת מקסים בעיני כולם. לא רק שלא תצעד אלא גם תדון בשאלת המשך קיומו (איך בדיוק תפעל למעננו כראש עיר? על ידי הסתרה או טיהור של הקהילה מהעיר? אולי תצטרף לחרדים ותפתחו מרכז המרה). לא אלה הערכים שהמשפחה שלנו בנויה עליהם. אתה לא מייצג את ירושלים ובטח שלא את משפחת סלמן. בהצלחה".


אבי סלמן (צילום: אסף קרלה)

אבי סלמן (צילום: אסף קרלה)


בתגובה, מוסר אבי סלמן ל"כל העיר": "בן דודי הגאה והיקר, אני מבין שעמדתי לא מקובלת עליך וזה בסדר. לא זכור לי שאמרתי שאני לא מוכן לעזור למסעדה כי בעליה לסביות, אפילו זכור לי שניסיתי לעזור, אז נא לדייק בדברים. כפי שאמרתי, אני תומך ואתמוך בקהילה, אבל נגד המצעד – אני לא חושב שהוא תורם לעיר או לקידום מטרות הקהילה. לטעמי רוב תושבי ירושלים (ולא רק החרדים) אוחזים בעמדתי ובטח שמשפחת סלמן קרובה יותר לעמדתי".


הפוסט של רן סלמן (צילום: מתוך פייסבוק)

הפוסט של רן סלמן (צילום: מתוך פייסבוק)



מצעד הגאווה והסובלנות בירושלים ייערך ב-2.8.18, ויתקיים בסימן מורשת קהילתית, להוקרת ותיקות ו-ותיקי הקהילה. הנושא נבחר לאחר דיון דמוקרטי בקרב חברי הקהילה הגאה בעיר וחברי עמותת הבית הפתוח, אשר החליטו לאמץ את הנושא הארצי שהציעה מנהלת הגאווה.

מארגני המצעד מסרו כי האירוע יציין את הנשים והאנשים שסללו את הדרך עבור שוויון זכויות וחירות לקהילה הגאה בירושלים, וידגיש את חשיבות המשך המאבק הקהילתי על רקע הקיפאון האחרון שחל בהתקדמות זכויות הקהילה הגאה בישראל. "המצעד יישא על נס את המאבק הגאה ויוקיר את אלה שנשאו בנטל הובלתו בתקופות קשות ומאתגרות אף יותר", אומרים המארגנים. "הקהילה הגאה תמשיך להיאבק בשם אלה שצלחו כברת דרך מרשימה בקידום הסובלנות והשוויון, ויציין את זכרה של שירה בנקי ז"ל, שנרצחה בפשע השנאה במצעד הגאווה בשנת 2015".


מצעד הגאווה ירושלים 2016 (צילום: אורן בן־חקון)

(צילום: אורן בן־חקון)


כזכור, בשנה שעברה השתתפו במצעד הגאווה בירושלים כ-25 אלף איש – שנערך תחת הסלוגן "עת לאהוב". בבית הפתוח הוסיפו ואמרו כי "המצעד השנה יוקיר את אלה שנלחמו להגשים את אהבתם ולחיות את זהותם כאשר אלו היו לא מקובלות ואף אסורות על פי חוק; אנו נוקיר את הנבחרים והנבחרות הלהט"בים, את הארגונים הקהילתיים שעמדו בחוד החנית של המאבק הגאה בארץ, את מצעדי הגאווה שהולכים ומתרבים בכל רחבי הארץ, את העותרים והעותרות לבתי המשפט נגד העוולות והאפליות החוקיות בישראל, את מובילי התרבות הגאה, את מרכזי הסיוע הגאים ואת אלה שחוו אלימות, אפליה, שנאה ורצח והמשיכו לזקוף את גבם בגאון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אבי יצחק

    זו סיבה טובה לבחור באבי סלמאן…
    אני שמח שהוא לא מתבלבל…

  2. אבי

    ראשית! כל הכבוד למועמד ראש העיר, בקשר אליך מר רן,, נשמח כולנו אם תעשו את המצעד הגאה בירוחם. דימונה. או כל מקום אחר שתמצאו.

  3. ירושלמית

    רן, בן דודך לוקה בתסמונת החושך.. אותי דווקא משמח שהאמירה נאמרה, מאחר וריבוי מועמדים שאינם חרדים אינו משרת את האוכלוסיה שאינה חרדית בעיר. דעות חשוכות כפי שהפגין בן דודך ללא ספק יגרמו למי שבכלל שקל לבחור בו לשנות את דעתו,
    וכל זאת לטובת ירושלים פלורליסטית ומקדמת שיוויון.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר